  • 51. Data: 2009-07-02 23:36:46
    Temat: Re: ociec dziecka nie oddal mi corki - pomocy!
    Od: to <t...@a...xyz>

    Baloo wrote:

    > Ciebie generalnie trudno jest zrozumieć.

    Jakoś głównie Ty masz z tym problemy. ;-)

    --
    cokolwiek

  • 52. Data: 2009-07-02 23:37:17
    Od: to <t...@a...xyz>

  • 53. Data: 2009-07-02 23:37:48
    Od: to <t...@a...xyz>

  • 54. Data: 2009-07-03 08:01:08
    Od: wombi <w...@u...to.onet.eu>

    kam pisze:

    > SN ma inne zdanie, np. III KK 116/03
    > i jak rozumiem konsekwentnie dopuszczasz egzekwowanie przez policję np.
    > orzeczenia o kontaktach?
    >
    > KG

    http://www.rp.pl/artykul/163408,185775_Spotkania_z_d
    zieckiem_w_asyscie_policji.html

    Postanowienie sądu regulujące kontakty rodzica z dzieckiem może być
    egzekwowane przymusowo, tak samo jak odebranie dziecka rodzicowi,
    któremu nie przysługuje władza rodzicielska

    Tak wynika z precedensowej uchwały Sądu Najwyższego (sygn. III CZP 75/08).

  • 55. Data: 2009-07-03 09:09:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:qqovh6-v24.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Uderzasz od razu z grubej rury - ale nie uważasz, że głupio będzie, jak
    > się np. okaże, że utknęli gdzieś w drodze a telefon zdechł ;)

    Skoro matka zdążyła obskoczyć babcię, dom ojca ... to musiałby być bardzo
    duży korek.

  • 56. Data: 2009-07-03 18:53:40
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Jingiel <X...@X...XX> napisali:

    > Niektorzy na grupie chcieliby, zeby grupa AT wpadla i powalila ojca na
    > ziemie za to, ze swoim dzieckiem chce pobyc pare dni dluzej. Paranoja.

    No, ba! Matka jest tylko jedna. Facet popelnil zbrodnie, chcial pobyc
    dluzej z wlasna corka.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 57. Data: 2009-07-03 20:57:48
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Uzytkownik "KRZYZAK" <k...@k...com> napisal

    > No, ba! Matka jest tylko jedna. Facet popelnil zbrodnie, chcial pobyc
    > dluzej z wlasna corka.

    Jego chcenie to stanowczo za malo w sytuacji, gdy sad wyznaczyl taki, a nie
    inny okres opieki.
    Rozumujesz jak 5-latek.

  • 58. Data: 2009-07-03 21:04:27
    Od: to <t...@a...xyz>

    Baloo wrote:

    > Jego chcenie to stanowczo za malo w sytuacji, gdy sad wyznaczyl taki, a
    > nie inny okres opieki.

    Oczywiście, wszak wiadomo, że najlepiej wychowuje dzieci sąd, policja
    oraz geje i lesbijki.

    --
    cokolwiek

  • 59. Data: 2009-07-03 21:05:43
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    to pisze:

    > Oczywiście, wszak wiadomo, że najlepiej wychowuje dzieci sąd, policja
    > oraz geje i lesbijki.

    Widać że rozumujesz nie tylko jak nastolatek. Przecz z
    prawem, sądami, policją - niech żyje samowolka i jednostkowe
    morale.

    --
    pzdr, Piotr M

  • 60. Data: 2009-07-03 21:07:33
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Baloo <b...@o...eu> napisali:

    > Jego chcenie to stanowczo za malo w sytuacji, gdy sad wyznaczyl taki, a nie
    > inny okres opieki.
    > Rozumujesz jak 5-latek.

    Obawiam sie, ze Ty. Polskie sady przyznaja opieke bezrobotnym imprezowym
    mamusiom.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)