  • 1. Data: 2009-07-02 09:44:59
    Temat: rezygnacja z TPSA po 30 latach , co z kablami?
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Przeniosłem numer z TP do ERY

    i teraz zastanawiam się co z kablami co idą przez podworko moje i co z
    słupem drewiany prawie się wywraca, opiera się o płot,

    czy mogę to sam zdemontować? czy coś mi za to grozi? czy mogę się domagać
    aby oni to zrobili?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-07-02 16:30:50
    Temat: Re: rezygnacja z TPSA po 30 latach , co z kablami?
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Amir" <d...@g...pl> wrote in message
    > czy mogę to sam zdemontować? czy coś mi za to grozi? czy mogę się domagać
    > aby oni to zrobili?

    slup zapewne jest wlasnoscia tepsy wiec radzilbym zglosic (ze zdjeciem)
    ze ledwo stoi itp. itd.

    a w ostatecznosci moze sie przeciez 'sam' do konca przewrocic zanim na kogos
    spadnie

    bo jezeli ty to zrobisz bez konsultacji (i potwierdzenia na papierku) z nimi
    to sobie postawia nastepny na twoj koszt (conajmniej)