  • 51. Data: 2005-04-22 15:05:06
    Temat: Re: [pilne] Cos sie pochrzanilo w systemie Banku i...
    Od: bulla <p...@c...va>

    Otto Falkenstein wrote:

    > Racja. Ale sprawdza też, czy istniały formalne podstawy do naliczenia
    > okreslonych kwot - np czy cennik/regulamin przewiduje naliczenie takiej
    > opłaty. Odmawiałem wielokrotnie nadania klauzuli BTE pewnego
    > nieistniejacego dzis juz banku co do kwoty "opłaty windykacyjnej" bo
    > upoważnienie do wystawienia BTE obejmowało "całość zadłużenia z
    > odsetkami i innymi opłatami wynikajacymi z taryfy opłat" a w taryfie tej
    > opłaty nie było.

    Nie ma znaczenia. Cala procedura jest niewazna. Klient banku ma prawo do
    zweryfikowania roszczen drugiej strony. Za wyjatkiem Lublina oczywiscie.

    > Poza tym sprawdza się, czy umowa zawiera upoważnienie
    > do wystawienia BTE, czy uczyniono to w terminie i czy nie przekracza
    > maksymalnej wskazanej kwoty.

    Rownosc wobec prawa nabyta konstytucyjnie jest niezbywalna idioto. To
    upowaznienie jest niewazne z mocy prawa. Nie ma znaczenia do jakiej kwoty.

    > Ale faktycznie masz rację, nie sprawdza się czy rzeczywiscie istniały
    > merytoryczne podstawy do naliczania opłat

    Czyli jestes w ciazy, ale tylko troche. :-P

  • 52. Data: 2005-04-22 15:10:50
    Od: bulla <p...@c...va>

    Otto Falkenstein wrote:

    > Ciekawym, ale wątpie czy uznanoby wymóg udzielenia zgody na poddanie się
    > egzekucji za klauzule niedozwoloną. A nawet jeśli to efektem czegos
    > takigo byłoby po prostu wprowadzenie przez banki takich samych zasad jak
    > obowiazuja np w Plusie - jak nie zgadzasz sięna sprawdzenie swojej
    > warygodnosci to musisz wpłacic kaucję i masz ustawiany limit rachunków.

    Dalej nie wazne. Nie ma znaczenia czy nawa to burdel czy agencja
    towarzyska. Nikt nie moze nikogo zmuszac do zbycia sie praw
    konstytucyjnych. Bezposrednio czy posrednio.

    > Po prostu bank żądałby znacznie wyzszego zabezpieczenia,

    Jakiego zabezpieczenia? Przeciez bank zarabia na obracaniu pieniedzmi
    klienta, i lichwie.

    > ustawiał wyższy
    > próg dochodowy

    Nie wazne z mocy prawa.

    > czy po prostu po uważaniu uznawałby takiego klienta za
    > niewiarygodnego i np odmawiał mu zgody na przyznanie debetu, kredytu
    > itp. W końcu bank nie musi nikomu pozyczać

    Musi, bo na tym egzystuje. Musi tez traktowac wszystkich rowno. Taki
    Citibank mial mnostwo procesow w USA o dyskryminacje Murzynow sztuczkami
    jak opisujesz i w podskokach zawieral ugody.
    Ale znalezli dobry przystanek w Lublinie gdzie idiotow w urzedach nie
    brakuje.

  • 53. Data: 2005-04-22 15:17:48
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    bulla napisał(a):

    > Wiec bierzemy na tapete taki Citibank:
    >
    > Lexis zapodaje
    [ciach bzdury]
    > Starczy?

    Sugerujesz ze oszustwa ujawnione na tych procesach Citibank ogranicza do
    > USA? W Polsce zachowuja sie uczciwie. Specjalnie dla Ciebie.

    Nie zauwazyłes kameleonie (zdecyduj się wreszcie na jakiegos nicka) że w
    wielu z tych sprawach bank wymieniony jest na pierwszym miejscu. Co
    oznacza, że był on POWODEM (o ile wogóle wiesz co to znaczy). I to, że
    szukając po hasłach "bank" i "oszustwo" mozna znalezc zarówno sprawy
    dotyczace oszustw popełnianych przez banki, jak i oszustw popełnianych
    na szkodę banków, i oszustw popełnianych przy pomocy banków?

    Poszukaj wiec konkretnych orzeczeń dotyczacych oszóstw popełnianych
    przez bank na szkode klientów. Przy okazji mozesz popisać się swoją
    wybitną znajomoscią jezyka angielskiego zamieszczając ich tłumaczenie -
    to dla potrzeb tych, którzy angielskiego nie znają i jeszcze nie maja
    cie w KF.

    > Nie ma znaczenia. Znaczenie ma czy mam jakies prawa przed sadem. Ten
    > scenariusz przewiduje ze bank jest zawsze ofiara i zawsze ma racje i
    > klient nie moze nawet skonfrontowac zarzutow.

    Kiepsko znasz procedurę, bardzo kiepsko.

    > Niewazne. Prawo do procesu sadowego przysluguje mi PRZED nakazem.

    prawo do rozpoznania sprawy, nie do "procesu"

    > Nie. Nakazy i wyroki bez dania mozliwosci skonfrontowania zarzutow sa
    > sprzeczne.

    A z czego ci wynika, że do wydania przez sąd orzeczenia niezbedne jest
    skonfrontowanie zarzutów?

    > Opisuje taka sama procedure w podobnym sadownictwie. Nazywalo sie to
    > INkwizycja.

    Czytałeś kiedys cos z dziedziny historii prawa? Polecam podręcznik
    Sójki-Zielińskiej. Dowiesz sie z niego co to jest postepowanie
    inkwizycyjne i czym sie charakteryzuje. Bo bynajmniej nie tym, że
    skazywano bez wysłuchania drugirej strony. A wręcz przeciwnie.

    > Bank oferuje usluge publiczna. Tak samo jak piekarz nie moze sam sobie
    > zimeniac norn i produkowac chleb ze szklem w srodku.

    Bredzisz.
    Nie ma czegos takliego jak "usługa publiczna" Bank nie ma żadnego
    obowiazku zawarcia z kimś umowy kredytowej ani umowy rachunku bankowego
    A porównanie z piekarzem jest bezsensowne. Jesli masz cokolwiek
    wspólnego z prawem, powinienes natychmiast zauważyć dlaczego

    > Dlaczego?

    Dlatego, że taki warunek umowy byłby sprzeczny z prawem. natomiast
    uzależnianie zawarcia umowy od zagwarantowania uproszczonego sposou
    egzekucji długów jest zgodne z prawem.

    > Rowniez sad w Wodzislawiu zgodnie z konstytucja prostytuczyl sie
    > politycznie. Co orzekl odstatnio Strasbourg.

    Jak zwykle nadinterpretujesz orzeczenie strasburskie.

    --
    Falkenstein

  • 54. Data: 2005-04-22 15:21:05
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    bulla napisał(a):

    > Pewnie jest tez lysy. To podwaza jego argumentacje. Prawda?
    > Czy prostu spadly ci majtki na sali sadowej?

    Nie wiem, ale łysy jak tu był ostatnio i zalił się że mu odwiesili wyrok
    za jazdę po pijaku (drugi raz) to mówił, że do żadnego wiezienia nie
    pójdzie bo ucieka za granice do pracy... Czyzby był tu jakis zwiazek...
    sfrustrowany, obrażony na sądownictwo, z poczuciem krzywdy i naruszenia
    jego praw obywatelskich... miał wyjechać za granice... ;-)

    --
    falkenstein

  • 55. Data: 2005-04-22 15:40:04
    Od: bulla <p...@c...va>

    Otto Falkenstein wrote:

> [...]
    >

    > Nie zauwazyłes kameleonie (zdecyduj się wreszcie na jakiegos nicka) że w
    > wielu z tych sprawach bank wymieniony jest na pierwszym miejscu. Co

    g. prawda. Nie zawsze. Np wg twojej wiedzy wynikaloby ze to Clinton
    pozwal pewna pania z dlugim nosem bo w apelacji jego nazwisko bylo
    pierwsze.

    Po drugie, jedna sprawa kart kredytowych forda (milony poszkodowanych)
    starcza z nawiazka za reszte.

> [...]
    > dotyczace oszustw popełnianych przez banki, jak i oszustw popełnianych
    > na szkodę banków, i oszustw popełnianych przy pomocy banków?

    Zgadza sie. Gdybys czytal wiecej niz kolorowe pisma, to byc wiedzial o
    takiej sprawie forda.

    > Poszukaj wiec konkretnych orzeczeń dotyczacych oszóstw popełnianych
    > przez bank na szkode klientów.

    Nie ptrafisz wpisac do wyszukiwarki citibank fraud?

    > Przy okazji mozesz popisać się swoją
    > wybitną znajomoscią jezyka angielskiego zamieszczając ich tłumaczenie -

    zaplac

    > to dla potrzeb tych, którzy angielskiego nie znają

    ja za wiedze place.

    > i jeszcze nie maja
    > cie w KF.

    Twoj widac jest nieszczelny bucu lubelski :-P

    > Kiepsko znasz procedurę, bardzo kiepsko.

    Wlasnie ta procedura jest niezgodna z konstytucja bucu. Nie zauwazyles?

    > prawo do rozpoznania sprawy, nie do "procesu"

    Jak zwal tak zwal. Juz raz polski rzad przegral w Strasbourgu sprawe o
    procedure, gdzie byl obecny prokurator, a oskarzony nie.

    > A z czego ci wynika, że do wydania przez sąd orzeczenia niezbedne jest
    > skonfrontowanie zarzutów?

    Przeciez sam napisales bucu ze sad nie weryfikuje merytorycznie
    roszczenia. Czyli ze mozna dokonac oszustwa w majestacie prawa, bo w
    sadach pracuja buce jak ty. Dyspozycyjne.

> [...]
    > inkwizycyjne i czym sie charakteryzuje. Bo bynajmniej nie tym, że
    > skazywano bez wysłuchania drugirej strony. A wręcz przeciwnie.

    W zalezonsci od terenu i czasu, najczesciej oskarzonemu nie mowiono
    nawet zarzutow. Zapadal sie pod ziemie i anwet rodzina nie wiedzial co
    sie stalo. Takie lubelskie sadownictwo.
    http://libro.uca.edu/lea1/

    > Bredzisz.
    > Nie ma czegos takliego jak "usługa publiczna" Bank nie ma żadnego
    > obowiazku zawarcia z kimś umowy kredytowej ani umowy rachunku bankowego

    Ma jezeli sklada publiczna oferte. I nie moze manipulowac wymogami
    zbycia sie prawa konstytucyjnego.

    > A porównanie z piekarzem jest bezsensowne. Jesli masz cokolwiek
    > wspólnego z prawem, powinienes natychmiast zauważyć dlaczego

    > Dlatego, że taki warunek umowy byłby sprzeczny z prawem.

    Konkrety?

    > natomiast
    > uzależnianie zawarcia umowy od zagwarantowania uproszczonego sposou
    > egzekucji długów jest zgodne z prawem.

    To "prawo" jest niezgodne z prawem :-P
    Scislej konstytucja. Tak samo jak byla niezgodna polska procedura
    uczestnictwa prokuratora bez oskarzonego.

  • 56. Data: 2005-04-22 15:41:17
    Od: bulla <p...@c...va>

    Otto Falkenstein wrote:

> [...]
    > sfrustrowany, obrażony na sądownictwo, z poczuciem krzywdy i naruszenia
    > jego praw obywatelskich... miał wyjechać za granice... ;-)

    Kazdy o odmiennym zdaniu to pieniacz wg ciebie?
    typowa mentalnosc lublesko ubecka.

  • 57. Data: 2005-04-22 22:40:14
    Od: hoxley <m...@y...co.uk>

    jaszczur wrote:
    > Przeglądam pl.soc.prawo

    > Jasne... Dla mnie osoba która się bezpodstawnie wzbogaca, a w dodatku
    > idzie w zaparte, jest złodziejem. A jeśli jeszcze ogłasza o tym w prasie
    > i pisze do nadzoru bankowego... Wtedy jest już debilem.

    Pisanie do nadzoru ma na celu zostawienie sladow wielkich problemow w
    banku. W zadnym banku nie moze zginac ani jeden grosz. Tymczasem gina,
    czy cudownie pojawiaja sie, setki czy tysiace. Banki samodzielnie ukryja
    problemy, ale kiedy wkracza nadzor, to slad zostaje poza kontrola banku.
    To tak na przyszlosc, gdyby bankowi przytrafilo sie zgubic naprawde duza
    ilosc pieniedzy klienta. Dowody beda czakaly w urzedzie.

  • 58. Data: 2005-04-22 22:41:36
    Od: hoxley <m...@y...co.uk>

    kam wrote:

    > a od kiedy to bank jest zobowiązany do zawarcia umowy?
    >
    > KG

    Kiedy oferuje ja publicznie i udziela innym spelniajacym te same wymogi,
    ale odmawiajacym zbycia praw konstytucyjnych (niezbywalnych).

  • 59. Data: 2005-04-23 06:50:48
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    hoxley napisał(a):
    > Kiedy oferuje ja publicznie i udziela innym spelniajacym te same wymogi,
    > ale odmawiajacym zbycia praw konstytucyjnych (niezbywalnych).

    prawo do dwuinstancyjnego postępowania sądowego jest niezbywalne?
    właśnie zlikwidowałeś całe sądownictwo polubowne
    już nie mówiąc o takich instytucjach jak poddanie się egzekucji w akcie
    notarialnym

    KG

  • 60. Data: 2005-04-24 00:19:28
    Od: arnold <...@n...com>

    kam wrote:

    > prawo do dwuinstancyjnego postępowania sądowego jest niezbywalne?

    Nie. Prawo do sadu gdzie obie strony maja rowne prawa. To postepowanie
    nie jest zadnym sadem. Czyst Inkwizycja.

    > właśnie zlikwidowałeś całe sądownictwo polubowne

    Dlaczego? Mowimy przeciez o egzekucji gdzie jedna strona dochodzi
    roszczen, a kapturowy "sad" nawet nie fatyguje sie sprawdzic
    merytorycznie zarzuty.

    > już nie mówiąc o takich instytucjach jak poddanie się egzekucji w akcie
    > notarialnym
    >
    > KG

    To juz zalezy czego to dotyczy. Z pewnoscia egzekucja nie bedzie
    dopuszczalna jezeli jest to kapturowe prawo w jedna strone.