  • 231. Data: 2020-02-13 10:58:31
    Temat: Re: nowe zwyczaje na sali sądowej
    Od: n...@o...pl

    dantes <d...@q...com> napisał(-a):

    > Znowu dowiodłeś, że wiesz lepiej co kto ma. Podobnie jak tymi twoimi
    > jakimiś "wave'ami" i "mp3". Ponownie dowiodłeś, iż przechodzisz właśnie
    > klasyczny, wręcz podręcznikowy, etap tzw. wyparcia.

    och, czyli jednak nie masz - jakie to smutne :))

    > Mamy już sukces. Nie wstydzisz przyznać się do błędu. To dobrze.
    > Nie poddawaj się Kubusiu.

    Potakiwanie pacjentowi podobno poprawia jego stan. Więc -- tak, tak, dobrze :))

    > Zapomniałeś przypomnieć nam wszystkim czym jeden z twoich "fuhrehrów"
    > wyprał ci mózg. Dzwonek zapodam ci ponownie na "głównej",
    > byś nie zapomniał "następną razą".

    Nie znam żadnegi fuhrera, ale skoro temat jest ci bliski... więc tak, tak,
    dobrze :))

    > Znowu za duże tniesz... a masz słabą pamięć, Kubusiu.

    Przewiniesz to znajdziesz sobie treść, którą bezowocnie przyswajasz, Grażka.

  • 232. Data: 2020-02-13 11:56:19
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.02.2020 o 10:58, n...@o...pl pisze:
    > Nie znam żadnegi fuhrera

    niemożliwe, masz adres z niemieckiego portalu:))))))))))

  • 233. Data: 2020-02-13 15:53:06
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Thu, 13 Feb 2020 10:58:31 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > och, czyli jednak nie masz - jakie to smutne :))
    "Ta razą" z kolei wiesz lepiej czego ktoś nie posiada.
    Zaiste fascynujące.

    > Potakiwanie pacjentowi podobno poprawia jego stan. Więc -- tak, tak, dobrze :))

    Uwierzyłeś w te zapewnienia?
    Czy znowu wyparcie?

    > Nie znam żadnegi fuhrera, ale skoro temat jest ci bliski... więc tak, tak,
    > dobrze :))

    Nie znasz?
    Naprawdę?
    Masz zatem słabą pamięć i nie powinieneś tyle ciąć.
    Zatem mały cytacik:
    Dnia Fri, 10 Jan 2020 12:52:01 +0100, n...@o...pl napisał(a):
    [...]
    > Lemingi to tacy, którzy za fuhrehrem idą w ogień, Grażynko.
    [...]

    Ty poszedłeś za swoim wklejając wypociny, które twój "fuhrehr"
    zamieścił na jakimś pedalskim "socjalu" i który to, jak dobitnie tu
    dowiodłeś, stał się dla ciebie wyrocznią.
    A poniżej już o nim zapomniałeś, Kubusiu.
    Nieładnie.

    > Przewiniesz to znajdziesz sobie treść, którą bezowocnie przyswajasz, Grażka.
    Znowu masz problem z pamięcią. Tu piszemy o futerale twojego telefonu,
    Kubusiu....
    i nadal czekamy aż zrobisz fotkę (może być na tej twojej kozetce, o której
    wspominałeś) i nikomu jej nie przesyłając odpowiesz na pytanie co ma więcej
    zmarszczek:
    - Futerał (twojego telefonu) czy twoja szyja.
    A ja stwierdzę czy kłamiesz czy mówisz prawdę.

    Wszak "futerał" to był twój pomysł, Kubusiu, prawda?

    No to czekamy...

    A przy okazji...
    wstydzisz się zacytować jednego z twoich "fuhrehrów", który wyprał ci mózg?
    Ooo, już mamy kolejny sukces.
    Widzisz, jak chcesz to potrafisz.
    Nie poddawaj się Kubusiu.

    --
     "Twoje kung-fu niedobry"

  • 234. Data: 2020-02-14 00:08:43
    Od: n...@o...pl

    dantes <d...@q...com> napisał(-a):

    > "Ta razą" z kolei wiesz lepiej czego ktoś nie posiada.

    No cóż, skoro nie masz to trudno. Grunt, że to w końcu przyznałeś. Chwali się
    za odwagę :))

    > Uwierzyłeś w te zapewnienia?

    Ważne, abyś ty uwierzył - wtedy twój stan poprawi się.

> [...]
    > >
    > Nie znasz?
    > Naprawdę?
    > Masz zatem słabą pamięć i nie powinieneś tyle ciąć.

    Oj, lufa Grażka z czytania ze zrozumieniem. Tym razem nie na kozetkę, ale udaj
    się do szkoły.

    > Ty poszedłeś za swoim wklejając wypociny, które twój "fuhrehr"
    > zamieścił na jakimś pedalskim "socjalu" i który to, jak dobitnie tu
    > dowiodłeś, stał się dla ciebie wyrocznią.

    Hmmm, w sumie raczej do przedszkola się udaj. Trzeba zacząć z tobą od podstaw
    :))

> [...]
    > zmarszczek:
    > - Futerał (twojego telefonu) czy twoja szyja.
    > A ja stwierdzę czy kłamiesz czy mówisz prawdę.

    Nie wiem co jakaś fotka ma do kozetki u twojego psychologa (zaiste, ja nim nie
    jestem, nie biorę się za beznadziejne przypadki) :))

    I pamiętaj o regularnej dobranocce :))

    Andrzej Borowiak
    @BorowiakPolicja
    Bardzo przepraszam panią sędzię Beatę Woźniak za ten incydent z legitymowaniem.
    Nie powinno do niego dojść i obiecuję, że nigdy to się już nie powtórzy.

  • 235. Data: 2020-02-14 18:36:38
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Fri, 14 Feb 2020 00:08:43 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > No cóż, skoro nie masz to trudno. Grunt, że to w końcu przyznałeś. Chwali się
    > za odwagę :))

    A teraz jesteś jeszcze tego pewien.
    Znowu masz regres.

    > Ważne, abyś ty uwierzył - wtedy twój stan poprawi się.

    To ty wspominałeś coś o radach twojego specjalisty w stylu [cyt.]:
    "-- tak, tak, dobrze"

    Czyli jednak.

> [...]
    > się do szkoły.

    > Hmmm, w sumie raczej do przedszkola się udaj. Trzeba zacząć z tobą od podstaw
    Znowu wyparcie, Kubusiu. Co raz gorzej. Już idziesz w zaparte.

    > [...]

    Był dzwonek, jest i odruch:

> [...]
    > Nie powinno do niego dojść i obiecuję, że nigdy to się już nie powtórzy.

    ;)
    Widzisz jak wyszkolił cię jeden z twoich "fuhrehrów". Dzwonek na głównej, a
    ty się ślinisz.

    Pamiętaj, że nadal czekamy aż zrobisz fotkę (może być na tej twojej
[...]

    Wszak "kozetka" pojawiła się w twoich wspomnieniach, Kubusiu, nieprawdaż?

    No to czekamy...

    --
    "Twoje kung-fu niedobry"

  • 236. Data: 2020-03-11 15:25:19
    Od: n...@o...pl

    dantes <d...@q...com> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Wszak "futerał" to był twój pomysł, Kubusiu, prawda?
    > Wszak "kozetka" pojawiła się w twoich wspomnieniach, Kubusiu, nieprawdaż?

    a ty dalej ujadasz burku :DD

    Przyswajaj:

  • 237. Data: 2020-03-12 10:18:39
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Wed, 11 Mar 2020 15:25:19 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > a ty dalej ujadasz burku :DD
    >
    > Przyswajaj:

    Był dzwonek (jakolwiek dawno) i Kubuś się ślini: