  • 171. Data: 2019-11-27 12:50:25
    Temat: Re: nowe zwyczaje na sali sądowej
    Od: n...@o...pl

    dantes <d...@q...com> napisał(-a):

    > "Zygzaczkiem", Jasiu, podkreśl sobie cały wątek i czytaj w pętli aż
    > zrozumiesz.

    Po co czytać wątek, skoro wystarczające jest to co policja napisała, a twoja
    bazgranina jest wobec tego bez znaczenia?

    > i wypowiedz się, co by było jakby ludzie dowiedzieli się, że tak można, tj.
    > wzywać policję i żądać wylegitymowania urzędnika, który obraził wzywającego
    > policję.

    Wg policji nie można.

    > Tak sąd tak stwierdził. Pisałem już wielokrotnie.
    > " - Nie musisz wszystkiego rozumieć"

    Źródło?

  • 172. Data: 2019-11-27 14:07:54
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Wed, 27 Nov 2019 12:50:25 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Po co czytać wątek, skoro wystarczające jest to co policja napisała, a twoja
    > bazgranina jest wobec tego bez znaczenia?

    To co "policja napisała" nie jest przepisem prawa .Prawo stanowione jest
    ustawami.
    Nikt nie broni ci być lemingiem.

    "Vinci".

  • 173. Data: 2019-12-01 13:37:25
    Od: n...@o...pl

    dantes <d...@q...com> napisał(-a):

    > Tak sąd tak stwierdził. Pisałem już wielokrotnie.
    > " - Nie musisz wszystkiego rozumieć"

    Gdzie stwierdził?

  • 174. Data: 2019-12-01 16:51:34
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sun, 01 Dec 2019 13:37:25 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Gdzie stwierdził?

    W uzasadnieniu.

  • 175. Data: 2019-12-01 17:01:51
    Od: n...@o...pl

    dantes <d...@q...com> napisał(-a):

    > W uzasadnieniu.

    Niestety, nie było takiego Grażynko :)

  • 176. Data: 2019-12-02 08:41:54
    Od: dantes <d...@q...com>

  • 177. Data: 2019-12-03 17:54:25
    Od: n...@o...pl

    dantes <d...@q...com> napisał(-a):

    > " - Nie musisz wszystkiego rozumieć"

    i jeszcze jak dziecko dałeś się złapać na kłamstwie

  • 178. Data: 2019-12-04 08:04:58
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Tue, 03 Dec 2019 17:54:25 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > i jeszcze jak dziecko dałeś się złapać na kłamstwie

    Stwierdzasz obligatoryjnie, że "nie było takiego" uzasadnienia
    a potem twierdzisz, że ktoś kłamie.

    Myślałem, że jesteś zwykłym pierdolonym trollem
    ale z tobą naprawdę jest niedobrze.

    Ale najważniejsze, że przestałeś używać "zygzaczka" i przestałeś cytować
    twojego guru.

    Zatem mamy sukces.

    Powodzenia.

  • 179. Data: 2019-12-04 12:03:56
    Od: n...@o...pl

    dantes <d...@q...com> napisał(-a):

    > Stwierdzasz obligatoryjnie, że "nie było takiego" uzasadnienia
    > a potem twierdzisz, że ktoś kłamie.

    Kłamiesz plebsiku, że była takie uzasadnienie.

    > Myślałem, że jesteś zwykłym pierdolonym trollem
    > ale z tobą naprawdę jest niedobrze.

    Słusznie -- już dawno powinieneś zostać spuszczony na drzewo prostować banany.

    > Ale najważniejsze, że przestałeś używać "zygzaczka" i przestałeś cytować
    > twojego guru.
    > Zatem mamy sukces.

    Sukces będzie jak przeczytasz i wykujesz to uzasadnienie:

    Dasz radę bez podkreślenia??

  • 180. Data: 2019-12-05 08:18:58
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Wed, 04 Dec 2019 12:03:56 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Kłamiesz plebsiku, że była takie uzasadnienie.

    Było. Ale " - Nie musisz wszystkiego rozumieć", no i wiedzieć
    będziesz dłużej miotał się.

    > Słusznie -- już dawno powinieneś zostać spuszczony na drzewo prostować banany.

    Łał. Nie wiem jak inni ale ja jestem wstrząśnięty.

> [...]
    > Nie powinno do niego dojść i obiecuję, że nigdy to się już nie powtórzy.

    Wystarczy, że ty dałeś radę,
    wszak nikt nie broni ci być lemingiem.
    No i jak widzimy obeszło się bez "zygzaczka".
    Zatem znowu mamy sukces.
    Nie poddawaj się.

    A skoro wjechałeś na rondo, zatem
    powodzenia.