  • 11. Data: 2007-06-29 08:34:13
    Temat: Re: odpowiedzialnosc administratora IT
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Jacek_P <T...@c...edu.pl> writes:

    > To Sun lub Novell sprzedaja Windows XP? Ja sugeruje sposob
    > zalegalizowania stanu istniejacego,

    Jakiego stanu istniejącego? Jak nie ma licencji na korzystanie
    z oprogramowania, to spokojnie możesz traktować te komputery tak,
    jakby na nich w ogóle nie było nic poinstalowane.

    > bo jezeli wlasciciel jest takim kutwa, jak opisal pierwopisca,

    Jeśli jest kutwą to bardzo dobrze. W przypadku oprogramowania dla
    pecetów oprogramowanie licencjonowane bezpłatnie ma często o wiele
    lepszą jakość użytkową, niż oprogramowanie licencjonowanie odpłatnie.

    > to za przeinstalowanie maszyn na Solka lub Suse placic nie bedzie
    > chcial.

    Po to chyba zatrudnił informatyka.

    > A poza tym nie bredz - 400 euro/3 lata za KOMPLET softwaru to sa
    > tylko koszty manipulacyjne.

    Utrzymanie systemu komputerowego postawionego na MS Windows jest IMO
    -- z wielu powodów -- kosztowne.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 12. Data: 2007-06-29 08:34:46
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Jacek_P <T...@c...edu.pl> writes:

    > Jacek_P <T...@c...edu.pl> napisal:
    > [ ciach ]
    >
    > Dla jasnosci: 400 euro/3 lata na caly WYDZIAL
    > na nieograniczona liczbe maszyn, w tym prywatne
    > pracownikow i studentow.

    A koszty zainstalowania?

  • 13. Data: 2007-06-29 08:41:27
    Od: Jacek_P <T...@c...edu.pl>

    Piotr Dembiński <p...@g...pl> napisal:
    > A koszty zainstalowania?

    O cholera! Czyzby umknal mi fakt, ze Suse lub Solek
    instaluje sie samodzielnie od "a" do "z"
    i bezkosztowo? ;P

    AI w natarciu <chlip>, prace stracimy <chlip>.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 14. Data: 2007-06-29 09:20:27
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Jacek_P <T...@c...edu.pl> writes:

    > O cholera! Czyzby umknal mi fakt, ze Suse lub Solek
    > instaluje sie samodzielnie od "a" do "z"
    > i bezkosztowo? ;P

    Prawie.

    > AI w natarciu <chlip>, prace stracimy <chlip>.

    Ktoś zawsze musi nacisnąć przycisk.

  • 15. Data: 2007-06-29 09:27:37
    Od: Jacek_P <T...@c...edu.pl>

    Piotr Dembiński <p...@g...pl> napisal:
    > Ktoś zawsze musi nacisnąć przycisk.

    No to fajne tabliczki pojawia sie na drzwiach:

    Senior Officer for Button Pressing :)

    Worker for Button Polishing :D
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 16. Data: 2007-06-29 10:04:51
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > Utrzymanie systemu komputerowego postawionego na MS Windows jest IMO
    > -- z wielu powodów -- kosztowne.

    wymien 5

    P.

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 17. Data: 2007-06-29 10:39:27
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl> writes:

    > wymien 5

    Wirusy, trojany, spyware, exploity i kiepski interfejs użytkownika.

  • 18. Data: 2007-06-29 12:13:54
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> writes:

    > Wirusy, trojany, spyware,

    jak ktos nie potrafi korzystac to pewnie tak, powiedz mi czy uzywajac
    windowsa (od xp) masz oddzielne konto do amdinistracji w tym do
    instalacji oprogramowania a oddzielne do codziennego uzytku co
    skutecznie blokuje mozliwsoc zainstalowania przypadkowego syfu z netu
    podobnie jak to jest pod linuxem?

    >exploity i kiepski interfejs użytkownika.

    gowno prawda. Jeszcze dodaj ze linux ma lepsze czcionki to w ogole padne
    z wrazenia.

    Wlasnie pod xp zaisntalowlem UXTheme Multi-Patcher (Neowin Edition) 4.0
    , motyw visty i mam zajbisty wyglad :) moge podobnie jak pod linuxem
    (kde-theme.org czy jakos tak) instalowac przerozne style pod xp themexp.org.

    P.

  • 19. Data: 2007-06-29 13:50:17
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 29 Jun 2007 14:13:54 +0200,
    Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl> screamed:
> [...]
    > , motyw visty i mam zajbisty wyglad :) moge podobnie jak pod linuxem
    > (kde-theme.org czy jakos tak) instalowac przerozne style pod xp themexp.org.

    Ja rozumiem instalować na Viście gui XP (tak, wiem, że nie trzeba),
    ale odwrotnie? Po co Ci ten super temat, gdzie nieaktywne okno od okna
    aktywnego różni się jedynie małym czerwonym dynksem?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:235B ]
    [ 15:49:01 user up 11387 days, 3:44, 1 user, load average: 0.75, 0.4, 0.68 ]

    I am free of all prejudices. I hate everyone equally. -- W. C. Fields

  • 20. Data: 2007-06-29 14:08:48
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Artur M. Piwko napisał(a):
    > In the darkest hour on Fri, 29 Jun 2007 14:13:54 +0200,
    > Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl> screamed:

    > Ja rozumiem instalować na Viście gui XP (tak, wiem, że nie trzeba),
    > ale odwrotnie? Po co Ci ten super temat, gdzie nieaktywne okno od okna
    > aktywnego różni się jedynie małym czerwonym dynksem?

    nie mam tak duzj rodzielczosci bym trzymal oba programy obok siebie, a
    gdy jeden nachodzi na drugi to widac ktory jest na topie wiec takich
    zmartwein nie mam :)

    P.