  • 21. Data: 2003-01-27 17:39:49
    Temat: Re: pelne miesiace
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Marcin Surowiec napisa_(a):
    > pierwszy raz w życiu nie zgadzam się z SN :)

    nie wierzę, że to pierwszy raz :)

    KG

  • 22. Data: 2003-01-27 19:39:42
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 27 Jan 2003 17:51:14 +0100, "Marcin Olender"
    <d...@g...pl> zakodował:

    >Niektórym jak widać prawo zupełnie nie przeszkadza w głoszeniu ich poglądów
    >;-PPP

    Jeżeli pijesz do mnie, to prawo mi przeszkadza. Natomiast _wyrok_ SN,
    do tego wydany na podstawie przepisów sprzed 24 lat mnie nie rusza -
    nie jest obowiązującą wykładnią.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775