  • 21. Data: 2006-07-10 10:02:57
    Temat: Re: pijany kierowca
    Od: "sky" <s...@o...pl>

    u mnie w miescie wiekszosc osob ktorych jest lapanych pod wplywem alkoholu za
    kierownica to efekt "uprzejmie donosze" lub ewentualnie policjanci wczesniej
    patrza jakie samochody sa zaparkowane pod pubami.

    po prostu widzisz goscia jak wsiada do samochodu nietrzezwy i nastepnie
    dzwonisz na 997 z komorki, przedstawiasz sprawe i sie rozlaczasz. nikt nie
    bedzie cie ciagal na jakies przesluchania czy cos w tym stylu bo to nie ma
    znaczenia dla samego faktu tego ze kierowca jechal w stanie nietrzezwosci czy w
    stanie po uzyciu alkoholu jak delikwent zostanie zlapany.

    jak zdaza za nim to go zlapia, przedmuchaja alkomatem i gosc ma cieplo , wsio !!

    --
    SKY
    gg:2475019

  • 22. Data: 2006-07-10 14:14:23
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 10 Jul 2006 11:38:19 +0200,
    gasper <g...@p...comp> screamed:
    > na czas rozmowy IMEI tez można zmienić :-)

    Ale nie zmienisz IMSI...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:230B ]
    [ 16:14:15 user up 11033 days, 4:09, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    We all do mistakes, that's why there are so many children.

  • 23. Data: 2006-07-10 16:51:09
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Artur M. Piwko napisał(a):

    > Ale nie zmienisz IMSI...

    IMSI przy braku karty SIM jest generowane na podstawie IMEI :-)

    M.

  • 24. Data: 2006-07-11 06:22:50
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 10 Jul 2006 18:51:09 +0200,
    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> screamed:

    > IMSI przy braku karty SIM jest generowane na podstawie IMEI :-)

    W takim przypadku trochę to zawęża listę możliwych numerów docelowych.
    (:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:237B ]
    [ 08:22:12 user up 11034 days, 20:17, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Always go to other people's funerals, otherwise they won't come to yours.