  • 1. Data: 2008-09-26 04:17:23
    Temat: opakowania zwrotne
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Czy sklep handlujący np. piwem, może odmówić przyjmowania butelek ? Czy
    Ktoś zna przepis, który reguluje wszystkie szczegóły ?

  • 2. Data: 2008-09-26 04:49:58
    Temat: Re: opakowania zwrotne
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    d852 wrote:
    > Czy sklep handlujący np. piwem, może odmówić przyjmowania butelek ?
    > Czy Ktos zna przepis, który reguluje wszystkie szczegóły ?

    Sorry, za kodowanie, myślałem, że już w UTF-8 lecimy...

  • 3. Data: 2008-09-26 04:57:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    d852 wrote:

    > Sorry, za kodowanie, my?la?em, ?e ju? w UTF-8 lecimy...

    jakbyś to jeszcze w utf-8 napisal, to byloby super.

  • 4. Data: 2008-09-26 05:20:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    d852 pisze:
    > Czy sklep handlujący np. piwem, może odmówić przyjmowania butelek ? Czy
    > Ktoś zna przepis, który reguluje wszystkie szczegóły ?

    Nie, sklep nie ma prawa odmówić bezpłatnego przyjęcia opakowań
    zwrotnych od produktów, którymi handluje.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 5. Data: 2008-09-26 05:25:58
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    d852 napisał(a):

    > Czy sklep handlujący np. piwem, może odmówić przyjmowania butelek ?

    Nie ma prawa odmowic przyjecia butelek. Nic jednak nie reguluje problemu
    platnosci z czego wynika, ze sklep nie ma obowiazku zwrocic kaucje
    ktorej sam wczesniej nie pobral ;)

    j.

    --
    *** Dzien Czerwonego Guzika * Red Button Day ***
    znamy date (konca swiata?): http://tnij.org/redbuttonday

  • 6. Data: 2008-09-26 05:58:07
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    witek wrote:

    > jakbyś to jeszcze w utf-8 napisal, to byloby super.

    Sorry, coś mi się dokumentnie już w ty dziadostwie popie...
    Ciekawe, czy teraz jest poprawnie ( na pl.test niby tak ).

  • 7. Data: 2008-09-26 05:59:48
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Liwiusz wrote:

    > Nie, sklep nie ma prawa odmówić bezpłatnego przyjęcia opakowań
    > zwrotnych od produktów, którymi handluje.

    Jakiś przepis ?
    Bo ogólnie to słyszałem.
    W sklepach oczywiście nie słyszeli.
    Co znaczy którymi handluje ?
    Akurat ma na półce ? Czy np. miał w zeszłym tygodniu ?
    No i czy to znaczy, że mogę podjechać z tirem pełnym butelek ?
    No i co ze słynną kwestią "tylko na wymianę" ?

  • 8. Data: 2008-09-26 06:25:21
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    januszek wrote:

    > Nie ma prawa odmowic przyjecia butelek. Nic jednak nie reguluje
    > problemu platnosci z czego wynika, ze sklep nie ma obowiazku zwrocic
    > kaucje ktorej sam wczesniej nie pobral ;)

    No to całkiem nieźle jak na kraj europejski używający opakowań zwrotnych
    od przynajmniej 30 lat. Jeszcze trochę i wszystkich wyprzedzimy.

  • 9. Data: 2008-09-26 06:34:38
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 26 Sep 2008 07:58:07 +0200,
    d852 <d...@p...onet.pl> screamed:

    > Sorry, coś mi się dokumentnie już w ty dziadostwie popie...
    > Ciekawe, czy teraz jest poprawnie ( na pl.test niby tak ).

    Jest już deklaracja MIME i nawet użyte kodowanie jest z nią zgodne.
    Jedyne co jeszcze nie gra to te spacje tuż po ( i tuż przed ). :>

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:238B ]
    [ 08:33:50 user up 11842 days, 20:28, 1 user, load average: 0.13, 0.28, 0.09 ]

    If at first you don't succeed... So much for skydiving. -- Henry Youngman

  • 10. Data: 2008-09-26 08:06:29
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > jakbyś to jeszcze w utf-8 napisal, to byloby super.

    Już nie może. Przeglądarka odpowiada w tej samej stronie, w jakiej był pierwszy
    wątek. U Ciebie też odpowiedź jest teraz UTF-8. No i u mnie pewnie też...

    --
    Lukasz
    50 05'07"N