  • 1. Data: 2007-06-28 11:36:52
    Temat: Zamkniecie firmy
    Od: "Meritum" <m...@o...eu>

    Witam

    Zamierzam zamknac firme, nie zostalo mi duzo czasu, zaledwie 2 dni i malo
    tego nie mam nawet czasu na szukanie odpowiedzi jak to zrobic, dlatego
    chcialbym prosic kogos tutaj na grupie aby pomogl mi w tej kwestii. Tzn.
    jakie konkretnie dokumenty wypelnic, potrzebowalbym dokladne nazwy drukow.
    Chcialbym sobie wszystko od razu w domu wydrukowac i isc z gotowymi rzeczami
    do ZUS, US i GUS (tez?). Jest to typowa standardowa firma jednoosobowa jesli
    mozna tak powiedziec :)

  • 2. Data: 2007-06-28 12:10:28
    Temat: Re: Zamkniecie firmy
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    :
    zanim zlikwidujesz pozbądź się środków trwałych

  • 3. Data: 2007-06-28 12:57:07
    Od: "Meritum" <m...@o...eu>

    > zanim zlikwidujesz pozbądź się środków trwałych

    Pozbylem sie juz.

  • 4. Data: 2007-06-28 16:57:47
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Meritum wrote:
    > Witam
    >
    > Zamierzam zamknac firme, nie zostalo mi duzo czasu, zaledwie 2 dni i
    > [...]

    Zczytaj to:
    http://www.pit.pl/likwidacja-firmy/index.php

    Piotrek