  • 11. Data: 2006-07-08 14:16:55
    Temat: Re: pijany kierowca
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Atlantis napisał(a):

    > No ale kto mówi, ze muszą go zatrzymać na drodze? Równie dobrze mogą go
    > już zatrzymać w miejscu zamieszkania, stwierdzą obecność samochodu na
    > takich numerach i alkoholu jego krwi... Chyba bez przesłuchania się nie
    > obejdzie...

    Wtedy sie nie obejdzie bez przesłuchania a i skazanie bedzie raczej
    niemożliwe.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    http://johnson.cba.pl/

  • 12. Data: 2006-07-08 14:39:19
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Wtedy sie nie obejdzie bez przesłuchania a i skazanie bedzie raczej
    > niemożliwe.

    No właśnie, ale nie odpowiedział nikt nie postawione pytanie...
    Czy będą przesłuchiwać razem? Czy podadzą sprawcy nazwisko osoby, która
    zgłosiła fakt jazdy pod wpływem alkoholu?

  • 13. Data: 2006-07-08 14:57:22
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > już zatrzymać w miejscu zamieszkania, stwierdzą obecność samochodu na
    > takich numerach i alkoholu jego krwi... Chyba bez przesłuchania się nie

    Obecnosc samochodu przed domem nie ma zwiazku z alkoholem we krwi :) Mam
    prawo miec samochod i pic alkohol w domu lub w knajpie :)

    Jesli nie zatrzymają go za kółkiem to nic z tego nie bedzie.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 14. Data: 2006-07-08 14:59:23
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Atlantis napisał(a):

    >Czy będą przesłuchiwać razem?

    Nie. no chyba że urządza konfrontację, ale wątpię.

    > Czy podadzą sprawcy nazwisko osoby, która
    > zgłosiła fakt jazdy pod wpływem alkoholu?

    Podać nie podadzą, ale sprawca może zapoznać się z aktami sprawy. Ni i w
    razie czego będzie cię słyszał w sądzie.

  • 15. Data: 2006-07-08 15:01:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Obecnosc samochodu przed domem nie ma zwiazku z alkoholem we krwi :) Mam
    > prawo miec samochod i pic alkohol w domu lub w knajpie :)

    To że jednak jechałeś z tej knajpy samochodem mogą ustalić za pomocą
    innych środków dowodowych.

  • 16. Data: 2006-07-08 17:26:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Atlantis [###m...@w...pl.###] napisał:

    Jeśli zadzwonisz na 997, to nikt poza dyżurnym nie bedzie znał Twojego
    nazwiska. Dowodem tego, że kierujący jest pijany będzie fakt badania
    go, a nie Twoje zeznanie. Inaczej będzie, jak go zatrzymają i będzie
    trzeźwy. Wówczas teoretycznie top Ty popełniasz przestępstwo
    denuncjując go. Choć Policja i tak z reguły po prostu robi z tego
    rutynową kontrolę i nie informuje kierującego, czemu akurat jego
    kontrolowała. Chyba, że to będzie któraś nieudana interwencja i ktoś
    zaskoczy, ze tak jest (bo dyżurni się zmieniają)

  • 17. Data: 2006-07-08 18:16:58
    Od: akala <a...@o...eu>

    Dnia Sat, 8 Jul 2006 19:26:51 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > kontrolowała. Chyba, że to będzie któraś nieudana interwencja i ktoś
    > zaskoczy, ze tak jest (bo dyżurni się zmieniają)

    No chyba ,że sprawa dotyczy byłego senatora, który "padlinę przerabia",
    tam nawet członków rodziny w "trzecim pokoleniu" za takie dzwonienie
    wyrzucił senator z roboty.

    akala

  • 18. Data: 2006-07-08 19:10:56
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > To że jednak jechałeś z tej knajpy samochodem mogą ustalić za pomocą
    > innych środków dowodowych.

    I co z tego ... trzeba udowodnic, ze prowadziłem :) Bez swiadkow
    niemozliwe, w koncu przeciez ten wątek zaczał sie od tego, ze swiadek
    sie boi :)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 19. Data: 2006-07-10 09:38:19
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał w wiadomości
    > A wyjęcie SIMa nie chroni przed namierzeniem, mozna
    > ustalic dzwoniącego, ale trzeba sie zwrocic do operatora po billingi wg
    > IMEI ...
    na czas rozmowy IMEI tez można zmienić :-)
    a najlepiej to zadzwonić z budki

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2006-07-10 09:52:48
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    > I co z tego ... trzeba udowodnic, ze prowadziłem :) Bez swiadkow
    > niemozliwe

    mozliwe - coraz więcej miast ma monitoring, nie mówiąc o parkingach, barach,
    restauracjach itd.
    zobacz jak znaleźli polskich zabójców w Belgii