  • 1. Data: 2004-03-29 10:12:46
    Temat: pobicie i straszenie dziewczyny - co robić ?
    Od: "seb" <s...@o...pl>

    Moja przyjaciółka jest straszona przez swojego byłego chłopaka - czesto do
    niej przychodzi i dzwoni/puka do drzwi
    , grozi jej.....kopie w dzrwi w nocy.....ostatnio jak mu otworzyłą drzwi pod
    pretekstem zwrotu płyt to ją pobił - szarpał ją - ma teraz sporo siniaków
    . Była z nim wcześniej kilka lat i nie raz sie nad nią znęcał.....teraz od
    roku go nie chce ale on tego nie moze zrozumiec bo ma mózg chyba 7 latka.
    Dziewczyna mieszka sama i nie ma za bardzo do kogo sie zwrócic o pomoc. Ja
    oczywiście mógłym przy niej być czesto ale....ja mieszkam w Wawie a ona w
    Łodzi. Boi sie pójść na policje po jej powiedział, ze zrobi z niej kaleke.
    Ogólnie przez niego ma bardzo duzą
    nerwcie i dostaje bardzo mocnych drgawek

    Ja nie moge za bardzo mu nic zrobić bo wiadomo, ze jak pojade do sie będzie
    mścił.

    Wiec jaka jest na to rada ? Co powiedzieć na policji i czy wogóle warto tam
    iść bo jeszcze sie okaze, ze nas oleją albo
    tylko ON sie dowie ze tam bylismy i sie zdenerwuje jeszcze bardziej a
    policja i tak przyjedzie za późńo.

    Co robić ??????? Wpie.....lić kolesiowi zeby zapamietał ze dziewczyny sie
    nie rusza czy isc na policje czy......tego bym nie chciał - liczyc na to ze
    sie uspokoi ?????

    dzieki za wszelkie rady

  • 2. Data: 2004-03-29 12:12:56
    Temat: Re: pobicie i straszenie dziewczyny - co robić ?
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    s...@o...pl news:c48spk$mbt$1@atlantis.news.tpi.pl

> [...]
    > drzwi pod pretekstem zwrotu płyt to ją pobił - szarpał ją - ma teraz
    > sporo siniaków . Była z nim wcześniej kilka lat i nie raz sie nad nią

    Na co czkecie, as kogos zabije lub zgwalci ?!

    Obdukcja + zebrac swiadkow (sasiedzi *musieli* cos slyszed) i zalozyc
    sprawe karna(*) o nachodzenie, pobicie, itd.

    (*) nie jestem prawnikiem, moglem przekrecic nazewnictwo itd

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 3. Data: 2004-03-29 12:19:20
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

    Użytkownik "seb" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie rusza czy isc na policje czy......tego bym nie chciał - liczyc na to

    W mojej ocenie:

    1/ im dluzej to trwa, tym mniejsza szansa ze sie koles uspokoi, bardziej
    prawdopodobne jest to, ze sie bedzie nakrecal i wywinie cos powazniejszego.
    Brak reakcji utwierdza go w przekonaniu ze jest bezkarny.

    2/ zlozyc w prokuraturze zawiadomienie o przestepstwie, jesli ja pobil to
    juz jest powazna sprawa.

    3/ istotne sa dowody tych czynow, najlepiej jakby byly nie tylko zeznania
    dziewczyny i Twoje, bo koles z pewnosci bedzie twierdzi, ze odwiedzal ja
    tylko po to, aby wreczyc kwiaty i czekoladki. Jako kopal w drzwi w nocy, to
    pewnie sasiedzi slyszeli...

    4/ najistotniejsza jest obdukcja lekarska, ktora nalezy zrobic zaraz po
    pobiciu.

    5/ jak pobijesz kolesia to narazisz sie na odpowiedzialnosc karna, bo
    popelnisz przestepstwo.

    --
    pozdrawiam:-) Marek

  • 4. Data: 2004-03-29 12:25:02
    Od: macgiver<m...@i...pl>

    no jest to poważny problem ochrony sobie nie zamówi ale można tak
    mu wierdolić żeby przez tydzien go składal na intensywnej terapi nikt
    chyba nie lubi damskich bokserów , takich ludzi trzeba zamykać ? a
    czy mogła byś przeprowadzić się do niej na jakiś czas może jak będze
    widział was razem o się odczepi morze niech przebywa więcej z
    przyjaciółmi jak was będzie sledził to zawsze możecie kogoś napusćić
    na niego. Policja tu dużo nie pomoże a to długo by trwało zapewne
    skończyło by się sprawą w sądzie

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2004-03-29 12:43:57
    Od: "seb" <s...@o...pl>

    > no jest to poważny problem ochrony sobie nie zamówi ale można tak
    > mu wierdolić żeby przez tydzien go składal na intensywnej terapi nikt
    > chyba nie lubi damskich bokserów ,

    moge tak zrobić ale kiedyś i tak sie bedzie chciał zemścic a nie moge jej
    pilnowac cały czas

    to samo z policją - dowie sie ze poszlismy na policje i bedzie sie mścił -
    co zrobic ??

    policja załozy sprawe i co dalej ? właśnie jestem ciekaw co robi policja w
    takiej sytuacji
    i jak zapewni jej bezpieczenstwo ??

  • 6. Data: 2004-03-29 13:25:35
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    > to samo z policją - dowie sie ze poszlismy na policje i bedzie sie mścił -
    > co zrobic ??

    Jak to co?! Zabierzcie suchy prowiant na miesiąc i schowcie sie gdzieś do
    piwnicy. I nie oddychać głośno!

    andrzej

  • 7. Data: 2004-03-29 14:31:50
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "seb" <s...@o...pl> napisał:

    >niej przychodzi i dzwoni/puka do drzwi , grozi jej.....kopie w dzrwi w nocy.....
    Powiadomić oczywiście Policję, zaopatrzyć drzwi w łańcuch, kupić sobie
    jakiś gaz do obrony przed napaścią. Dobrze by było zdobyć samemu
    dowody np. nagrać groźby karalne (przez uchylone drzwi złańcuchem)
    rozmawiając z nim w celu zdobycia jak najwięcej. Można też zaprosić
    kogoś obcego np koleżankę, która poświadczy jego słowa, oczywiście
    jeśli uda się przewidzieć jego wizytę.

    >Boi sie pójść na policje po jej powiedział, ze zrobi z niej kaleke.
    To właśnie najlepsze zabezpieczenie -zgloszenie na Policję, a jesli
    coś jej się stanie będą wiedzieli kogo podejrzewać.

    > ze nas oleją albo tylko ON sie dowie ze tam bylismy i sie zdenerwuje
    Nie dać się olać -żądać przyjęcia zagłoszenia do protokołu.
    To, że ona nie pozostaje bierna może tylko jej pomóc, a nie zaszkodzić
    - on nie może czuć się bezkarny i bezimienny.

    >policja i tak przyjedzie za późńo.
    Po zgłoszeniu i kolejnej takiej wizycie dzwonić na Policję i prosić o
    interwencję, a nawet nie rozłączać rozmowy, niech przyjmujący
    zgłoszenie słyszy co się dalej dzieje.

    Artur Golański

  • 8. Data: 2004-03-29 19:27:31
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik seb napisał:
    [..]
    > Co robić ??????? Wpie.....lić kolesiowi zeby zapamietał ze dziewczyny sie
    > nie rusza czy isc na policje czy......tego bym nie chciał - liczyc na to ze
    > sie uspokoi ?????

    Wyjechać, zniknąć mu z oczu lub zabić/zrobić warzywko z niego.
    Nic innego nie zadziała.
    Wybór Wasz.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 9. Data: 2004-03-29 21:33:34
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:c49tbk$1ri$1@news.onet.pl

    > Wyjechać, zniknąć mu z oczu lub zabić/zrobić warzywko z niego.
    > Nic innego nie zadziała.
    > Wybór Wasz.

    Zanim posluchasz rady wariata przycztaj - http://www.raf256.com/arnold
    (tak wiem ze w kolko, ale warto aby nowi na grupie wiedzieli)

    Oczywiscie ze mozna zdzialac duzo innego. Ale tez nie mozna popadac w
    skrajnosc przeciwna do zbrodniczego pomyslu buzdygana (arnold - przedmowca)
    czyli nie radze nastawiac sie ze Policja wszystko bezproblemowo rozwiaze.

    Najlepiej chyba zachowac postawe stanowcza ale spokojna, tzn pilnowac biegu
    sprawy, zabezpieczyc sie aby w razie problemu samemu rozwiazac problem (pa
    sczegolnie aby moc sie obronic) ale rownoczesnie starac sie dzialac +/- z
    prawem i pilnowac biegu sprawy.

    Wymaga to sporo cierpliwosci ale dziala, np dzieki temu pare postepowan
    przeciw buzdyganowi powoli ale skutecznie idzie do przudu :)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____, http://www.trolle.republika.pl
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 10. Data: 2004-03-29 21:44:45
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    s...@r...com news:Xns94BBEF9C7FBC1raf256com@213.180.128.20

    > Zanim posluchasz rady wariata przycztaj - http://www.raf256.com/arnold
    > (tak wiem ze w kolko, ale warto aby nowi na grupie wiedzieli)

    Oczywiscie moje reakcja odnoi sie do sugestii "zabic", natomiast pojech
    wyjechania jest juz lepszy (chociaz ja osobiscie tez bym nie uciekal, tylko
    na spokojnie lecz stanowczo rozwiazal sprawe :)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"