  • 1. Data: 2003-01-26 20:52:23
    Temat: Zatarcie skazania[208kk]-po jakim czasie
    Od: "navi" <n...@w...pl>

    W 1996 roku zostałem skazany[208kk] ,wyrok-rok w zawieszeniu na
    trzy lata.Zastanawiam się po jakim czasie ulegnie to zatarciu?Staram
    się teraz o pracę w pewnej dużej firmie i czeka mnie rozmowa
    kwalifikacyjna.I teraz nie wiem czy mogę spokojnie powiedzieć,że nie
    byłem karany?

    ***
    Wszystko, co naprawdę lubię robić, jest albo niemoralne,
    albo nielegalne, albo tuczące. [Alexander Woolcott]
    ****

  • 2. Data: 2003-01-26 21:48:34
    Temat: Re: Zatarcie skazania[208kk]-po jakim czasie
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    Juz sie zatarlo.

    Zaciera sie po uplywie 6miesiecy od uplywu okresu proby.

    Konrad

  • 3. Data: 2003-01-26 21:55:37
    Od: "navi" <n...@w...pl>

    Dzięki