  • 21. Data: 2007-06-29 15:28:55
    Temat: Re: odpowiedzialnosc administratora IT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Jun 2007, Jotte wrote:

    > Nie. Za piracki soft na kompie odpowiada jego (kompa) wlasciciel,

    Możesz objaśnić na podstawie którego konkretnie przepisu?
    Z artykułem, paragrafem itp...

    Bo wychodzi że jak ktoś chce popiracić to kompa powinien np.
    wypożyczyć - skoro piszesz że siedzieć pójdzie właściciel
    peceta, a nie dokonujący przestępstwa.

    > a tym jest pracodawca.

    W tym przypadku czy tak w ogóle?

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2007-06-29 16:09:05
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f61053$r19$1@inews.gazeta.pl Piotr Kubiak

    > LOL :)
    Doucz się. Na grupie poswięconej zagadnieniom prawnym znajomość akronimów
    zdecydowanie nie wystarcza.

    > A tak swoją drogą, co masz na myśli pisząc 'piracki soft'?
    Piracki soft.

    > Znaczy się poprosi, żeby ten poszedł za niego siedzieć?
    Możesz tak uważać.

    --
    Jotte

  • 23. Data: 2007-06-29 16:09:09
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0706291726510.2160@a64wrk Gotfryd Smolik
    news <s...@s...com.pl> pisze:

> [...]
    > Bo wychodzi że jak ktoś chce popiracić to kompa powinien np.
    > wypożyczyć - skoro piszesz że siedzieć pójdzie właściciel
    Musisz uważniej czytać - nie napisałem, że pójdzie siedzieć, napisałem, że
    odpowiada.
    I odpowiada.

    > W tym przypadku czy tak w ogóle?
    Odniosłem sie do konkretnej sytuacji. Ona jest raczej dość prosta (na ile
    można wnosić z opisu).

    --
    Jotte

  • 24. Data: 2007-06-30 09:08:25
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Jotte napisał(a):
    > W wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0706291726510.2160@a64wrk Gotfryd Smolik

    > Musisz uważniej czytać - nie napisałem, że pójdzie siedzieć, napisałem,
    > że odpowiada.
    > I odpowiada.

    odpowiada jezlei mozna mu przypisac wine. Nie uogolniaj.

    P.

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.