  • 151. Data: 2019-11-12 18:32:06
    Temat: Re: nowe zwyczaje na sali sądowej
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Tue, 12 Nov 2019 12:22:43 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Nie muszę, bo bardzo dobrze pamiętam.

    Naucz się wpierw cytować, bo za dużo tniesz
    no i jesteś przez to "w mylnym błędzie".

    > Ale już wiesz, że policja przeprosiła i obiecała poprawę?
    >
    > Andrzej Borowiak
    > @BorowiakPolicja
    > Bardzo przepraszam panią sędzię Beatę Woźniak za ten incydent z legitymowaniem.
    > Nie powinno do niego dojść i obiecuję, że nigdy to się już nie powtórzy.
    > Przeprowadzimy postępowanie wyjaśniające i wyciągniemy konsekwencje służbowe.

    > Grażynko, znowu rzygasz...

    Jeszcze nie wyjechałaś z ronda... zatem szerokości.
    A jak tam Twoja Renia?

  • 152. Data: 2019-11-12 20:19:13
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 12.11.2019 o 13:28, J.F. pisze:
> [...]
    is/vckxvg6

    > No, co by nie mowic - taka juz rola prezesa i wlasciciela firmy - dbac,
    > aby interes szedl.
    > Nawet, jesli sie czasem zrobi cos, czego sie nie lubi ...
    > Szczegolnie w kraju, gdzie znow w kazdej chwili moga znacjonalizowac,
    > albo przyp* domiar ...

    tylko jeśli żydo-lewizna znowu dojdzie do władzy, oni lubią niszczyć
    prywatną przedsiębiorczość oraz prywatne mienie i wprowadzać
    kołchozy:)))))))))

  • 153. Data: 2019-11-13 12:13:33
    Od: n...@o...pl

    w <qqeq8v$jf7$1@gioia.aioe.org>, dantes <d...@q...com> napisał(-a):

    > Jeszcze nie wyjechałaś z ronda... zatem szerokości.
    > A jak tam Twoja Renia?

    Nie wiem po co do dyskusji wplątujesz swoją matkę (pozdrawiam i życzę dalszych
    sukcwsów wychowawczych), ale przeczytałeś już ze zrozumieniem?

[...]

    czy dalej uważasz się za najmądrzejszą Grażynkę? :D

  • 154. Data: 2019-11-13 19:43:22
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Wed, 13 Nov 2019 12:13:33 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Nie wiem po co do dyskusji wplątujesz swoją matkę
    Sądzisz innych po sobie, to błąd.

    > (pozdrawiam i życzę dalszych
    > sukcwsów wychowawczych),
    Pochwal się jakie to sukcesy odniosła twoja po tym jak ją wplątałeś.
    Ale załóż odrębny wątek.

    > ale przeczytałeś już ze zrozumieniem?

    Widzisz...
    nie rozumiesz prostego pytania, a wydaje Ci się, że jesteś jakimś
    "nadrzecznikiem" Policji...
    Przydałbyś się im, gdyż wystarczająco oszczędnie gospodarujesz logiką.

> [...]
    > Przeprowadzimy postępowanie wyjaśniające i wyciągniemy konsekwencje służbowe.
    >
    > czy dalej uważasz się za najmądrzejszą Grażynkę? :D

    Na to pytanie może Ci odpowiedzieć tylko Twoja prof. Waliszewska.

    Ale podejrzewam, że najmądrzejszą Grażynką jesteś Ty sama
    i zaryzykuję twierdzenie, że nikt z psp nie śmie nawet próbować zająć
    Twojego miejsca, tak więc możesz czuć się całkiem bezpieczna na podium.

    Zatem... "hejka, narka i papatki"... no i nie zapomnij pozdrowić
    swojej Reni Rączkowskiej.

    Pa.

  • 155. Data: 2019-11-14 09:02:37
    Od: n...@o...pl

    w <qqhiqc$1ou1$1@gioia.aioe.org>, dantes <d...@q...com> napisał(-a):

> [...]
    > i zaryzykuję twierdzenie, że nikt z psp nie śmie nawet próbować zająć
    > Twojego miejsca, tak więc możesz czuć się całkiem bezpieczna na podium.

    Coś tam znowu porzygałeś się, ale ważne abyś zrozumiał.

  • 156. Data: 2019-11-14 10:34:03
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Thu, 14 Nov 2019 09:02:37 +0100, n...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > Przeprowadzimy postępowanie wyjaśniające i wyciągniemy konsekwencje służbowe.

    Przyznanie się do winy nie przesądza o winie zwłaszcza,
    gdy nad głową zawisło widmo wyjebki z firmy.

  • 157. Data: 2019-11-18 08:36:22
    Od: n...@o...pl

    > Przyznanie się do winy nie przesądza o winie zwłaszcza,
    > gdy nad głową zawisło widmo wyjebki z firmy.

    Grażynka, to nie jest proces karny. Doucz się.

  • 158. Data: 2019-11-18 11:12:37
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Mon, 18 Nov 2019 08:36:22 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Grażynka, to nie jest proces karny. Doucz się.

    A kto tu mówi o procesie karnym, Jasiu? Ty? Doucz się,
    no i nie zapomnij o "wężyku", Jasiu.

    " - Bo co by to było jakby ludzie dowiedzieli się, że tak można" - cytat
    z ustnego uzasadnienia w pewnym sądzie na terenie RP.

  • 159. Data: 2019-11-18 22:28:54
    Od: n...@o...pl

    dantes <d...@q...com> napisał(-a):

    > A kto tu mówi o procesie karnym, Jasiu? Ty?

    To po co się pultasz?
    Eksperci też twierdzą, że policja nie miała prawa.
    Tylko takie trollicho jak ty inaczej.
    Wierzyć fachowcom czy trollowi?

    > Doucz się,
    > no i nie zapomnij o "wężyku", Jasiu.

    Ważne, że przynamniej w końcu dotarło przyznanie do winy, Grażynko.

  • 160. Data: 2019-11-19 06:19:22
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Mon, 18 Nov 2019 22:28:54 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > To po co się pultasz?
    Wyparcie?

    > Eksperci też twierdzą, że policja nie miała prawa.
    > Tylko takie trollicho jak ty inaczej.
    > Wierzyć fachowcom czy trollowi?

    Eksperci tacy jak ty.

    > Ważne, że przynamniej w końcu dotarło przyznanie do winy, Grażynko.

    Ważne, że dotarło do ciebie [cyt]:
    "- Bo co by to było jakby ludzie dowiedzieli się, że tak można".

    No Jasiu, co by to było jakby ludzie wiedzieli, że tak można
    tj. wzywać policję w takich przypadkach?

    Wypowiedz się Jasiu, no i nie zapomnij o wężyku.