  • 61. Data: 2013-08-09 08:40:38
    Temat: Re: no i uciekl...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.08.2013 20:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > ^^^^^^^
    > W sumie to ja nie wiem co to znaczy ale sądząc po częstotliwości używania
    > rozumiem, że chodzi ci o określenie powyżej?

    Nie, to jest moja złośliwość w odpowiedzi na twoją złośliwość. Udajesz
    idiotę?

  • 62. Data: 2013-08-09 08:58:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.08.2013 22:12, Marek Dyjor pisze:

    > naprawdę? nie dostał dozoru? nie dostał zakazu opuszczania kraju a być
    > może i miejsca zamieszkania?

    Najwyraźniej nie.

  • 63. Data: 2013-08-09 09:03:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Nie podważam celu tylko ilość.

    1. liczbę jeśli już
    2. w przypadku kilku sytuacja się nie zmienia

    > Rozumiem. Byc moze po prostu w innych ludziach sie obracamy.

    Być może faktycznie ty obracasz się wśród ludzi zamkniętym w bąblu
    własnej ograniczonej rzeczywistości.

    A ja nie - większość ludzi, których znam, jest ciekawych świata. Więc
    wiedzą, że czasami ludzie uderzają coś ze zdenerwowania i odróżniają
    taką sytuację gdzie brak jest zamiaru zniszczenia od sytuacji gdy ktoś
    uderza z zamiarem zniszczenia. Nawet jeśli sami inaczej odreagowują stres.

    > Jak tak, jak nie?

    Przestał uderzać po ledwie kilku uderzeniach? Przestał.

    > Bo we wszystkich doniesieniach prasowych jest informacja, ze karetka
    > została wezwana po kilkunastu minutach przez postronne osoby.

    A czy czasem nie oznacza to tylko, że owe osoby postronne były pierwsze?

    > j.w.

    j.w.

    > Ja nie twierdze, ze on źle zrobił.
    > Gdybym miał swiadomosc tego co zrobił, tez bym spierniczał za granice.

    Nie chodzi mi o "spierniczanie". Ty może całe życie tkwisz na swoim
    podwórku, ale inni podróżują.

    Dlaczego miałby przestać?

    > Tak po prosut to wykluczasz?

    Wykluczam prezentowane przez ciebie zakładanie winy. To nie Rosja
    sowiecka ani Kardassia.

    > To dlaczego po badaniach lekarskich chca go jednak aresztować?

    Wg artykułu póki co nie ma żadnych konkluzji sekcji.

    A ciśnienie na aresztowanie może być związane z naciskiem opinii
    publicznej - prokuratura chce się wykazać, że ma siłę i nie pobłaża.

    > Oczywiscie, ja nie twierdze ze nie miał prawa.
    > Ja twierdze, ze nie powinien miec możliwości.

    Ktoś może twierdzić, że nie powinieneś mieć prawa się w ogóle odzywać. I
    co tego?

    > Piszesz to cały czas. Niewinny zaatakowany przez drzwi,

    Kłamiesz.

    > potem przez staruszka.

    No a nie został?

    > Tylko tak nieszczesliwie sie bronił.

    Potem tak.

    [ciach]

    > Doczytaj czego dotyczyło "jak wyżej".
    > Chodziło o ocenę pracy prokuratora a nie o działania dziadka.

    No to raczej PR.

  • 64. Data: 2013-08-09 11:00:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > 1. liczbę jeśli już
    > 2. w przypadku kilku sytuacja się nie zmienia

    Andrzeju, Twoim zdaniem...
    Twoim zdaniem wielokrotne uderzenie pięścią w twarz nie może spowodowac
    zgonu.

> [...]
    > taką sytuację gdzie brak jest zamiaru zniszczenia od sytuacji gdy ktoś
    > uderza z zamiarem zniszczenia. Nawet jeśli sami inaczej odreagowują

    Relatywizowanie.
    Nie chodzi o to ze odreagował stres kopiąc w drzwi, chodzi o to, ze po
    fakcie zachował sie, jak zwykły wandal.
    Gdybym ja odreagował w ten sposób i ktos wyszedłby zareagować to
    podejrzewam, ze albo bym przeprosił, albo po prostu spierniczył.
    Nie mieści mi sie w głowie, jak mozna okładać po głowie leżącego staruszka,
    który chciał mi zwrócić uwagę, że kopanie w drzwi to już lekka przesada.

    Ale znam takich co w ten sposób odreagowują stres.
    I powiem ci, ze czasami mam wrażenie, ze sami szukają takich sytuacji.
    Prowokują je. Tyle, ze nie uważam aby to było normalne.

    > Przestał uderzać po ledwie kilku uderzeniach? Przestał.

    Przestął uderzać jak dziadek przestał sie ruszać, chociaż obezwładnienie
    przeciwnika nastapiło dużo wczesniej.

    > A czy czasem nie oznacza to tylko, że owe osoby postronne były
    > pierwsze?

    Tak, dokładnie.
    Kilkanascie minut....
    Duzo czasu zajęło mu niezadzwonienie... możej uz sie pakował?

    > j.w.

    > Nie chodzi mi o "spierniczanie". Ty może całe życie tkwisz na swoim
    > podwórku, ale inni podróżują.
    >
    > Dlaczego miałby przestać?

    ROTFL
    Teraz sie okazuje ze on nie spierniczył tylko przypadkiem akurat w tym
    momencie wyjechał za granice. Swietne.

    > Wykluczam prezentowane przez ciebie zakładanie winy. To nie Rosja
    > sowiecka ani Kardassia.

    Skąd ta myśl?
    To ze kogoś zatrzymuje sie po takiej sytuacji w której ktoś ginie a ta
    osoba okładała go po głowie to chyba nie jeest nic dziwnego?
    Nie postuluje zeby zatrzymac go na 12 lat, tylko dziwie sie dlaczego
    zwalnia sie taka osobe ot tak.
    Mało tego, przecież mozna było zastosować jakisdozór, zatrzymanie
    paszportu?
    Wiem, wiem, akurat planował wakacje...

    > Wg artykułu póki co nie ma żadnych konkluzji sekcji.
    >
    > A ciśnienie na aresztowanie może być związane z naciskiem opinii
    > publicznej - prokuratura chce się wykazać, że ma siłę i nie pobłaża.

    To też dziwne, skoro nic sie nie zmieniło a decyzja sie zmieniła.
    Myslisz, ze prokuratura zmieniła zdanie pod naciskiem?
    Az mi sie nie chce wierzyć.

    > Ktoś może twierdzić, że nie powinieneś mieć prawa się w ogóle odzywać.
    > I co tego?

    Możemy o tym podyskutowac.
    Ja wyrazam tylko swoje zdanie, podaje argumenty.

    Nie widze argumentów na "nie odzywanie sie" ale możesz takowe przedstawić.

    > Kłamiesz.

    > No a nie został?

    > Potem tak.
    >
    > [ciach]

    > No to raczej PR.

    PR który ma pokazać że prokuratura ma jeszcze odrobine zdrowego rozsądku.
    To chyba pozytywny przejaw.
    Nikt nie postuluje linczu. Zbadanie sprawy to nie lincz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch

  • 65. Data: 2013-08-09 11:00:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Nie, to jest moja złośliwość w odpowiedzi na twoją złośliwość. Udajesz
    > idiotę?

    Zarzucasz mi "udawanie" dlatego, ze ironii nie wyczułeś?

    Swoją droga to jest w sumie komiczne, ze osoba rzucająca inwektywami na
    prawo i lewo zwraca uwage na niestosownośc zwrotu "kolega". :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 66. Data: 2013-08-09 11:37:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.08.2013 11:00, Budzik pisze:

    > Andrzeju, Twoim zdaniem...
    > Twoim zdaniem wielokrotne uderzenie pięścią w twarz nie może spowodowac
    > zgonu.

    Jeśli twierdzisz inaczej, to łaskawie wyjaśnij, jak uderzenie pięścią
    (nawet kilkukrotne) w twarz może spowodować zgon.

    [ciach]

    > Relatywizowanie.
    > Nie chodzi o to ze odreagował stres kopiąc w drzwi, chodzi o to, ze po
    > fakcie zachował sie, jak zwykły wandal.

    Po fakcie kopnięcia? Jak wandal? Niczego już nie kopał ani nie robił
    niczego innego, co mogłoby cokolwiek uszkodzić, więc bredzisz.

    > Gdybym ja odreagował w ten sposób i ktos wyszedłby zareagować to
    > podejrzewam, ze albo bym przeprosił, albo po prostu spierniczył.

    Na nagraniu nie ma głosu, więc mógł przeprosić.

    > Nie mieści mi sie w głowie, jak mozna okładać po głowie leżącego staruszka,
    > który chciał mi zwrócić uwagę, że kopanie w drzwi to już lekka przesada.

    Ciasnota twojej głowi mnie nie interesuje. I musisz mieć w tej głowie
    cholernie ciasno (jakiś obrzęk czy cholera wie co) skoro dla ciebie
    spryskanie człowieka gazem i rozwalenie mu pałką głowy (wg informacji
    prasowych ten twój "zabójca" miał krwawiąca ranę) to "zwrócenie uwagi".

    Strach pomyśleć, jak u ciebie wygląda "wyrażenie bardzo surowej
    krytyki". Kula w łeb?

    [ciach]

    > Przestął uderzać jak dziadek przestał sie ruszać, chociaż obezwładnienie
    > przeciwnika nastapiło dużo wczesniej.

    To wiesz tylko post factum. W trakcie walki w zwarciu działa "odruchowa
    procedura obronna" (że tak pozwolę sobie to stechnicyzować ;) ) która ma
    pewną bezwładność. Normalna konsekwencja ewolucyjna - ci, których
    przodkowie po każdym uderzeniu zatrzymywali się żeby sprawdzić, czy cios
    był skuteczny i dalsze są niepotrzebne, mieli tendencję do przegrywania
    walk i ginięcia.

    > Tak, dokładnie.
    > Kilkanascie minut....
    > Duzo czasu zajęło mu niezadzwonienie... możej uz sie pakował?

    Wg informacji w innych artykułach był zajęty krwawieniem spowodowanym
    zwróceniem uwagi... znaczy się przywaleniem pałą w głowę.

    [ciach]

    > ROTFL
    > Teraz sie okazuje ze on nie spierniczył tylko przypadkiem akurat w tym
    > momencie wyjechał za granice. Swietne.

    Miał do tego pełne prawo - nie dostał dozoru ani nie dostał zakazu
    opuszczania kraju. Miał odpowiadać z wolnej stopy.

    Nie musi ci tłumaczyć, dlaczego wyjechał ani czy wyjazd był wcześniej
    zaplanowany czy nie.

    [ciach]

    > Skąd ta myśl?
    > To ze kogoś zatrzymuje sie po takiej sytuacji w której ktoś ginie a ta
    > osoba okładała go po głowie to chyba nie jeest nic dziwnego?

    Polska już parę razy oberwała za przedłużające się zatrzymania osób,
    które potem były uwalniane od winy.

    > Nie postuluje zeby zatrzymac go na 12 lat, tylko dziwie sie dlaczego
    > zwalnia sie taka osobe ot tak.

    Zasada domniemania niewinności - mówi ci to coś?

    > Mało tego, przecież mozna było zastosować jakisdozór, zatrzymanie
    > paszportu?
    > Wiem, wiem, akurat planował wakacje...

    Akurat jest sezon, więc to możliwe.

    > To też dziwne, skoro nic sie nie zmieniło a decyzja sie zmieniła.
    > Myslisz, ze prokuratura zmieniła zdanie pod naciskiem?
    > Az mi sie nie chce wierzyć.

    Bo mało wiesz o życiu i świecie.

    > Możemy o tym podyskutowac.
    > Ja wyrazam tylko swoje zdanie, podaje argumenty.

    Nie zrozumiałeś.

    [ciach]

    > PR który ma pokazać że prokuratura ma jeszcze odrobine zdrowego rozsądku.

    Biorąc pod uwagę odszkodowania, jakie są przyznawane za takie
    zatrzymania "na wszelki wypadek" ludzi potem uniewinnianych, to decyzja
    pierwszego prokuratora też była rozsądna.

    Po wyjeździe uczestnika wydarzeń za granicę kolejny prokurator już
    niczym nie ryzykuje i może sobie wydawać nakazy zatrzymania, żeby robić
    za mocnego i stanowczego. I zapunktować politycznie.

    > To chyba pozytywny przejaw.
    > Nikt nie postuluje linczu. Zbadanie sprawy to nie lincz.

    Pozbawienie człowieka wolności to bardzo poważna kara. Ty domagasz się
    ukarania człowieka PRZED zbadaniem sprawy i wydaniem wyroku. A to lincz.

  • 67. Data: 2013-08-09 11:43:54
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    On Friday, 9 August 2013 11:37:17 UTC+2, Andrzej Lawa wrote:

    > Jeśli twierdzisz inaczej, to łaskawie wyjaśnij, jak uderzenie pięścią
    > (nawet kilkukrotne) w twarz może spowodować zgon.

    Odpowiednio silne udeżenie pięścią (w granicach ludzkich możliwości, wykonane przez
    dobrego boksera, nawet w rękawicy) jest w stanie zabić człowieka. Mózg doznaje
    wówczas urazu (który w słabszych przypadkach powoduje KO) + może dojść krwotoku, a to
    juz gwarantowana kaplica.

    AdamK

  • 68. Data: 2013-08-09 12:36:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.08.2013 11:43, Adam Klobukowski pisze:

> [...]
    > Mózg doznaje wówczas urazu (który w słabszych przypadkach powoduje KO)
    > + może dojść krwotoku, a to juz gwarantowana kaplica.

    Konkretne przykłady poproszę. W przypadku uderzeń w twarz przez
    chuderlawego człowieka BEZ ciężkich rękawic.

    PS: zawijaj wiersze

  • 69. Data: 2013-08-09 13:00:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Jeśli twierdzisz inaczej, to łaskawie wyjaśnij, jak uderzenie pięścią
    > (nawet kilkukrotne) w twarz może spowodować zgon.

    Nie widzę powodu na tłumaczenie spraw oczywistych.
    Jeżeli uważasz, że bicie 70 letniego człowieka po głowie nie może sie źle
    skonczyć to.. cóż... masz prawo takich poglądów.

    > [ciach]

    > Po fakcie kopnięcia? Jak wandal? Niczego już nie kopał ani nie robił
    > niczego innego, co mogłoby cokolwiek uszkodzić, więc bredzisz.

    Chodzi ci o runde drugą?
    Wcześniej tłumaczyłes ze to była jedna, spójna sytuacja.
    Tak czy siak juz tłumaczyłem - kopał, a potem zamiast albo sie oddalic albo
    wyjasnic asytuacje postawił swoje ego na pierwszym miejscu i udowodnił
    dziadkowi, ze ten głupio zareagował.

    > Na nagraniu nie ma głosu, więc mógł przeprosić.

    :)

> [...]
    > uwagi".
    >
    > Strach pomyśleć, jak u ciebie wygląda "wyrażenie bardzo surowej

    Możesz Andrzeju obrażać do woli - juz wiemy ze jakos tak musisz prowadzić
    dyskusję.
    Ja powtórze - nie twierdze, że dziadek zachował się rozsądnie.

    Ja twierdzę, ze:
    - moim zdaniem reakcja "młodego" była przesadzona bo bił dziadka jak ten
    juz lezał.
    - nie podoba mi sie zachowanie prokuratury, która zwalnia człowieka
    zamieszanego w zgon bez sprawdzenia czy to rzeczywiscie nie była jego wina.

> [...]
    > sprawdzić, czy cios był skuteczny i dalsze są niepotrzebne, mieli
    > tendencję do przegrywania walk i ginięcia.

    Obejrzyj film.
    W jakim zwarciu.
    Ten lezy a ten go leje.
    Gdyby młody myslał o obronie a nie o ataku to po przewróceniu dziadka
    natychmiast by sie obrócił i odszedł / zwiał. No chyba, ze bał sie, ze go
    70 dziadek dogoni.

    > Wg informacji w innych artykułach był zajęty krwawieniem spowodowanym
    > zwróceniem uwagi... znaczy się przywaleniem pałą w głowę.

    Możesz wskazać ten artykuł który to wskazuje, jakie to fatalne obrażenia
    powstrzymywały tak podstawową rzecz jak wezwanie pomocy?
    Wydawałoby sie, ze skoro młdoy czuł sie tak zagrożony przez dziadka to
    policje wezwałby jak tylko miałby taką możliwośc.
    Ale może rzeczywiście był tak pokaleczony że nie mogł. Czekam na
    informacje.

> [...]
    > opuszczania kraju. Miał odpowiadać z wolnej stopy.
    >
    > Nie musi ci tłumaczyć, dlaczego wyjechał ani czy wyjazd był wcześniej

    Zgadza się. W ogole mnie to on niczego nie musi tłumaczyć.
    Ale ja mam prawo oceniac jego zachowanie.

    > [ciach]

    > Polska już parę razy oberwała za przedłużające się zatrzymania osób,
    > które potem były uwalniane od winy.

    To jest tylko dowód na to, ze takie zatrzymanie powinno byc możliwie
    krótkie (maks kilka dni, chyba wiecej nie potrzeba na sekcję zwłok i
    pierwszze wnioski?). Ale absolutnie nie jest dowodem, ze takiego
    zatrzymania nie powinno byc w ogóle, prawda?

    > Zasada domniemania niewinności - mówi ci to coś?

    Zartujesz prawda?
    Co ma wspolnego zatrzymanie człowieka który bił sie z osoba która poniosła
    śmierc do domniemania niewinności?
    Przeciez ja go nie kaze skazac na tym chodniku.

    > Akurat jest sezon, więc to możliwe.

    Oczywiście. Mój zdrowy rozsądek mówi mi cos innego ale oczywiscie możesz
    mieć rację.
    Zobaczymy za dwa trzy tygodnie, czy wroci...

    > Bo mało wiesz o życiu i świecie.

    Fantastyczny, merytoryczny argument.
    P.S. Znowu nie wyczułes ironii?

> [...]
    > zatrzymania "na wszelki wypadek" ludzi potem uniewinnianych, to
    > decyzja pierwszego prokuratora też była rozsądna.

    Andrzej, przyznaj sie. robisz sobie jaja?

    > Po wyjeździe uczestnika wydarzeń za granicę kolejny prokurator już
    > niczym nie ryzykuje i może sobie wydawać nakazy zatrzymania, żeby
    > robić za mocnego i stanowczego. I zapunktować politycznie.

    Zdaje sie, ze jednak było odwrotnie.

    > Pozbawienie człowieka wolności to bardzo poważna kara. Ty domagasz się
    > ukarania człowieka PRZED zbadaniem sprawy i wydaniem wyroku. A to
    > lincz.

    Czyli postulujesz likwidację aresztu i do wiezienia tylko po wyroku?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

  • 70. Data: 2013-08-09 13:13:40
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-08-09 13:00, Budzik pisze:

    > Nie widzę powodu na tłumaczenie spraw oczywistych.
    > Jeżeli uważasz, że bicie 70 letniego człowieka po głowie nie może sie źle
    > skonczyć to.. cóż... masz prawo takich poglądów.

    Ciągle coś pomijasz :)
    Nie uważasz, że myślący człowiek powinien przewidzieć, że psikanie
    gazem, walenie bejzbolem i szczucie psem pełnego adrenaliny młodego
    człowieka idącego w swoją stronę może się (dla
    psikającego/walącego/szczującego) źle skończyć?

    No wiem - ten zmarły, to był były ormowiec. Nie można oczekiwać myślenia.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.