  • 1. Data: 2004-09-05 09:31:49
    Temat: prawo konsumenta do zwrotu
    Od: "Doker" <d...@a...pl>

    Czy istnieje taka mozliwosc zebym zwrocil zakupiony towar jeszcze tego samego
    dnia?
    Jesli tak i istnieje takie prawo to pod jakimi warunkami moge zwrocic(czy np.
    bo sie rozmyslilem) i ile mam na to czasu(1..3..5 dni?)?

    mnie konkretnie chodzi o to ze kupilem rurke miedziana i tego samego dnia
    wracam do sklepu by wymienic ja na ciensza (przy tym tansza). Mam do tego
    prawo?

    Za odpowiedzi dziekuje i pozdrawiam,
    Doker

  • 2. Data: 2004-09-05 09:48:18
    Temat: Re: prawo konsumenta do zwrotu
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Doker wrote:

> [...]
    > wracam do sklepu by wymienic ja na ciensza (przy tym tansza). Mam do tego

    Nie.

    KG

  • 3. Data: 2004-09-05 10:03:41
    Od: "Snoopy" <g...@l...pl>

    kam wrote:
    > Nie.

    Pewnie NIE, ale na ogol sprzedawcy ida na reke czlowiekowi :)

    Grzesiek *** www.oldtimerfiat.club.prv.pl *** GG: 458449

  • 4. Data: 2004-09-05 10:05:25
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Snoopy napisał(a):

    > Pewnie NIE, ale na ogol sprzedawcy ida na reke czlowiekowi :)

    Tu nie chodzi o "pójście na rękę" a o obowiązujące prawo :)

    Chyba, że ktoś prowadzi wypożyczalnię sprzętu :>

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 5. Data: 2004-09-05 10:27:12
    Od: "Snoopy" <g...@l...pl>

    Markus Sprungk wrote:
    > Tu nie chodzi o "pójście na rękę" a o obowiązujące prawo :)

    No tak. Ale jesli tutaj chodzi o jakas rurke, ktorej cena pewnie nie jest
    jakas wygorowana, to nie sadze zeby sprzedawca robil jakies problemy, ale
    wiadomo, ze nie ma zadnego obowiazku wymieniac tej rurki na inna :) Widzialy
    galy co braly...

    Grzesiek *** www.oldtimerfiat.club.prv.pl *** GG: 458449

  • 6. Data: 2004-09-05 15:57:11
    Od: "Doker" <d...@a...pl>

    Kiedyś mozna bylo oddac wszystko w ciagu kilku dni i jestem tego pewny. Kiedy
    sie to zmieniło?

  • 7. Data: 2004-09-05 16:24:22
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Doker napisał(a):

    > Kiedyś mozna bylo oddac wszystko w ciagu kilku dni i jestem tego pewny. Kiedy
    > sie to zmieniło?

    Nigdy nie było takiego przepisu. To była wyłącznie jednostkowa decyzja
    sklepów wielkopowierzchniowych w stylu Geant, Auchan i inne

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 8. Data: 2004-09-05 16:31:44
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Doker wrote:

    > Kiedyś mozna bylo oddac wszystko w ciagu kilku dni i jestem tego pewny. Kiedy
    > sie to zmieniło?

    nie wszystko i nie wszędzie
    w 1995 roku

    KG

  • 9. Data: 2004-09-05 20:15:23
    Od: dziegiel <d...@w...gazeta.pl>

    Markus Sprungk wrote:
    > Nigdy nie było takiego przepisu. To była wyłącznie jednostkowa decyzja
    > sklepów wielkopowierzchniowych w stylu Geant, Auchan i inne

    Tak jest w tej chwili w LeroyMerlin. Kupiłem np. glazurę i zostało mi
    kilka płytek, które zróciłem bez żadnego problemu (nawet pojedyńcze
    listewki przyjęli)

    --
    Darek

  • 10. Data: 2004-09-06 07:11:34
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@W...pl>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Nigdy nie było takiego przepisu. To była wyłącznie jednostkowa decyzja
    > sklepów wielkopowierzchniowych w stylu Geant, Auchan i inne

    Było, było... Kupę lat temu.

    3mcie się.

    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski