  • 91. Data: 2019-10-26 10:02:17
    Temat: Re: nowe zwyczaje na sali sądowej
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zajrzyj do rozporządzenia.

    -----

  • 92. Data: 2019-10-26 10:28:12
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sat, 26 Oct 2019 10:01:01 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Żebyś mógł za wezwaniem sądu w ciągu 7 dni uzupełnić braki swojego pozwu.
    >

    > -----

    Pozwy, pod którymi się podpisuję nie zawierają i nie zawierały braków.

  • 93. Data: 2019-10-26 10:32:43
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 26.10.2019 o 10:28, dantes pisze:

    > Pozwy, pod którymi się podpisuję nie zawierają i nie zawierały braków.

    podaj przykłady

  • 94. Data: 2019-10-26 10:37:47
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sat, 26 Oct 2019 10:32:43 +0200, u2 napisał(a):

    > podaj przykłady

    Wskaż i udowodnij, że istnieje miejsce
    w którym zaczyna się schemat Ponziego.
    Oczywiście nie zapomnij o uwzględnieniu
    zasady ciągłości Leibniza.

  • 95. Data: 2019-10-26 11:00:56
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Fri, 25 Oct 2019 16:03:01 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > KoGo?
    >

    > -----

    Go

  • 96. Data: 2019-10-26 11:09:59
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jakieś alter ego?

    -----

  • 97. Data: 2019-10-26 11:34:45
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sat, 26 Oct 2019 11:09:59 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Jakieś alter ego?
    >

    > -----

    To Go pytaj.

  • 98. Data: 2019-10-26 15:13:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-25 o 20:40, J.F. pisze:

    > Innymi slowy, jak cie nazwe krotkim ch*, to mimo, ze Ci sie nie podoba,
    > to nie mozesz nic zrobic ...

    Zasadniczo to, czy ktoś cię uważa za krótkiego chuja to jest czyjaś
    opinia, z którą nic nie możesz zrobić. Możesz się z tym nie zgadzać, ale
    to nie zmienia faktu, że ktoś nadal będzie cię uważał za krótkiego
    chuja, a tak naprawdę to nasza zgoda lub niezgoda jest nieistotna,
    bowiem opinia innych o nas jest opinią innych o nas, a nie nas o nas samych.

    --
    Liwiusz

  • 99. Data: 2019-10-26 15:14:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-25 o 21:04, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Jakos tak, jak sie dwa samochody zderza, to ta notatka jest bardzo
    > przydatna do odszkodowania, mimo, ze chyba nawet poszkodowany jej nie
    > dostaje ...

    Tylko tu policja przyszła już po fakcie popełnienia rzekomego
    przestępstwa i notatka "byliśmy na sali sądowej" nikomu do niczego się
    nie przyda.

    --
    Liwiusz

  • 100. Data: 2019-10-26 15:15:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-25 o 21:07, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > No i co bylo dalej?
    >
    > Jak domniemany sprawca powie - a cos ty, policjant, zeby dowod ci
    > pokazywal ?

    Pokazał, to spisałem.
    Teraz jest chyba podstawa prawna w jakiejś ustawie - więc przy wypadku
    samochodowym podstawa do przekazania danych jest. Ale za nazwanie kogoś
    krótkim chujem - na to ustawy o przekazanie danych nie ma.

    --
    Liwiusz