  • 1. Data: 2013-05-31 00:05:11
    Temat: Czy jest jakiś bat na sędziów?
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Dwie podobne sprawy w różnych miastach. W obydwu przypadkach chodzi o
    pomiar prędkości miernikiem Iskra-1 i pomiar na grupie. W moim przypadku
    3 auta, w drugim dwa. W żadnym obok siebie. U mnie ja pierwszy na prawym
    , za mną kolejne (jakieś 50-80m) i mniej więcej na jego wysokości 3. W
    drugim przypadku on pierwszy na prawym, za nim około 100-120m drugi na
    lewym. Obydwoje składamy to pismo procesowe, w którym w uzasadnieniu
    podajemy, że przyrząd do pomiaru prędkości w ruchu drogowym Iskra-1 nie
    spełnia wymogów ze stosownego rozporządzenia, a tym samy jakie
    Zatwierdzenie Typu jest poświadczeniem nieprawdy, a co za tym idzie
    nieważną jest legalizacja itd. On dostaje uniewinnienie. Co prawda
    sędzia nie odważył się wprost napisać, żę są nielegalnie mierniki
    stosowane, ale w uzasadnieniu mowa jest o braku pewności, czy policjant
    właściwie przypisał prędkość, a ja się dowiaduję, że sędzia zgadza się
    ze mną co do zasady, ale nie ma to znaczenia, bo policjant widział...
    Czy jest jakiś bat na sędziów? W stanach, jak jakiś policjant sędzia
    przegnie, to lud strzela im w plecy. U nas niestety nie ma powszechnego
    dostępu do broni, choć może to i lepiej, bo już pewnie sędziów dałoby
    się na palcach policzyć.

    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza