    From: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pederasci
    Date: Thu, 13 May 2004 16:37:10 +0800

    In article <c7v0n8$psd$4@serwus.bnet.pl>, Tristan Alder wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z dnia czw 13. maja 2004 02:47 opublikowane na
    > pl.soc.prawo podpisane Marcin Debowski:
    > ,,To dziwne, kiedyś normą był ogół, a nie margines.''

    A ile jest chlorofilu w liściach? A wiesz, że zwiazki srebra
    aby były bardziej światłoczułe musza być minimalnie zanieczyszczone? A
    lubisz zapach jabłek i wiesz ile w nich jest tego co pachnie? A wiesz ile
    masz wagowo enzymów we krwi? To wszystko podług Twoich kryteriów to
    margines. Sądzisz że takie enzymy to nie norma? Chlorofil to zboczenie? I
    że zapach jabłka jest nienormalny?

    Ilu jest homoseksualistów? Ze 2-3% ZCP? To nie jest chwilowy wybryk, to
    pewna regularność. Istnienie tego marginesu jest niczym innym jak
    normą. Fakt, że nie ma pewności co do ewolucyjnej (czy podobnej) roli H w
    populcji tej czy innej to jeszcze nie znaczy że jej nie ma a tym bardziej
    że jest negatywna.

    Prawdę mówiąc to jak na nauczyciela (OIDP) to mnie zadziwiasz.

    --
    Marcin