  • 1. Data: 2006-07-08 13:31:38
    Temat: SM - absolutorium dla Zarządu i RN
    Od: "..:: sjf ::.." <s...@u...org.invalid>

    Witam,

    W Spółdzielni Mieszkaniowej co rocznie odbywają się zebrania
    przedstawicieli członków, na których m.in. prezentowane są sprawozdania
    z działalności Zarządu i Rady Nadzorczej, a następnie głosowane
    absolutorium dla poszczególnych członków Zarządu i RN. W związku z tym
    mam pytanie: co by się stało / co by się musiało stać z członkiem
    Zarządu albo RN, który nie otrzymałby tegoż absolutorium? Jakie przepisy
    regulują postępowanie w takich sytuacjach?

    --
    Szczepan J. Fijał :: sjf @ 50°07'N 18°58'E
    xmpp:s...@c...pl | tlen:sjf | gg:2604451 | skype:s.fijal?call

  • 2. Data: 2006-07-10 11:38:43
    Temat: Re: SM - absolutorium dla Zarządu i RN
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    ..:: sjf ::.. wrote:
    > co by się stało / co by się musiało stać z członkiem
    > Zarządu (...), który nie otrzymałby tegoż absolutorium?
    Zupełnie nic. Można go jednak odwołać na zebraniu przedstawicieli.

    > albo RN
    To bardzo dziwna formuła - absolutorium dla RN.

    > Jakie przepisy regulują postępowanie w takich sytuacjach?
    Prawo spółdzielcze i statut.