  • 181. Data: 2019-12-06 23:34:25
    Temat: Re: nowe zwyczaje na sali sądowej
    Od: n...@o...pl

    dantes <d...@q...com> napisał(-a):

    > Było. Ale " - Nie musisz wszystkiego rozumieć", no i wiedzieć
    > będziesz dłużej miotał się.

    Czyli Grażynko nie było, a tobie trollowanie nie wyszło. Przykre :)

    > Wystarczy, że ty dałeś radę,

    Nie jest wstydem być głupkiem - wstydem jest trwać w głupocie. Więc nie
    poddawaj się - próbuj zrozumieć do skutku.

  • 182. Data: 2019-12-07 07:16:57
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Fri, 06 Dec 2019 23:34:25 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Czyli Grażynko nie było, a tobie trollowanie nie wyszło. Przykre :)

    Rozumiemy, że jak czegoś nie słyszałeś/widziałeś to tego nie było.

    Widzisz Kubusiu, to nie jest Stumilowy Las, w którym po zamknięciu
    swoich ocząt "spowodujesz", że drzewa znikną.

    > Nie jest wstydem być głupkiem - wstydem jest trwać w głupocie. Więc nie
    > poddawaj się - próbuj zrozumieć do skutku.
    Stopień opanowanie prze ciebie ww. tematu zaczyna budzić pewne podejrzenia,
    ale znowu za dużo tniesz i masz problem z pamięcią, zatem:

    Ważne, że dajesz radę bez zygzaczka. Ale tylko raz, jak na razie, udało ci
    się nie cytować swojego guru. Obecnie masz mały regres.
    Ale nie poddawaj się.
    Walcz.

    Powodzenia.

  • 183. Data: 2019-12-07 23:26:06
    Od: n...@o...pl

    dantes <d...@q...com> napisał(-a):

    > Rozumiemy, że jak czegoś nie słyszałeś/widziałeś to tego nie było.

    Nie krępuj się, podawaj.
    Uuuu, nie da rady, bo niczego takiego nie było.
    A co gorsza był wyrok, że działania policji były bezprawne. Smutne :)))

  • 184. Data: 2019-12-13 14:24:20
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sat, 07 Dec 2019 23:26:06 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Nie krępuj się, podawaj.
    Chciałbyś.

    > Uuuu, nie da rady, bo niczego takiego nie było.
    Dlaczego rozmawiasz sam ze sobą?

> [...]

    > Nie powinno do niego dojść i obiecuję, że nigdy to się już nie powtórzy.
    Znowu regres, że o zygzaczku nie wspomnę.

    Widzisz Kubusiu, im dalej w las tym więcej drzew i pobłądziłeś...
    W dniu 24 listopada napisałem:

    > Twoje trollowanie to uzasadniecie? Nieźle megalomańska Grażynko :DDDD

    To jest cytat z uzasadnienia postanowienia sądu, a nie zdanie twoich idoli.
    Wspominałem już o tym, ale za dużo tniesz i masz problemy z pamięcią.

    A teraz, Kubusiu, wytłumaczę ci jak krowie na rowie:

    Istnieje uzasadnienie w pewnej sprawie [nie, nie twoich idoli...
    niestety... smutne prawda], w którym to uzasadnieniu padło stwierdzenie:
    "- Bo co by to było jakby ludzie dowiedzieli się, że tak można".

    Sprawa dotyczyła również policjantów. Ale innych. Nigdzie nie twierdziłem,
    że uzasadnienie dotyczyło akurat twoich idoli, którzy to maglowali Beatę od
    Woźniaków.

    Zrozumiał Kubuś wszystko?

    A skoro stwierdziłeś, że:
    > A co gorsza był wyrok, że działania policji były bezprawne.

    To go sobie, wydrukuj, powieś na ścianie, i brandzluj się dalej.
    Tylko nie angażuj w to tej grupy.

    Życzę powodzenia
    i żegnam.

  • 185. Data: 2019-12-17 22:15:14
    Od: n...@o...pl

    dantes <d...@q...com> napisał(-a):

    > Chciałbyś.

    Nie podasz, bo nie było. Co więcej -- było orzeczenie dokładnie odwrotne :)

> [...]
    > >
    > To jest cytat z uzasadnienia postanowienia sądu, a nie zdanie twoich idoli.
    > Wspominałem już o tym, ale za dużo tniesz i masz problemy z pamięcią.

    Właśnie ciebie uświadomiłem, że takiego orzeczenie nie było -- było natomiast
    dokładnie odwrotne.

> [...]
    > że uzasadnienie dotyczyło akurat twoich idoli, którzy to maglowali Beatę od

    Grażynko, musisz więc jeszcze raz przeczytać.

[...]

    I nie poddaj się, nie zniechęcaj się że ci nie wychodzi :)

  • 186. Data: 2019-12-17 23:15:34
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-17 o 22:15, n...@o...pl pisze:

> [...]
    > Nie powinno do niego dojść i obiecuję, że nigdy to się już nie powtórzy.
    >
    > I nie poddaj się, nie zniechęcaj się że ci nie wychodzi :)

    Cioteczki. przenieście się na jakąś grupę gejowską albo piszczie sobie
    na priva.

    --
    animka

  • 187. Data: 2019-12-18 00:26:05
    Od: m...@g...com

    Cioteczki. przenieście się na jakąś grupę gejowską albo piszczie sobie
    na priva.
    ---
    Nie obawiasz sie AniMe(aniBe...) ze cie ciotki-klotki POdadza o dyskryminacje
    pl.soc.prawna LGBTFUjstwa? ;P

  • 188. Data: 2019-12-18 10:45:27
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Tue, 17 Dec 2019 22:15:14 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Nie podasz, bo nie było. Co więcej -- było orzeczenie dokładnie odwrotne :)

    > Właśnie ciebie uświadomiłem, że takiego orzeczenie nie było -- było natomiast
    > dokładnie odwrotne.

    Że co niby zrobiłeś, Kubusiu? Uświadomiłeś?

    Wygląda na to, że wiesz lepiej czym inni dysponują.
    Tak, że nie chcę cię martwić ale z tobą jest już niedobrze.

    > Grażynko, musisz więc jeszcze raz przeczytać.

    Powtarzasz się, i nie wiem jak inni ale ja jestem wstrząśnięty....

> [...]
    > Nie powinno do niego dojść i obiecuję, że nigdy to się już nie powtórzy.

    Zapomniałeś o wężyku, znaczy się zygzaczku, bo ten wprowadzał u ciebie
    niemały dysonans poznawczy i byłeś zabawniejszy.
    Spróbuj.

    > I nie poddaj się, nie zniechęcaj się że ci nie wychodzi :)
    A co niby, Kubusiu?
    Nie wychodzi.

    A wiesz już Kubusiu co by było, jakby ww. treść nie ujrzała światła
    dziennego?

    Łapiesz już?
    Kubusiu.

    Czy dalej będziesz udowadniał, że jesteś skrzyżowaniem kurwy z elewem
    tj. odporny na wiedzę i nie do zajebania?

    Dajesz...

    --
    Popisz sobie jeszcze na zakończenie i dołącz do twoich towarzyszy niedoli
    z LGBTQ.

  • 189. Data: 2019-12-19 08:14:25
    Od: n...@o...pl

    dantes <d...@q...com> napisał(-a):

    > Że co niby zrobiłeś, Kubusiu? Uświadomiłeś?
    >
    > Wygląda na to, że wiesz lepiej czym inni dysponują.

    Nie wiedziałeś, a teraz wiesz. Czyli zostałeś uświadomiony.
    Przynajmniej teoretycznie, bo twój stopień przyswajania wiedzy jest zerowy,
    Grażynko :D

    > Zapomniałeś o wężyku, znaczy się zygzaczku, bo ten wprowadzał u ciebie
    > niemały dysonans poznawczy i byłeś zabawniejszy.
    > Spróbuj.

    Grażynko, spróbuj zrozumieć bez wężyka. Może się uda :)

    > A wiesz już Kubusiu co by było, jakby ww. treść nie ujrzała światła
    > dziennego?
    >
    > Łapiesz już?
    > Kubusiu.

    Grażynko, swoje wyimaginowane treści zachowaj dla siebie i dla swojego lekarza.

    > Czy dalej będziesz udowadniał, że jesteś skrzyżowaniem kurwy z elewem
    > tj. odporny na wiedzę i nie do zajebania?

    Grażynko - lubię uświadamiać nawet takich tłuków jak ty :D
    Daj znać jak idzie zrozumienie policyjnego przyznania się do winy.

  • 190. Data: 2019-12-23 01:11:48
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Thu, 19 Dec 2019 08:14:25 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Nie wiedziałeś, a teraz wiesz. Czyli zostałeś uświadomiony.
    > Przynajmniej teoretycznie, bo twój stopień przyswajania wiedzy jest zerowy,
    > Grażynko :D

    Podaj treść "orzeczenia" to przyswoimy sobie całą grupą.

    Ale znowu za dużo tniesz, Kubusiu, a masz słabą pamięć.
    Zatem ponownie ci wklejam coś o czym chcesz zapomnieć:
    ---------------------------
    >Wygląda na to, że wiesz lepiej czym inni dysponują.
    >Tak, że nie chcę cię martwić ale z tobą jest już niedobrze.

    >---------------------------------------------------
    ----------------------------
    Pozwolę sobie zacytować ciebie samego: "- Musisz jeszcze raz przeczytać"
    tylko to powyżej, pomiędzy: ====

    Wybacz, ale bardziej lapidarne wyjaśnienie twojego problemu wydaje się być
    już niemożliwe.

    > Grażynko, spróbuj zrozumieć bez wężyka. Może się uda :)
    Ale wężyk (żmija zygzakowata) to twoja specjalność, jakbyś zapomniał.
    Skoro ty przyswajałeś z zygzaczkiem, to nie znęcaj się nad innymi
    i też podkreśl, bo nie wiem, którego fragmentu wg. ciebie nie zrozumiałem.
    Możesz podkreślić tak jak sobie podkreślałeś,
    gdy próbowałeś wszystkich przekonać, że rozumiesz:
    "co by było jakby ludzie dowiedzieli się, że tak można"
    tj. co by było gdyby tego oświadczenia policji nie było...

    > Grażynko, swoje wyimaginowane treści zachowaj dla siebie i dla swojego lekarza.
    Wyparcie?

    > Grażynko - lubię uświadamiać nawet takich tłuków jak ty :D
    > Daj znać jak idzie zrozumienie policyjnego przyznania się do winy.
    Daj znać jak już zrozumiesz: "co by było gdyby ludzie dowiedzieli się, że
    tak można", tj. wzywać policję w celu ustalenia tożsamości urzędnika, który
    obraził wzywającego policję.

    Żegnam.