  • 41. Data: 2004-05-14 09:56:06
    Temat: Re: pederasci
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c7vk1f$e8q$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Czyli każdy, kto nie może oddawać się prokreacji (np. z bezpłodności) ma
    złe
    > cechy, które zdaniem natury nie powinny być przekazywane potomstwu? To
    może
    > powinniśmy zakazać leczenia bezpłodności ?

    Uzdrowiłoby to ludzkość. Czynnikiem zapewniajacym zdrowie jest m.in. dobór
    naturalny.

    Pozdr
    Leszek

  • 42. Data: 2004-05-14 10:00:43
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "bd" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > dla mnie jest jasne, ze skoro homoseksualizm jest od zawsze

    I od zawsze był piętnowany. Dzięki zboczonej tolerancji jest tak jak jest.
    Brak szacunku dla starszych, narkomania, brak wzorców moralnych.
    W "normalnych" czasach gówniarz palący papierosa na ulicy dostałby w gębę od
    pierwszego przechodzącego dorosłego a dziś nie reaguje nikt.
    Zboczenie to zboczenie, a pedalstwo takim jest.

    Pozdr
    Leszek

  • 43. Data: 2004-05-14 10:06:05
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    > to juz jest twoj problem.

    Nie. To problem większości ormalnych ludzi. Pedalstwo jest zbocznieniem.

    >musisz poczytac, jeszcze duuuuzo poczytac.

    O czym ? Że homoseksualizm jest cacy ? Że to normalne jak facet ładuje w
    odbyt drugiemu facetowi?

    > troszke mi ciebie zal

    Mi Cie nie żal. W końcu jeśli lubisz to i nie robisz tego w miejscu
    publiczny to ch... ci w d...;)))

    Leszek

  • 44. Data: 2004-05-14 11:59:59
    Od: "Falkenstein" <P...@i...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "bd" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie. To problem większości ormalnych ludzi. Pedalstwo jest zbocznieniem.

    Nie jest. Polecam lekturę opracowań WHO. A tam, z całym szacunkiem z
    pewnością zasiadają znacznie większe autorytety w dziedzinie seksuologii niż
    ty.

    > O czym ? Że homoseksualizm jest cacy ? Że to normalne jak facet ładuje w
    > odbyt drugiemu facetowi?

    Według WHO jest to normalne. Jest to jedna z równoprawnych orientacji
    seksualnych. Możesz nie wierzyć, ale homoseksualiści kochają się tak samo
    mocno, tak samo są zazdrośni i tak samo odczuwają potrzebę zycia z drugą
    osobą jak heteroseksualiści.

    > Mi Cie nie żal. W końcu jeśli lubisz to i nie robisz tego w miejscu
    > publiczny to ch... ci w d...;)))

    A lekcje już odrobiłeś?

  • 45. Data: 2004-05-14 13:28:53
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <P...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Według WHO jest to normalne.

    Widocznie zasiada tam mniejszość seksualna. Dla ogółu społeczeństwa
    pedalstwo jest zboczeniem.A o tym co jest normą decyduje większość a nie
    margines.

    > Możesz nie wierzyć, ale homoseksualiści kochają się tak samo
    > mocno, tak samo są zazdrośni i tak samo odczuwają potrzebę zycia z drugą
    > osobą jak heteroseksualiści.

    Skąd ty to wiesz?

    > A lekcje już odrobiłeś?

    Tak. O wiele lat temu wstecz niż ty.

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 46. Data: 2004-05-14 16:41:40
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    > W "normalnych" czasach gówniarz palący papierosa na ulicy dostałby w gębę
    od
    > pierwszego przechodzącego dorosłego

    I poszedl do pierdla za naruszenie nietykalnosci osobistej.

    --
    SQLwysyn
    of you." - Larry Flynt

  • 47. Data: 2004-05-14 16:43:17
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    > Widocznie zasiada tam mniejszość seksualna. Dla ogółu społeczeństwa
    > pedalstwo jest zboczeniem.A o tym co jest normą decyduje większość a nie
    > margines.

    Widze, ze Hitler autorytetem? Cos ci sie pochrzanilo chlopczyku.

    --
    SQLwysyn
    of you." - Larry Flynt

  • 48. Data: 2004-05-14 17:34:23
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości

    > Widze, ze Hitler autorytetem? Cos ci sie pochrzanilo chlopczyku.

    Tam pedalstwo było normą, dziewczynko?

    Leszek

  • 49. Data: 2004-05-14 17:35:29
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    > od pierwszego przechodzącego dorosłego
    >
    > I poszedl do pierdla za naruszenie nietykalnosci osobistej.

    Mówiłem o "normalnych" czasach. Ty nie możesz tego znać ale zapytaj o to
    rodziców.

  • 50. Data: 2004-05-14 19:18:03
    Od: Komodor <k...@p...fm>

    Leszek wrote:

    > Nie widzisz różnicy między całującą się parą różnopłciowców a całującymi
    > się publicznie pedałami??
    > Ja widzę.
    >
    > Pozdr
    > Leszek

    Ja też widzę. Na widok faceta z fajną laską ogarnia mnie lekka zazdrość a na
    widok całujących się "kochających inaczej" reaguje mój żołądek. Wszystko
    podchodzi mi do gardła. Na szczęście takie widoki oglądam raczej w jakims
    Amsterdamie, w Polsce raczej rzadko.
    --
    Komodor