  • 41. Data: 2013-06-04 16:00:43
    Temat: Re: planowane postarzanie produktu - czy mozna pozwac producenta?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    uropejskiej.html

    > A które z nich to nowe? W tym roku tylko 14 różnych składów leków i
    > jakieś 2 insuliny. A w tych lekach na przykład Memantine, które jest już
    > znane od dawna:
    >
    > [Axura]
    > "Dnia 17 maja 2002 r. Komisja Europejska przyznała..."
    >
    > Nie wyjeżdżaj mi tu zatem z jakimiś odgrzewanymi kotletami ;)

    Dla uczciwości trzeba jednak dodać, że lek A + B to nie jest to samo co
    osobno lek A i B - tak zwane interakcje to całkiem pokażna część badań i
    nowych terapii.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 42. Data: 2013-06-04 16:04:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-06-04 15:36, witek pisze:

    > pozostaje myslec

    Nie pozostaje nic innego, jak dojść do wniosku, że te supertajne nowe
    odkrycia w medycynie polegają głównie na copywritingu - nowa nazwa,
    stary lek. Zaiste, nowoczesność, a i utrzymywanie tego w tajemnicy nie
    dziwi :)

    --
    Liwiusz

  • 43. Data: 2013-06-04 16:06:08
    Od: "chwilozof" <c...@i...pl>

    "Adam Klobukowski" <a...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    >Możesz wyjaśnić w jaki sposób konkretnie ta żywność zmienia nasz organizm? No chyba
    że po tym utyjesz ;)

    AdamK

    http://www.youtube.com/watch?v=a6OxbpLwEjQ

    Byly gdzies podobne filmy na davidicke.pl, jest tez chyba tlumaczony w PL ale ciezko
    mi znalezc

    cwf

  • 44. Data: 2013-06-04 17:53:34
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik news napisał(a) :

    > Rozpędziłeś się.
    > Fakt wyprodukowania jakiejś tkaniny na opatentowanej maszynie nie
    > powoduje, że ta tkanina staje się opatentowana (co nie wyklucza
    > możliwości, że może mieć ona np. opatentowany splot, jednak ten
    > splot musiałby być opatentowany ODDZIELNIE, a nie przez indukcję
    > z faktu użycia opatentowanej maszyny :>)

    Nie rozpędził. Firma Monsanto uzurpuje sobie prawa do kukurydzy
    powstałej z przypadkowo skrzyżowanych odmian rodzimych i jej
    własnej opatentowanej odmiany, rosnących w pobliżu.
    Oczywiście robi to w krajach, których prawodawstwo kupiła. Typu
    Meksyk, Indie.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 45. Data: 2013-06-04 20:04:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 4 Jun 2013, Zbynek Ltd. wrote:

    > Nie rozpędził.

    Rozpędził.

    > Firma Monsanto uzurpuje sobie prawa do kukurydzy powstałej
    > z przypadkowo skrzyżowanych odmian rodzimych

    Doskonale wiem.
    Ale chwilozof pisał o CIELE CZŁOWIEKA.
    Taki szczegół ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 46. Data: 2013-06-04 21:01:14
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik news napisał(a) :

    > Rozpędził.

    > Doskonale wiem.
    > Ale chwilozof pisał o CIELE CZŁOWIEKA.
    > Taki szczegół ;)

    Ja tego nie odebrałem, jako prawdę, lecz jako ekstrapolację ze
    znanej sprawy z kukurydzą. Lekko przesadził, ale autorowi
    beletrystycznemu wolno :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

  • 47. Data: 2013-06-05 11:20:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 4 Jun 2013, Zbynek Ltd. wrote:

    > Ja tego nie odebrałem, jako prawdę, lecz jako ekstrapolację ze znanej sprawy
    > z kukurydzą. Lekko przesadził, ale autorowi beletrystycznemu wolno :-)

    A to co innego :)
    Jeszcze inna sprawa, że lobbyście pewnie by takie rozwiązanie z radością
    przyjęli jako "jedynie słuszne".
    A że jest niewykluczalne dowodzi ponoszenie "opłaty twórczej" przy
    kupowaniu sobie nagrywarki DVD tudzież czystych nośników do niej,
    zgoda :(

    pzdr, Gotfryd