  • 1. Data: 2004-09-05 12:25:41
    Temat: podawanie adresu e-mail na grupach, czy jest legalne?
    Od: "vipek600" <v...@N...fm>

    Witam,
    Powiedzmy że ktoś złośliwie podał na grupie dyskusyjnej mój adres e-mail i
    to w dodatku powtórzył go jakies 20 razy w jednej wiadomości.
    Czy mogę probowac wyciągnąc jakies konsekwencje z jego postępowania?

    --
    DOMENY DO SPRZEDANIA:
    www.TwojBiznes.pl , www.Allegro.priv.pl

  • 2. Data: 2004-09-05 12:36:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    vipek600 wrote:
> [...]
    > to w dodatku powtórzył go jakies 20 razy w jednej wiadomości.
    > Czy mogę probowac wyciągnąc jakies konsekwencje z jego postępowania?

    A co? Spamowało się?

  • 3. Data: 2004-09-05 12:40:35
    Od: "vipek600" <v...@N...fm>

    > A co? Spamowało się?

    Nie, nie spamowało się.
    Po prostu napisałem na pewna grupę dyskusyjną i w treści wiadomości miałem
    taki podpis jak tutaj.
    Temat wiadomości był w 100% zgodny z tematyka grupy, tylko jakiś niedorozwój
    umysłowy przyczepił się do mojego podpisu.

  • 4. Data: 2004-09-05 12:47:23
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sun, 5 Sep 2004 14:25:41 +0200, vipek600 naskrobał(a):

    :)

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 5. Data: 2004-09-05 13:00:56
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > :)

    a jezeli w mailu jest imie i nazwisko?

    P.

  • 6. Data: 2004-09-05 13:26:51
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sun, 5 Sep 2004 15:00:56 +0200, Przemek R. naskrobał(a):

    > a jezeli w mailu jest imie i nazwisko?

    czy wcześniej nie zostało one tysiące razy ujawnione w internecie
    dobrowolnie?

  • 7. Data: 2004-09-05 13:32:49
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@W...pl>

> [...]
    > Temat wiadomości był w 100% zgodny z tematyka grupy, tylko jakiś
    niedorozwój
    > umysłowy przyczepił się do mojego podpisu.

    Nasz "cichy wielbiciel"?

    Wiesz co? Dajmy sobie spokój z nim...

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński

  • 8. Data: 2004-09-05 13:45:40
    Od: "vipek600" <v...@N...fm>

    > czy wcześniej nie zostało one tysiące razy ujawnione w internecie
    > dobrowolnie?

    mój adres e-mail to v...@N...fm i jakis przygłup wywalił z
    niego NOSPAM powtórzył kilkanascie razy na grupie.

  • 9. Data: 2004-09-05 14:08:00
    Od: baldhorse <b...@i...precz.maszyno_irc.pl>

    <cut>

    klamiesz

    post NIE byl zgodny z tematyka grupy,
    bo do umieszczania tego typu ofert sluzy grupa: pl.praca.oferowana

    nie pozdrawiam

  • 10. Data: 2004-09-05 14:13:03
    Temat: Re: podawanie adresu e-mail na grupach, czy jest legalne?[ot]
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    > DOMENY DO SPRZEDANIA:
    > www.Allegro.priv.pl

    Ja tez sie do ciebie przyczepie bo chcesz sprzedac darmowy alias jako
    pelnowartosciowia domene

    Lech Dubrowski