  • 21. Data: 2006-12-30 00:08:49
    Temat: Re: paserstwo czy nie - p2p bez dowodów
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 30-12-2006 o 01:06:15 Jasko Bartnik <a...@s...nadole>
    napisał(a):

    > Wystarczy sie pofatygowac do providera (tpsa w tym przypadku) i tam
    > troszke dluzej poweszyc. Sprawdzic co jest w tych rozpowszechnianych
    > danych, przeczesac pakiety.

    Sam sie przeczytalem i nie zrozumialem :P Chodzi o zalozenie 'podsluchu' i
    przetrawienie tego co wysyla uzytkownik.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 22. Data: 2006-12-30 00:15:51
    Od: k...@g...com

    Jasko Bartnik napisał(a):

    > Sam sie przeczytalem i nie zrozumialem :P Chodzi o zalozenie 'podsluchu' i
    > przetrawienie tego co wysyla uzytkownik.

    generalnie heca polega na tym, że wszyscy w tej sieci korzystali z
    p2p, także w tym wypadku, jako że <b> poszukują osoby korzystającej
    z mojego nicka<b>, wychodzi na to że raczej nie szperali w pakietach
    tylko zapewne ktoś najzwyczajniej w świecie wszedł na serwer na
    którym byłem, zauważył że mam [PL] przed nickiem i że
    udostępniam całkiem sporo, więc się zainteresował wyczaił IP i
    tyle. nie sądzę, żeby bardziej kombinowali.

    pozdrawiam.

  • 23. Data: 2006-12-30 00:24:11
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> napisał w wiadomości
    > Zaden paragraf, oczywiscie. Nie sciaganie, rozpowszechnianie. W logach nie
    > musi byc zbyt wiele. Wystarczy sie pofatygowac do providera (tpsa w tym
    > przypadku) i tam troszke dluzej poweszyc. Sprawdzic co jest w tych
    > rozpowszechnianych danych, przeczesac pakiety.

    Że jak? Jaja sobie robisz... Wiesz ile danych przewija się w ciągu
    sekundy przez sieć TP?
    Gdyby TPSA miała składować wszystkie dane lecące protokołem TCP/IP, to by im
    dysków z całej światowej produkcji buło mało.

  • 24. Data: 2006-12-30 00:35:52
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 30-12-2006 o 01:24:11 Marcin Wasilewski <j...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > Gdyby TPSA miała składować wszystkie dane lecące protokołem TCP/IP, to
    > by im dysków z całej światowej produkcji buło mało.

    No wlasnie, zle sie wyrazilem. Pojawia sie podejrzenie, zakladamy podsluch
    na ten jeden numer i patrzymy co sie dzieje. Oczywiscie na wniosek policji
    (a ta, zapewne, prokuratury) a nie z wlasnej inicjatywy. TPSA pewnie nie
    zalezy na tym co sie im po swiatlowodach kreci ... ale komus innemu moglo.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 25. Data: 2006-12-30 11:07:00
    Od: "mr.all" <j...@p...onet.pl>

    Natychmiast zazadac zwrotu komputera w stanie nienaruszonym i wszelkich
    kopii plikow - jesli zostaly zrobione, albo zadac postawienia zarzutow.
    pozdr.czes

  • 26. Data: 2006-12-30 11:20:51
    Od: k...@g...com

    mr.all napisał(a):
    > Natychmiast zazadac zwrotu komputera w stanie nienaruszonym i wszelkich
    > kopii plikow - jesli zostaly zrobione, albo zadac postawienia zarzutow.
> [...]

    hmmm... a mógłbyś rozwinąć trochę temat? tzn. w oparciu o jaką
    podstawę prawną można takie żądanie wysunąć?

    pozdrawiam.

  • 27. Data: 2006-12-30 11:45:35
    Od: "mr.all" <j...@p...onet.pl>

    From: <k...@g...com>
    mr.all napisał(a):
> [...]
    > pozdr.czes

    hmmm... a mógłbyś rozwinąć trochę temat? tzn. w oparciu o jaką
    podstawę prawną można takie żądanie wysunąć?

    ---------
    Jesli komputer jest czysty....
    Komputer jest niezbedny do pracy, zycia, dzialania itd.
    Sa tam istotne dane, ktore nie moga wyjsc poza komputer, ani nie moga zostac
    narazone na utrate.
    Brak komputera to okreslone straty - wyliczyc i postraszyc obciazeniem
    policji i sądem.
    Tak na prawde nie wiesz, co oni tam robia z komputerem...a moze cos tam
    instaluja.... przeciez mogli/powinni zabrac tylko dysk...

    Na pokwitowaniu jest okreslona data zwrotu? Jesli nie, to mozna żądac zwrotu
    natychmiast.
    To nie Ty masz sie tlumaczyc dlaczego potrzebujesz komputer, ale oni maja
    wytlumaczyc dlaczego przetrzymuja komputer, gdzie niczego podejrzanego nie
    ma i maja postawic zarzuty.
    pozdr.czes

  • 28. Data: 2006-12-30 13:55:13
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Jasko Bartnik wrote:

    > Teoretycznie logi powinny byc tez przechowywane przez administratora
    > owej sieci osiedlowej/blokowej.

    Podstawa prawna.

    > Dlaczego? Gdyby ich nie prowadzil to wlasnie jego by 'zaatakowali'.

    Bzdura. Twoim zdaniem wystarczy jak teraz Autor wątku spreparuje kilka
    ,,logów'' to się od niego odczepią?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 29. Data: 2006-12-30 13:59:02
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Jasko Bartnik wrote:

    > Majac dane providera trafiamy na ich logi. Z ich logow trafiamy do
    > administratora sieci osiedlowej. Ten ze swoich logow wnioskuje, ze to
    > 'facet spod trojki' udostepnial te dane. A pozniej to juz wewnetrznie
    > sobie roztrzygna kto to taki.

    Facet spod trójki pokazuje logi ze swojego routera wifi :)

  • 30. Data: 2006-12-30 14:47:25
    Od: "latet" <s...@x...pl>

    > To nie Ty masz sie tlumaczyc dlaczego potrzebujesz komputer, ale oni maja
    > wytlumaczyc dlaczego przetrzymuja komputer, gdzie niczego podejrzanego nie
    > ma i maja postawic zarzuty.

    Moga odpowiedzieć, ze pobieżna analiza wykazuje, ze tam nic nie ma
    i muszą oddać dyski do profesjonalnej, drogiej i długo trwającej
    ekspertyzy (tam gdzie wyjmują z dysków talerze i skanują je
    specjalną maszyna, która odczytuje tzw. informacje podprogowe).

    latet