  • 1. Data: 2007-06-28 12:33:26
    Temat: Walka z "wiatrakiem" sprawa o wymeldowanie ososby
    Od: manfred <m...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie i zwracam sie o pomoc choć mam wrażenie że tak jak w
    temacie jest to walka z wiatrakami.Otóz jestem stroną o wymeldowanie
    mojego kuzyna z mojego mieszkania który w tym mieszkaniu nie przebywa
    od blisko 15 lat. Nie bardzo wiem gdzie on sie znajduje ale napewno
    wyjechał za granicę. Złorzyłem wniosek o wymeldowanie, w sądzie odbyła
    sie sprawa o ustanowienie kuratora (którego sam podałem) dla mojego
    kuzyna. Postanowienie to uprawomocniło się z dniem no własnie z dniem
    15 grudnia tamtego roku, a ja dostaje od Urzędu Miasta pisemka średnio
    co dwa miesiące o treści" Zawiadomienie o nie załatwieniu sprawy w
    terminie na podstawie art. 36 ustawy z dnia 14.06 1960r. kodeksu
    postępowania administracyjnego w zwiazku z uzupełnienie dokumentacji o
    postepowanie z Sądu o ustanowieniu kuratora dla nieznanej z miejsca
    przebywania P. >>>>>. Byłem w sądzie niestety to postanowienie może
    zostac wysłane tylko na prośbe "PANI" z Urzedu Miasta ale ta zamiast
    wysłac o to postanowienie wysyła mi Zawiadomienia.mam wrażenie że
    specjalnie zwleka aby ta sprawa się nie zakonczyła i w sumie sam nie
    wiem jak ją załatwić. Za pomoc serdeczne dzieki

  • 2. Data: 2007-06-28 12:39:30
    Od: M...@P...ONET.PL (MAGDA)

    To proste. Jak wiadomo urząd jest instytucją pisemną, zatem skieruj do
    urzędu swoją prośbe na piśmie. Opisz tam dokładnie swoją sytuację, oraz to
    że pisma są kierowane do Ciebie a nie do sądu. Poproś o skierowanie
    właściwego wniosku do sądu oraz o pisemne wyjaśnienie Ci zaistaniałej
    sytuacji i ewidentnego zaniedbania w załatwieniu sprawy. Kodeks cywilny
    nakazuje załatwianie spraw niezwłocznie, do miesiąca, w sprawach trudnych
    okres ten się wydłuża, ale Twoja sprawa już się do takichj nie zalicza.
    Pismo to wysłałabym jako do wiadomości do sądu, co musi być wyraźnie
    zaznaczone.

    --
    Wyslano z serwisu -> http://www.dokumenty.org

  • 3. Data: 2007-06-28 12:52:43
    Od: manfred <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > okres ten się wydłuża, ale Twoja sprawa już się do takichj nie zalicza.
    > Pismo to wysłałabym jako do wiadomości do sądu, co musi być wyraźnie

    Tak tez zrobie pisemko wysle na ręce Pana Naczelnika i zaczekam na
    odpowiedź ale pewnie i tak znajda tysiące usprawiedliwień na swoje
    poczynania. Nie mnie dzieki serdeczne.