  • 1. Data: 2004-03-29 07:50:08
    Temat: mieszkanie komunalne - wykup
    Od: "pawel" <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    sytuacja wyglada nastepujaco. Moja babcia miala mieszkanie komunalne
    przeznaczone do rozbiorki. w mieszkaniu byla zameldowana babcia i zona kuzyna.
    trzy lata temu dom zostal rozebrany, babcia otrzymala inne mieszkanie
    komunalne, zona kuzyna mieszka za granica i wymeldowala sie z mieszkania.
    babcia wymagala ciaglej opieki i 24h/dobe byl przy mniej ktos z rodziny. dwa
    tygodnie temu zmarla. mam pytanie: czy jest mozliwosc wykupienia tego
    mieszkania przez rodzine, badz zameldowanie osoby z rodziny ktora nie posiada
    wlasnego mieszkania, czy moze nie ma takiej mozliwosci i nalezy mieszkanie
    zwrocic miastu?
    pawel