  • 1. Data: 2006-07-08 10:26:34
    Temat: media markt nie chce uznac reklamacji
    Od: adam158 <a...@o...pl>

    Witam
    kupilm w media markt aparat cyfrowy sasunga za 700 zł
    pojechałem raz nad morze cyknalem moze ze fotek raptem
    zaraz po zakupie i aparat diabli wzieli przestal dzialac
    oddalem na naprawe gwarancyjna do MM po 3 tygodniach od zakupu
    kilka dni temu dostałem powiadomienie z MM ze aparat w srodku posiadal
    zanieszczynenia w postaci ziaren piasku co uszkodzilo mechanizm i nie
    mozna tego naprawic na gwarancji naprawa odpłatna 390 zł oprócz tego 45
    zł chca za niby nieuzasadniona reklamacje
    ponadto nie było instykcji obsługi po polsku w postaci drukowanej
    był podrecznik uzytkownika ale na płycie czy tak moż byc
    prosze pomozcie jak nakłonic media markt do naprawy gwarancyjnej

    adam

  • 2. Data: 2006-07-08 12:23:12
    Temat: Re: media markt nie chce uznac reklamacji
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "adam158" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tego naprawic na gwarancji naprawa odpłatna 390 zł oprócz tego 45 zł chca za

    no jak tak powiedzieli to nic nie poradzisz - mozesz powołac swojego
    rzeczoznawce, ale chyba bardziej opłaca sie naprawić

    > ponadto nie było instykcji obsługi po polsku w postaci drukowanej
    > był podrecznik uzytkownika ale na płycie czy tak moż byc

    ma być instrukcja w języku polskim - i była
    - w jakiej formie? - tego prawo nie precyzuje

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-07-08 13:04:45
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "gasper" <g...@p...comp> napisał w wiadomości

    > no jak tak powiedzieli to nic nie poradzisz - mozesz powołac swojego
    > rzeczoznawce, ale chyba bardziej opłaca sie naprawić

    Zawsze pozostaje niezgodność z umową. Do 6 m-cy domniema się, że towar
    posiadał wady w momencie sprzedaży.

  • 4. Data: 2006-07-08 13:07:48
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marcin Wasilewski napisał(a):

    > Zawsze pozostaje niezgodność z umową. Do 6 m-cy domniema się, że
    > towar posiadał wady w momencie sprzedaży.

    Zapewne piasek z nad morza.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    http://johnson.cba.pl/

  • 5. Data: 2006-07-08 13:23:03
    Od: TLZ <t...@w...info.com.pl>

> [...]
    > mozna tego naprawic na gwarancji naprawa odpłatna 390 zł oprócz tego 45
    > zł chca za niby nieuzasadniona reklamacje

    Jeśli był piasek, to sorka, ale chyba sam sobie jesteś winien?!

    > ponadto nie było instykcji obsługi po polsku w postaci drukowanej
    > był podrecznik uzytkownika ale na płycie czy tak moż byc

    Zgodne z przepisami.

    > prosze pomozcie jak nakłonic media markt do naprawy gwarancyjnej

    Raczej wątpliwe.

    PS. Nie uczyli Cię w szkole o znakach interpunkcyjnych i wielkich literach?!

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz

  • 6. Data: 2006-07-08 13:53:35
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > Zapewne piasek z nad morza.

    Ale to już mm będzie musiał wykazać. Cóż aparat jest po to aby go
    używać - także na plaży nad morzem. Rozwiązania konstrukcyjne powinny być
    takie, aby nie szkodziły mu 3 ziarenka piasku.
    Zapewne się znajdzie w folderach producenta chociaż jedno zdjęcie z
    plaży nad morzem, czym można wykazać, że i takie użytkowanie miał producent
    na myśli.

  • 7. Data: 2006-07-08 14:05:39
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    > Ale to już mm będzie musiał wykazać.

    Trudno nie będzie miał, skoro w serwisie wyjęli piasek z aparatu.

    > Cóż aparat jest po to aby go używać - także na plaży nad morzem. Rozwiązania
    konstrukcyjne powinny
    > być takie, aby nie szkodziły mu 3 ziarenka piasku.

    Nie ma pojęcie, więc nie będę się wypowiadał. Ale nie wróżę sukcesu.

  • 8. Data: 2006-07-08 14:16:53
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > Zapewne się znajdzie w folderach producenta chociaż jedno zdjęcie z
    > plaży nad morzem, czym można wykazać, że i takie użytkowanie miał

    Rownie dobrze można by założyć ze zdjecie na plaży sugeruje, ze woda nie
    powinna mu zaszkodzić

    HaNkA

  • 9. Data: 2006-07-08 14:22:27
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał:

    > Zawsze pozostaje niezgodność z umową.
    Ale on JUŻ wybrał gwarancje i teraz bedzie trudno domniemywać, skor
    jest opinia gwaranta.

    --
    Artur Golański

  • 10. Data: 2006-07-08 14:22:28
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    TLZ <t...@w...info.com.pl> napisał:

    >Jeśli był piasek, to sorka, [..]
    >Nie uczyli Cię w szkole o [..]
    Ciebie chyba też "nie uczyli" np. ws "sorki" ;-/
    Czyżby "przyganiał kocioł garnkowi" ?

    --
    Artur Golański