  • 61. Data: 2005-04-24 18:18:19
    Temat: Re: [pilne] Cos sie pochrzanilo w systemie Banku i...
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 21 Apr 2005 18:15:11 GMT, ori napisał(a):

    > Bank to nie kumpel. Bank to zalegalizowana przestepczosc. W dodatku
    > zorganizowana. Nalezy z nimi postepowac ich wlasnymi metodami.

    No to donieś na nich policji.
    Ale wiesz, za współpracę z przestępcami też możesz odpowiadać (w końcu
    podpisywałeś z nimi umowy) - więc bądź czujny! :>

    > To porowaninie nie ma zastowoswania wobec bankow. Znasz uczciwy bank?
    > Czy naprawde myslisz ze bank zrobilby to samo?

    Domyślam się że gdyby bank zabrał Ci z konta 10zł to byś krzyczał pod
    niebiosa jacy z nich złodzieje. Ty wydałeś kilkaset zł które nie należały do
    Ciebie i uważasz siebie za uczciwego człowieka? Żałosne :)

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 62. Data: 2005-04-24 18:21:43
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 22 Apr 2005 22:40:14 GMT, hoxley napisał(a):

    > Pisanie do nadzoru ma na celu zostawienie sladow wielkich problemow w
    > banku. W zadnym banku nie moze zginac ani jeden grosz. Tymczasem gina,
    > czy cudownie pojawiaja sie, setki czy tysiace. Banki samodzielnie ukryja

    Jak widać na powyższym przykładzie - nie giną, bank po chwili odnajduje
    "zagubione" pieniądze.

    > problemy, ale kiedy wkracza nadzor, to slad zostaje poza kontrola banku.
    > To tak na przyszlosc, gdyby bankowi przytrafilo sie zgubic naprawde duza
    > ilosc pieniedzy klienta. Dowody beda czakaly w urzedzie.

    Jeśli pieniądze zginą - to się rozpocznie procedura reklamacyjna i bank po
    prostu taką reklamację uzna gdy faktycznie wyjdzie na jaw jego wina.

    Pozdrawiam,

  • 63. Data: 2005-04-24 19:41:11
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    bulla napisał(a):

    > ja za wiedze place.

    To pieniądze które wydałeś na nauke prawa wyrzuciłeś w błoto.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 64. Data: 2005-04-24 20:27:32
    Od: mondo <a...@l...com>

    Jacek Osiecki wrote:

    > No to donieś na nich policji.

    A gdzie ta policja wczesniej byla? Sa lepsze sposoby, jak naprzyklad
    anrobienie im w papierach nadzoru bankowego.

    > Ale wiesz, za współpracę z przestępcami też możesz odpowiadać (w końcu
    > podpisywałeś z nimi umowy) - więc bądź czujny! :>

    :-O

    > Domyślam się że gdyby bank zabrał Ci z konta 10zł to byś krzyczał pod
    > niebiosa jacy z nich złodzieje.

    Pewnien znany bank chcial mi ukrasc smieszna koncowke z konta. I wcale
    nie byl to przypadek. Takie zlodziejstwo pomnozone przez kilkaset
    tysiecy rocznie, to calkiem pokazne dochody. Nie uszlo im to na sucho.
    Wlasnie z powodu bezczelnosci.

    > Ty wydałeś kilkaset zł które nie należały do
    > Ciebie i uważasz siebie za uczciwego człowieka? Żałosne :)

    Skad wiesz ze nie byla to premia niespodzianka dla dobrych klientow?