  • 41. Data: 2009-07-02 22:04:11
    Temat: Re: ociec dziecka nie oddal mi corki - pomocy!
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h2ja3b$jrg$9@nemesis.news.neostrada.pl to <t...@a...xyz>
    pisze:

    > Rozumiesz to co czytasz?
    Nie rozumie.
    To debil.
    A sprawa jest jednak IMO nieco skandaliczna.

    --
    Jotte

  • 42. Data: 2009-07-02 22:11:33
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Jingiel" <X...@X...XX> napisał w wiadomości

    > A matka nie moze tego zrobic na przekor ojcu???

    Widzę, że zaczynasz polemizować z moim sarkazmem, a to oznacza, że czas
    wycofać się z dyskusji z Tobą.

  • 43. Data: 2009-07-02 22:17:09
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Jingiel" <X...@X...XX> napisał w

    > A mozed sprobowac przez jego matke??? W koncu napisala, ze sprawdzala u
    > jego matki. Jego matka moze wiedziec gdzie sa.

    A może poszli do lasu? :>
    Skoro sprawdzała i nadal nic nie wie, to chyba jasne, że to niewiele dało.

    > Moze lepiej podjac probe dogadania sie i ustalenia z nim w jaki dzien
    > corka wroci.

    No następny :/
    Jak ma się z nim dogadać, jeśli nie ma możliwości nawiązania z nim
    kontaktu?

    > Po co od razu skakac sobie do gardel???

    Wymyślasz pierdoły, a potem się nimi bulwersujesz.
    Kto komu skacze do gardła?

  • 44. Data: 2009-07-02 22:17:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A mozed sprobowac przez jego matke??? W koncu napisala, ze sprawdzala u
    > jego matki. Jego matka moze wiedziec gdzie sa. Moze lepiej podjac probe
    > dogadania sie i ustalenia z nim w jaki dzien corka wroci. Po co od razu
    > skakac sobie do gardel???

    No mozna jeszcze rozplakatować odezwę po słupach w mieście. Opublikować
    komunikat w "Lato z radiem". Mog ejszcze kilka mniej lub bardziej
    wydumanych sposobów wymyślić. Tylko, że jakby ojciec dziecka chciał sie
    porozumieć, to by włączył te komórkę. A jak nie chce, to nawet jego matka
    tu nic nie wskóra.

  • 45. Data: 2009-07-02 22:27:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

    > Należy udać się na Policję i złożyć zawidomienie o przestępstwie
    > polegającym na zatrzymaniu małoletniej wbrew woli osoby pwołanej do
    > opieki nad nim (art. 211 kk).

    Uderzasz od razu z grubej rury - ale nie uważasz, że głupio będzie, jak
    się np. okaże, że utknęli gdzieś w drodze a telefon zdechł ;)

  • 46. Data: 2009-07-02 23:27:38
    Od: to <t...@a...xyz>

    Baloo wrote:

    > Ciebie generalnie trudno jest zrozumieć.

    Jakoś głównie Ty masz z tym problemy. ;-)

    --
    cokolwiek

  • 47. Data: 2009-07-02 23:28:38
    Od: to <t...@a...xyz>

  • 48. Data: 2009-07-02 23:33:33
    Od: to <t...@a...xyz>

    Baloo wrote:

    > Baranie, już po raz kolejny to napiszę - jak mają się dogadać, jeśli z
    > ojcem dziecka nie ma kontaktu?

    Zauwazyłem, że inteligencją nie grzeszysz, więc wyjaśnię: dogadać w
    ogóle, nie w tej chwili. Obecna sytuacja jest efektem tego, że nie
    potrafili dogadać się wcześniej.

    --
    cokolwiek

  • 49. Data: 2009-07-02 23:34:44