  • 1. Data: 2004-09-05 11:05:53
    Temat: ile mi przysluguje urlopu i jak go wykorzystac?
    Od: "Kwik" <k...@i...pl>

    wittam,

    jestem studentem 3. roku, oprocz tego pracuje w restauracji. Mam umowe na
    czas okreslony na 1/8 etatu, ale de facto placone mam i tak od godziny, i w
    sumie pracuje chyba na pelny etat lub nawet wiecej. Umowa zostala podpisana
    od 1 maja, teraz chce ja rozwiazac (razem to bedzie 4,5 m-ca). Chcialem sie
    dowiedziec ile przysluguje mi urlopu po takim okresie pracy, i czy bardziej
    oplaca sie isc na platny urlop w okresie wypowiedzenia, czy tez otrzymac
    ekwiwalent urlopowy? Chcialbym takze sie dowiedziec ile obejmuje taki dzien
    urlopu - czy obejmuje on 1/8 standartowego dnia pracy (bo na taka czesc
    jestem zatrudniony) czy tez jest to jakos liczone srednia z ostatnich
    miesiecy? Krotko piszac - jak to obliczyc i wyegzekwowac od pracodawcy
    (jesli macie przepisy to bardzo prosze)

    dzieki i pozdrawiam
    Kwik

    PS przepraszam za crosspost

    --
    # 0 0 1 1 0 0 0
    # 00 1 1 1 1 00

  • 2. Data: 2004-09-05 11:37:30
    Temat: Re: ile mi przysluguje urlopu i jak go wykorzystac?
    Od: SebOLO <p...@o...pl>

> [...]
    > jestem zatrudniony) czy tez jest to jakos liczone srednia z ostatnich
    > miesiecy? Krotko piszac - jak to obliczyc i wyegzekwowac od pracodawcy

    Ilosc przyslugujacego urlopu jest zalezna od stazu pracy...
    Poza tym poczytaj sobie netykiete - szczegulnie
    punkty apropo signu i konfiguracji czytnika, a potem na grupy!

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/

  • 3. Data: 2004-09-05 14:19:54
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > Ilosc przyslugujacego urlopu jest zalezna od stazu pracy...
    > Poza tym poczytaj sobie netykiete - szczegulnie
    > punkty apropo signu i konfiguracji czytnika, a potem na grupy!

    i slownik

  • 4. Data: 2004-09-10 14:48:17
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Sun, 5 Sep 2004 13:05:53 +0200, na pl.praca.dyskusje,pl.soc.prawo, Kwik
    napisał(a):

    > od 1 maja, teraz chce ja rozwiazac (razem to bedzie 4,5 m-ca). Chcialem sie
    > dowiedziec ile przysluguje mi urlopu po takim okresie pracy, i czy bardziej
    Należy ci się 8 godzin urlopu, ale czy dostaniesz go w naturze czy
    ekwiwalent nie zależy od ciebie tylko od pracodawcy.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)