  • 11. Data: 2004-05-12 23:20:26
    Temat: Re: pederasci
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan Alder wrote:

    > Uważasz, że stosunki homoseksualne są normalne? Wśród zwierząt i ludzi
    > tworzą się pary samiec-samica celem spłodzenia potomstwa. Stosunki
    > homoseksualne są żadkością i odchyleniem od normy. To nie jest zdrowy model
    > współżycia.

    Primo: powiedz to np. psom - one rżną wszystko jak leci, z
    przysłowiowymi nogami listonosza włącznie. Zresztą u wielu zwierząt
    zachowania homo/bi (zwłaszcza poza 'sezonem') nie są RZadkością

    Secundo: nie jest zdrowy? Prowadzi do jakichś chorób? No popatrz...
    Jakaś nowość...

    Tertio: co to ma w ogóle wpólnego z prawem?

    > Odrębnym zagadnieniem jest to, czy należy akceptować to bez zbędnych
    > negatywnych emocji, a odrębnym problem promowania tego typu niewłaściwych
    > postaw wśród młodzieży.

    Żądam zakazu promowania mięsożerstwa w TV! Precz ze scenami konsumpcji
    ciał zwierząt!

    ;-P

  • 12. Data: 2004-05-12 23:27:07
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 12. maja 2004 19:42 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Janek Bohatyrowicz:

> [...]

    Uważasz, że stosunki homoseksualne są normalne? Wśród zwierząt i ludzi
    tworzą się pary samiec-samica celem spłodzenia potomstwa. Stosunki
    homoseksualne są rzadkością i odchyleniem od normy. To nie jest zdrowy model
    współżycia.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 13. Data: 2004-05-12 23:28:40
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia czw 13. maja 2004 01:20 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Andrzej Lawa:

    > Primo: powiedz to np. psom - one rżną wszystko jak leci, z
    > przysłowiowymi nogami listonosza włącznie.

    Ta... Jak są trzymane zdala od suk....

    > Zresztą u wielu zwierząt
    > zachowania homo/bi (zwłaszcza poza 'sezonem') nie są RZadkością
    > Secundo: nie jest zdrowy? Prowadzi do jakichś chorób? No popatrz...
    > Jakaś nowość...

    A nie prowadzi? Jaka nowość? Uważasz, że odbyt jest przeznaczony do
    wprowadzania członka?

    > Tertio: co to ma w ogóle wpólnego z prawem?

    Nic. Ale sam odpowiadałeś w tym wątku.

  • 14. Data: 2004-05-12 23:40:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan Alder wrote:

    > A nie prowadzi? Jaka nowość? Uważasz, że odbyt jest przeznaczony do
    > wprowadzania członka?

    Kręgosłup oraz oczy nie są przeznaczone do siedzenia przed komputerem i
    wgapiania się godzinami w monitor. I prowadzi to wielu schorzeń (co jest
    udokumentowane - w przeciwieństwie do twoich dziecinnych tez o chorobach
    wywoływanych przez odmienną orientację).

    Ergo - jesteś niezdrowym zboczeńcem ;-P A z TV powinni usunąć wszelkie
    sceny ludzi siedzących przed komputerami.

    > Nic. Ale sam odpowiadałeś w tym wątku.

    Żeby ci dać o tym znać - bo widać nie zauważyłeś tego drobiazgu.

    Z mojej strony EOT.

    PS: FUT warning.

  • 15. Data: 2004-05-13 00:47:31
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <c7ubsc$tmo$2@serwus.bnet.pl>, Tristan Alder wrote:
> [...]
    > tworzą się pary samiec-samica celem spłodzenia potomstwa. Stosunki
    > homoseksualne są rzadkością i odchyleniem od normy. To nie jest zdrowy model

    Tristanie, NTG, pomijam że o zachęcaniu nikt chyba nie mówił, a sam fakt
    że pewne zjawisko dotyczy ułamka populacji (ludzi, czegoś innego - bez
    znaczenia) nie świadczy w żaden sposób o normalności lub nienormalności
    tego zjawiska.

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2004-05-13 05:22:47
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia czw 13. maja 2004 02:47 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Marcin Debowski:

> [...]
    > że pewne zjawisko dotyczy ułamka populacji (ludzi, czegoś innego - bez
    > znaczenia) nie świadczy w żaden sposób o normalności lub nienormalności

    ,,To dziwne, kiedyś normą był ogół, a nie margines.''

  • 17. Data: 2004-05-13 05:45:10
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Uzytkownik "Maciek" <z...@z...bet> napisal w wiadomosci
    > oen napisal/a o tym, ze:
    > Hint: jak ci sie nie podoba jakis program w TV, to mozesz zmienic
    > stacje albo po prostu wylaczyc telewizor. I uwazaj w przyszlosci na
    > swoje dzieci - nigdy nie wiadomo, czy nie wyrosna na 'zboczenców'...

    Ale tu chodzi o dzieci.
    Czy takich programow nie powinno byc w porze wieczornej
    zamiast dziennej?

    WOJSAL (Wojciech Salata)
    http://www.wojsal.prv.pl

  • 18. Data: 2004-05-13 05:46:44
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "@dams" <a...@S...onet.pl> napisał w wiadomości
    > No tak - niech się pedałki dmuchają na ekranie a my to podziwijamy i nic
    nie
    > mówmy

    Nie mowi sie "pedalki", tylko panowie w czerwonych
    skarpetkach ;)

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    http://www.wojsal.prv.pl

  • 19. Data: 2004-05-13 08:37:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <c7v0n8$psd$4@serwus.bnet.pl>, Tristan Alder wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z dnia czw 13. maja 2004 02:47 opublikowane na
    > pl.soc.prawo podpisane Marcin Debowski:
    > ,,To dziwne, kiedyś normą był ogół, a nie margines.''

    A ile jest chlorofilu w liściach? A wiesz, że zwiazki srebra
    aby były bardziej światłoczułe musza być minimalnie zanieczyszczone? A
    lubisz zapach jabłek i wiesz ile w nich jest tego co pachnie? A wiesz ile
    masz wagowo enzymów we krwi? To wszystko podług Twoich kryteriów to
    margines. Sądzisz że takie enzymy to nie norma? Chlorofil to zboczenie? I
    że zapach jabłka jest nienormalny?

    Ilu jest homoseksualistów? Ze 2-3% ZCP? To nie jest chwilowy wybryk, to
    pewna regularność. Istnienie tego marginesu jest niczym innym jak
    normą. Fakt, że nie ma pewności co do ewolucyjnej (czy podobnej) roli H w
    populcji tej czy innej to jeszcze nie znaczy że jej nie ma a tym bardziej
    że jest negatywna.

    Prawdę mówiąc to jak na nauczyciela (OIDP) to mnie zadziwiasz.

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2004-05-13 08:44:05
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : > oen napisal/a o tym, ze:
    : > Hint: jak ci sie nie podoba jakis program w TV, to mozesz zmienic
    : > stacje albo po prostu wylaczyc telewizor. I uwazaj w przyszlosci na
    : > swoje dzieci - nigdy nie wiadomo, czy nie wyrosna na 'zboczenców'...
    :
    :
    : Ale tu chodzi o dzieci.
    : Czy takich programow nie powinno byc w porze wieczornej
    : zamiast dziennej?
    :

    a gdyby chlopak z dziecwzyna sie calowal mozna by pokazywac? Jezeli tak
    to i tu problemu nie widze