  • 231. Data: 2009-07-12 12:27:54
    Temat: Re: odmowa badania/leczenia ze wzgledu na przekonania
    Od: gazebo <g...@c...net>

    Użytkownik zwi napisał:

    > Zapytaj się któregokolwiek z rodziców co pomyśleli, kiedy widzieli swoje
    > dziecko zaraz na początku ciąży na USG.
    >
    > A. Kochanie zobacz to nasze "to coś"
    > B. Kochanie zobacz to nasza zygota
    > C. Kochanie zobacz to nasz embrion
    > D. Kochanie zobacz to nasze dziecko
    > E. Masaj

    To jest wlasnie ta roznica miedzy tymi co chca a tymi co nie chca. Jedni
    widza od razu pianiste badz tylka realizacje swoich marzen o posiadaniu
    potomstwa. Teraz wypisz pytania dla tych co nie chca. Ja jak w nocy
    wstaje oddac mocz to kafelki terakoty przekazuja mi za kazdym razem
    zupelnie inne sygnaly.

    --
    Come In Number 51, Your Time Is Up

  • 232. Data: 2009-07-12 12:30:53
    Od: gazebo <g...@c...net>

    Użytkownik KRZYZAK napisał:

    > Moze cie to zdziwi, ale plod to nie czesc organizmu matki. Nie pograzaj
    > sie.

    Pewnie dlatego wlasnie dopiero porod dokonuje cudownej zmiany. I mozna
    wtedy mowic o dziecku.

    --
    Come In Number 51, Your Time Is Up

  • 233. Data: 2009-07-12 14:37:14
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h3bodu$joe$1@inews.gazeta.pl Arek <a...@e...net>
    pisze:

    > Tak? No to popatrzmy na prawodawstwo Irlandii.
    > Łyso Ci ?
    Ani trochę.
    Wyjątki służą do potwierdzania reguł.

    > Nie, nie we wszystkich.
    Systemach prawnych, nie krajach.
    Ale niech tam, skoryguję - w krajach reprezentujących obecny poziom rozwoju
    cywolizacyjnego gatunku ludzkiego (inaczej: ludzkości).

    > Aborcja nie jest morderstwem.
    > Skrobanka - jest.
    Mylisz pojęcia.
    Skrobanka (termin potoczny) to jedna z metod przeprowadzenia aborcji.

    > Ale po co się sprzeczamy skoro i Ty o tym doskonale wiesz, doskonale to
    > czujesz. Bo przecież to Ty powiedziałeś:
    > "aborcja bywa stosowana jako metoda antykoncepcji. Temu osobiście
    > (ale - osobiście, to znaczy w moim życiu osobistym) jestem
    > przeciwny. "
    Kłopot z rozumieniem czytanego tekstu? Kopulacja bez stosowania najlepszych
    dostępnych środków antykoncepcyjnych "bo zawsze można niechcianą ciążę
    usunąć", to (z różnych przyczyn) wyraz głupoty. Głupocie jestem przeciwny.

    --
    Jotte

  • 234. Data: 2009-07-12 14:42:25
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4a598ede$1@news.home.net.pl KRZYZAK
    <k...@k...com> pisze:

    > Jedno jest pewne - jak kobieta sobie niemowlaka w domu nie zyczy, to go
    > zakisi w kapuscie i tyle.
    > Jazgotanie nic tu nie da i nie tedy droga.
    Logika, widzę, wysiada. :-/
    Jak kobieta zechce przerwać ciążę, to ja przerwie. I tyle.
    Jak donosi, urodzi, a potem się rozmyśli to zostawi w szpitalu albo odda.. I
    tyle.
    Tłumaczyłem - nie tędy droga, a patologie zdarzają się zawsze i wszędzie.

    --
    Jotte

  • 235. Data: 2009-07-12 14:43:42
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4a598edf$1@news.home.net.pl KRZYZAK
    <k...@k...com> pisze:

    > Moze cie to zdziwi, ale plod to nie czesc organizmu matki. Nie pograzaj
    > sie.
    Et, skończyłeś się, jak widzę i już wspominałem.
    Nie ma z czym polemizować.

    --
    Jotte

  • 236. Data: 2009-07-12 14:59:10
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisali:
    > Et, skończyłeś się, jak widzę i już wspominałem.

    Tak, tak. Dziecko jest czescia organizmu matki.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 237. Data: 2009-07-12 15:04:35
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4a59fa3e@news.home.net.pl KRZYZAK <k...@k...com>
    pisze:

    > Dziecko jest czescia organizmu matki.
    Udowodnij.

    --
    Jotte

  • 238. Data: 2009-07-12 16:27:43
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia 12 Jul 2009 16:59:10 +0200, KRZYZAK napisał(a):

    > Dziecko jest czescia organizmu matki.

    W związku z czym poród jest tak de facto amputacją?
    MSPANC

    --
    AMD Phenom II X4 940 Black Edition 3000@3650MHz || Gigabyte GA-MA790GP-DS4H
    ATI Radeon HD3300 (DirectX10) 128MB DDR3 1333MHz || Zalman ZM600-HP (600W)

  • 239. Data: 2009-07-12 17:13:08
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h38k9m$nm6$1@inews.gazeta.pl Arek <a...@e...net>
    pisze:

    > Nie jest osobista.
    > Chyba, że uważasz, że dziecko to własność rodzica i może z nim robić co
    > chce. Tak uważasz czy nie?
    Każdy ma prawo robić ze swoim ciałem co mu się podoba.

    > Nie, to Ty chciałbyś żebym się gubił.
    > Aborcja jest wymuszonym okolicznościami zabójstwem w celu ratowania życia
    > matki. Taka obrona konieczna.
    > Skrobanki zaś to zwykłe morderstwa.
    Takie to tam twoje teorie. Bez dowodu, bez sensu, bez niczego...

    > Masz rację wszystko to powinno to być zakazane i karane tak jak każde inne
    > morderstwo.
    Dotarłeś do granic idiotyzmu.
    Ukarać za skok z pieca jak za morderstwo???
    Ciebie chłopie naprawdę nieźle w dekiel wali.

    > Edukując ich czym jest to co robią i komu to robią? To jest chamstwo?
    Edukując? Przecież ty chcesz zabraniać i karać.
    A kim ty w ogóle jesteś, że się za edukowanie chciałbyś brać?

    > Nie jestem akademikiem
    To z pewnością.

    > by gdybać coby były gdyby
    No widzisz. Ale mądrzy ludzie jednak o tym myślą.
    I tak się dzieje postęp.

    --
    Jotte

  • 240. Data: 2009-07-12 18:46:59
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Jotte napisal:
    > Dotarłeś do granic idiotyzmu.
    > Ukarać za skok z pieca jak za morderstwo???
    > Ciebie chłopie naprawdę nieźle w dekiel wali.

    Nie jego, nie jego. On jest tylko podatnym przedmiotem koscielnej
    propagandy, ktorej skutecznosci nie mozna zaprzeczyc. Zwroc uwage,
    ze tematy i rozwiazania prawne, ktore w latach osiemdziesiatych
    wyslano by na drzewo wraz z lansujacym je proboszczem sa obecnie
    przyjmowane - w Polsce przez takiego np. Arka czy deklarujacego
    sie jako ateista Baloo - jako swieckie. Niezla manipulacja przez
    te trzydziesci lat zostala przeprowadzona. Z pomoca opusdeiki
    Suchockiej i jej manipulacji z lewym konkordatem wprowadzonym
    pod nieobecnosc Sejmu. Przewalanka prawna kwalifikujaca sie
    do TS. Tylko kto ta 'swiatobliwa' przed Trybunalem postawi?

    Dla odmiany wali poslow, senatorow i elpeerowsko osadzonych
    kretow w ministerstwach. Jak myslisz? Ilu jeszcze takich
    wtyczek Opus Dei jak Suchocka czy Giertych, ale zakamuflowanych,
    jest w naszych wladzach wykonawczych? Przypomnij sobie pomysl
    sprzed dwoch lat, aby ZAKAZAC sprzedazy alkoholu kobietom w ciazy.
    SPRZEDAZY! Czyli tak naprawde proponowano ubezwlasnowolnienie
    na zyczenie grupki fanatykow religijnych napompowanych
    swoja waznoscia! Czym innym jest zachecanie/przekonywanie
    do niepicia alkoholu, a czym innym takie prymitywne wlazenie
    ze swoja ideologia w cudze prawa i zycie.

    Ceterum censeo: kazda partia odwolujaca sie natchnien
    religijnych powinna byc delegalizowana! Tu akurat Turcja
    Ataturka jest swietnym wzorem do nasladownictwa. Dopoki
    sie tego trzymali nie mieli zadnych problemow z mullami
    i innymi partiami islamskimi.

    > Edukując? Przecież ty chcesz zabraniać i karać.

    Bo jego model edukacji to za pysk brac i knutem poganiac.

    > A kim ty w ogóle jesteś, że się za edukowanie chciałbyś brać?

    Niedocenionym inzynierem dusz?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek