  • 31. Data: 2004-09-05 17:21:11
    Temat: Re: podawanie adresu e-mail na grupach, czy jest legalne?
    Od: Drwal <z...@d...sie>

    Przefiltruj wszystkie posty z mejlem *@eteria.net...

    --
    eh... wysluzyl sie juz stary sig moj przez dokladnie caly rok...
    znudzil mi sie...

  • 32. Data: 2004-09-05 17:22:17
    Od: Drwal <z...@d...sie>

    rezist.com napisał(a):

    > Po pierwsze misiek przestan sciemniac. SPAMujesz grupe pl.comp.www
    > od kilkunastu tygodni swoimi dennymi ogloszeniami.
    >
    > Chodzilo Ci moze o te emaile?
    >
    > v...@p...fm
    > k...@i...pl

    mogles tego posta chociaz z x-no-archive:yes napisac, chamie ;P

  • 33. Data: 2004-09-05 18:31:18
    Od: Arek <a...@e...net>

    > Nie rozumiem?

    Nie rozumiesz, że zawracasz nam dupę, zamiast sprawę załatwić samemu?

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 34. Data: 2004-09-05 18:43:38
    Temat: Re: podawanie adresu e-mail na grupach, czy jest legalne?[ot]
    Od: "Wojciech" <a...@d...com>

    vipek600:

    > Tak?
    > A założysz się?
    > ;-p

    1.
    proponowanie zakładu, szczególnie tutaj, jest absurdalne,
    jak wiadomo zakład taki, bez względu na rozstrzygnięcie, nie jest
    możliwy do wyegzekwowania ...
    (Art 413 par 2 k.c)

    2.
    przyczepiono się do ciebie zupełnie słusznie,
    choćby dlatego, że zarówno sprzedaż takiego adresu jak i korzystanie z
    niego może stanowić tzw. czyn nieuczciwej konkurencji, nie mówiąc już
    o być może celowym wprowadzaniu w błąd nabywcy.

    Dosyć ciekawie piszą na temat ochrony adresów internetowych J.
    Barta i R. Markiewicz "Internet a prawo" rozdz. X
    Warto zeknąć.

    --
    Wojciech

  • 35. Data: 2004-09-05 18:43:54
    Od: Arek <a...@e...net>

    > Dosyć ciekawie piszą na temat ochrony adresów internetowych J.
    > Barta i R. Markiewicz "Internet a prawo" rozdz. X
    > Warto zeknąć.

    Problem w tym, że allegro nie jest nazwą własną, lecz słowem.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 36. Data: 2004-09-05 18:49:59
    Od: "Wojciech" <a...@d...com>

    Arek:

    > Problem w tym, że allegro nie jest nazwą własną, lecz słowem.

    Poddaję się,
    nie warto zerknąć do tej publikacji ...

    --
    Wojciech
    gg:2020256

  • 37. Data: 2004-09-05 20:22:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    vipek600 wrote:

    > Nie rozumiem?

    Arnolda B., zwanego buzdyganem, nikt nie rozumie :)
    (może poza niektórymi psychiatrami ;) )

  • 38. Data: 2004-09-06 05:16:20
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:chf6t5$q8s$1@atlantis.news.tpi.pl

    > [....................]
    > Musze Cie rozczarowac. Harvesterki radza sobie z takimi
    > zabezpieczeniami. Lepiej zrob tak : v...@b...tego.poczta.fm ew.
    > podobnie. Teraz i tak masz praktycznie niezabezpieczony mail.

    ROTFL , I ja muszę Cię rozczarować.! Dla Harvaster'a
    Twoja propozycja także *nie jest żadnym zabezpieczeniem*
    Są strony www z mechanizmami (skryptami_algorytmami?)
    na których można sprawdzić takie zabezpieczenie. To co
    Ty proponujesz odpada w przedbiegach, oto wynik:

    http://js.webhelp.pl/nospamcheck.php

    Wynik
    Test I.
    Bez łamania blokad - vipek600[]bez.tego.poczta.fm
    Ocena: 4 (blokada dobra) - format jest prawidłowy,
    domena nie istnieje.

    Test II.
    Z próbą złamania blokad (algorytm prosty) -
    vipek600[]bez.tego.poczta.fm
    Ocena: 4 (blokada dobra) - format jest prawidłowy,
    domena nie istnieje.

    Test III. Z próbą złamania blokad (algorytm dodatkowy) -
    vipek600[]poczta.fm
    Ocena: 2 (blokada niedostateczna) - zarówno domena istnieje,
    jak i format jest prawidłowy.

    Zmiana "małpy" na nawiasy została przeze mnie dokonana z
    wiadomych powodów

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    Za odwagę trzeba płacić. Strach jest za darmo.

  • 39. Data: 2004-09-06 06:15:10
    Od: "vipek600" <v...@W...fm>

    > Weź pójdź i przeprowadź z nim męską rozmowę, po której przez rok będzie
    > się zbierał, a nie zawracasz nam dupę.

    No ale teraz to chyba nawołujesz mnie do stosowania przemocy wobec innych?

    --
    Your Private Allegro Web Page & E-mail
    www.allegro.priv.pl <- SPRZEDAM

  • 40. Data: 2004-09-06 07:48:15
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik rezist.com napisał:

    > no wiesz, grozby karalne na grupie o prawie?
    > nie dosc ze spammer to troll

    Tekst sam bedziesz sie gotowal ... hmmm ... pod grozbe karalna to to
    nie podpada ;)

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS => Black 525 tds E-34 rej.RP XXXXX *PMS Edition* PRRC =>