  • 1. Data: 2019-10-22 17:21:18
    Temat: Interptetacja
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Co w języku prawniczym oznacza:

    "Całkowicie nieprawdziwe oraz zniesławiające są pojawiające się ostatnio
    w przestrzeni publicznej plotki dotyczące rzekomej przyczyny urlopu
    księdza Tymoteusza Szydło. W szczególności całkowicie nieprawdziwa jest
    informacja, że ksiądz Tymoteusz został ojcem. "

    Bo jakoś tak dziwnie ostatnio - jak chodziły pogłoski, że marszałek
    rucha nieletnie, to grzmiał o atakach na urząd, groził pozwali, ale znie
    powiedział "nieprawdę jest jakobym ruchał nieletnie dziewczynki" - tego
    mocnego stwierdzenia zabrakło. A teraz mamy nową mowę "nie został
    ojcem". Czyli co? ;-)

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2019-10-22 18:06:39
    Temat: Re: Interptetacja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]

    >znie powiedział "nieprawdę jest jakobym ruchał nieletnie
    >dziewczynki" - tego mocnego stwierdzenia zabrakło. A teraz mamy nową

    Badania genetyczne ujawnily atak na urzad syna premiery ? :-)

    Ja bym tam powiedzial, ze oznacza, iz autorzy tekstu grożą pozwem za
    sugerowanie, ze jest ojcem, bo jak rozumiec "znieslawiajace" ?

    Ale ja sie nie znam na prawniczym :)

    J.

  • 3. Data: 2019-10-22 18:16:05
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:
> [...]
    > znie powiedział "nieprawdę jest jakobym ruchał nieletnie dziewczynki"
    > - tego mocnego stwierdzenia zabrakło. A teraz mamy nową mowę "nie

    Został matką?

    Albo walnij sam swoimi przypuszczeniami/insynuacjami albo nie
    podpuszczaj innych i to na grupie prawo. Zanim zacznie rechotać
    pamiętaj że współtworzysz precedens działający w obie/wszystkie
    polityczne strony. Politycy PO wszyscy bezdzietni?

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2019-10-22 18:18:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.10.2019 o 18:06, J.F. pisze:

    > Badania genetyczne ujawnily atak na urzad syna premiery ? :-)

    A to dziecko, którego ojcem nie jest ksiądz szydło już przyszło na świat?

    > Ja bym tam powiedzial, ze oznacza, iz autorzy tekstu grożą pozwem za
    > sugerowanie, ze jest ojcem, bo jak rozumiec "znieslawiajace" ?

    Dobre pytanie. Na przykład - większość ojców przez co najmniej 9
    miesięcy swojego życia nie była ojcami. Jeszcze inni już mieli być ale
    nie zostali... możliwości jest dużo. Dlatego dziwi mnie takie właśnie
    sformułowanie;) A może źle to ująłem - wcale nie dziwi. Z doświadczeń z
    p.o.remier straszydło wiem, że jak o czymś zapewnia to zwykle kłamie:P W
    końcu rodzina:P

    > Ale ja sie nie znam na prawniczym :)

    No to trudno;)

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2019-10-22 18:57:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.10.2019 o 18:16, A. Filip pisze:

    > Został matką?

    Na razie wiemy, że nie został ojcem - jest wiele różnych możliwości;)

    > Albo walnij sam swoimi przypuszczeniami/insynuacjami albo nie
    > podpuszczaj innych i to na grupie prawo.

    Ale dlaczego nie? Taka rozgrywka intelektualna. Cyniczna - powinieneś
    lubić, bo to jedno z twoich ulubionych słów;)

    > Zanim zacznie rechotać
    > pamiętaj że współtworzysz precedens

    Chyba sobie żartujesz. Ja tworzę precedens? A ubeckie wdowy, a resortowe
    dzieci? Wykształciuchy, gorszy sort? Ja wymyśliłem precedens?

    > Politycy PO wszyscy bezdzietni?

    Politycy to nie wiem. Ale ja mam na przykład dziecko i p.o.remier
    straszydło popełniło wobec mojego dziecka ździebko "większy dyskomfort",
    będąc autorem ustawy zwalniającej jego matkę wbrew prawu unijnemu w
    czasie przebywania na urlopie macierzyńskim. Więc... no przykro mi, ale
    to że "nazasłużona sława" dzieci Szydło im robi dyskomfort jest mi
    obojętne. Zresztą wcześniej mu nie przeszkadzała, a o tym drugim
    dowiedziałem się i zapomniałem dzisiaj. Swoją droga ja się swojej matki
    nie wstydzę, czemu ksiądz miałby?

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2019-10-22 19:12:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >A to dziecko, którego ojcem nie jest ksiądz szydło już przyszło na
    >świat?

    Medycyna czyni postepy i teraz mozna wczesniej.

    A moze "problem sie sam rozwiazal" a ewentualne dowody splynely ...

> [...]
    >miesięcy swojego życia nie była ojcami. Jeszcze inni już mieli być
    >ale nie zostali... możliwości jest dużo. Dlatego dziwi mnie takie

    Tak czy inaczej - ostrzegaja ze to znieslawiajace, a na to jest
    paragraf :-)

    J.

  • 7. Data: 2019-10-22 19:22:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.10.2019 o 19:12, J.F. pisze:

    > Medycyna czyni postepy i teraz mozna wczesniej.

    Coś mi się kołacze, że bez zgody matki to w ogóle nielegalne. No ale
    skoro nie jest ojcem to i siłą rzeczy jego potencjalne dziecko nie ma
    matki, więc bezpodstawna dyskusja...

    > A moze "problem sie sam rozwiazal" a ewentualne dowody splynely ...

    Ale to byłoby nielegalne, więc napewno nie o to chodzi...

    > Tak czy inaczej - ostrzegaja ze to znieslawiajace, a na to jest paragraf
    > :-)

    Swoją droga bieda. Ja jak się dowiedziałem że będę ojcem, to nie
    uważałem tego za potencjalnie "zniesławiające". Ba - chwaliłem się i
    chodziłem dumny jak paw. Ciekawe podejście;)

    Dobra - nie ma tematu, bo jeszcze nas pozwom:P

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2019-10-22 20:12:49
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.10.2019 o 18:57, Srek pisze:

> [...]
    > obojętne. Zresztą wcześniej mu nie przeszkadzała, a o tym drugim
    > dowiedziałem się i zapomniałem dzisiaj. Swoją droga ja się swojej matki

    bełkot

  • 9. Data: 2019-10-22 22:22:50
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-10-22 o 17:21, Shrek pisze: