  • 1. Data: 2009-07-02 17:11:09
    Temat: ociec dziecka nie oddal mi corki - pomocy!
    Od: Aguś <a...@b...pl>

    czesc, mam duzy problem - tata mojej 4 letniej corki nie oddal mi jej w
    ustalonym sadownie terminie, powinna wrocic dzis rano do mojego mieszkania -
    nie przyszli. Ojciec dziecka nie odbiera żadnych telefonow, w domu go nie ma
    i u jego matki tez nie, wczesniej odgrazal sie ze przyprowadzi ja wtedy
    kiedy on zdecyduje (w wyroku jest 5 dni) a on chcial ja oddac po 10 dniach,
    jak kiedys mi nakrzyczal. Co moge robic? Policja? Beda ich szukać? Jakies
    sankcje mu groza za zlamanie wyroku?

    prosze o odpowiedzi

    Aga

  • 2. Data: 2009-07-02 17:48:30
    Temat: Re: ociec dziecka nie oddal mi corki - pomocy!
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Aguś" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dniach,
    > jak kiedys mi nakrzyczal. Co moge robic? Policja? Beda ich szukać? Jakies

    Krzywda dziecku się stanie jak z ojcem będzie dłużej ? Czemu sama się nie
    zgodziłaś na jego spotkania z córtka, tylko sądownie, to musiało być
    załatwione ?

    Pozdrawiam Przemek

  • 3. Data: 2009-07-02 18:39:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:h2irte$83o$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Krzywda dziecku się stanie jak z ojcem będzie dłużej ? Czemu sama się nie
    > zgodziłaś na jego spotkania z córtka, tylko sądownie, to musiało być

    Trochę mało na temat :-)

  • 4. Data: 2009-07-02 18:41:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > chcial ja oddac po 10 dniach, jak kiedys mi nakrzyczal. Co moge robic?
    > Policja? Beda ich szukać? Jakies sankcje mu groza za zlamanie wyroku?

    Należy udać się na Policję i złożyć zawidomienie o przestępstwie
    polegającym na zatrzymaniu małoletniej wbrew woli osoby pwołanej do opieki
    nad nim (art. 211 kk).

  • 5. Data: 2009-07-02 18:51:27
    Od: Aguś <a...@b...pl>

    > Krzywda dziecku się stanie jak z ojcem będzie dłużej ? Czemu sama się nie
    > zgodziłaś na jego spotkania z córtka, tylko sądownie, to musiało być
    > załatwione ?
    >
    > Pozdrawiam Przemek

    Uwielbiam takie odpowiedzi... 4 letnie dziecko dłużej niz tydzien bez mamy z
    ktora mieszka? On zgodzil sie na wyrok Sądu i nie składał apelacji, ba -
    powiedział TAK ZGADZAM się na to co Sąd powiedział. Proszę więc grupowiczów
    o konkretną odpowiedź.

    Aga

  • 6. Data: 2009-07-02 18:52:53
    Od: Aguś <a...@b...pl>

    > Należy udać się na Policję i złożyć zawidomienie o przestępstwie
    > polegającym na zatrzymaniu małoletniej wbrew woli osoby pwołanej do opieki
    > nad nim (art. 211 kk).

    Dzięki, rano spróbuję podzwonić i poszukać pod domyślnymi adresami i w razie
    porażki udam się na Policję.

    Aga

  • 7. Data: 2009-07-02 18:55:46
    Od: Aguś <a...@b...pl>

    Jeszcze jedno - czytam właśnie ten artykuł 211 kk - władzę rodzicielską
    pełnią oboje rodziców, więc w tym wypadku powołać się na wyrok Sądu, w
    którym orzeczono kiedy dziecko ma być oddane, tak?

    Aga

  • 8. Data: 2009-07-02 19:35:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > pełnią oboje rodziców, więc w tym wypadku powołać się na wyrok Sądu, w
    > którym orzeczono kiedy dziecko ma być oddane, tak?

    Tak. Władza rodzicielska tu nie ma nic do rzeczy. Sąd ustanowił, że osobą
    powołaną do opieki i nadzoru do wczoraj był ojciec, a od dziś jesteś Ty. I
    tej linii należy się trzymać.

  • 9. Data: 2009-07-02 19:54:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Na pewno czteroletnie dziecko będzie wniebowzięte, gdy przyprowadzi je od
    > ojca do matki policja.

    Więc co proponujesz? Anarchię, by nie urażać uczuć dziecka?

  • 10. Data: 2009-07-02 20:01:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    to wrote:

    > Na pewno czteroletnie dziecko będzie wniebowzięte, gdy przyprowadzi je od
    > ojca do matki policja.

    na pewno bardziej niż w sytuacji kiedy matki nie ma.
    Na dodatek jeszcze czteroletnie.

    Musiałoby miec superstasunki z ojcem aby po kilku dniach nie zacząć
    pytać gdzie jest mama.