  • 1. Data: 2004-03-29 10:17:49
    Temat: Komu przydział mieszkania?
    Od: "artur" <v...@i...pl>

    Chcialbym zlozyc pismo o przydzial mieszkania ale nie wiem czy powinienem. W
    zwiazku z tym prosze napiszcie komu przysluguja takie mieszkania od Miasta?
    Jestem bezrobotny, zona pracuje (zarabia niewiele), mamy syna w szkole
    podstawowej. Mieszkamy z tesciami, z ktorymi czesto trudno sie dogadac,
    chcielibysmy wreszcie byc na swoim...
    Prosze napiszcie jakie sa realia,
    pozdrawiam Artur

  • 2. Data: 2004-03-29 11:52:52
    Temat: Re: Komu przydział mieszkania?
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik artur napisał:
    > Prosze napiszcie jakie sa realia,

    realia sa takie, ze rodzin takich jak wasza, ktore czekaja na przydzial
    mieszkania socjalnego sa setki, jesli nie tysiace

    lepiej znajdz jakas robote i rozgladajcie sie za jakims TBS'em...

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl