  • 11. Data: 2005-08-24 21:21:32
    Temat: Re: niesplacany kredyt, powiadomienie pracodawcy
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:deinok$5vs$3@inews.gazeta.pl...

    > Ale zwyczajowo pracodawcy krzywo się na takie klocki patrzą.

    Pracodawca pewno sam nie lepszy...

  • 12. Data: 2005-08-24 22:23:24
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Przemek R... wrote:
    > Ta panienka z windykacji (nie od tego banku , kolezanka mamy) wmowila mamie
    > ze zawsze gdy pracodawca takie pismo
    > otrzyma to zwalnia pracownika(bo pismo nieciekawie jest sformulowane), bo
    > chce miec "nieskazitelnego".
    Pracodawca, żeby zwolnić pracownika musi mieć rzeczywistą podstawę.
    Długi wobec banku, podobnie jak ściągane przez komornika alimenty, taką
    podstawą nie są, bo nie mają związku z pracą.

    Nie ma też powodu, żeby pracodawca zaczął go z tego powodu uważać za
    "nie nieskazitelnego". Problemy z bankiem najczęściej wynikają z braku
    orientacji w procedurach, czasem ludzie podżyrują komuś kredyt i potem
    muszą spłacać... Różnie to bywa.

    Jedyny problem, to że głupio będzie chłopakowi, że znajomi w pracy
    wiedzą, że ma takie problemy i tyle.

    --
    MArta
    m...@N...pl

  • 13. Data: 2005-08-25 00:50:47
    Od: ...@...c

    Dnia Thu, 25 Aug 2005 00:23:24 +0200, Marta Wieszczycka napisał(a):

> [...]
    > muszą spłacać... Różnie to bywa.
    >
    > Jedyny problem, to że głupio będzie chłopakowi, że znajomi w pracy

    Mylisz sie - dla pracodawcy info o zajęciu oznacza że pracownik nie płaci
    długów = łamie prawo. Istotą egzekucji komorniczej jest uporczywe
    ignorowanie zobowiązania (czas od jego powstania zobowiązania do egzekucji
    jest długi) przy jego bezspornym istnieniu (komornik działa na podstawie
    prawomocnego wyroku). Taka informacja z punktu widzenia KP nie może
    powodować zwolnienia ale z punktu widzenia pracodawcy automatycznie
    eliminuje z czynności wymagających zaufania - a w szczególności pracy z
    pieniędzmi.

    --
    pozdrawiam,

  • 14. Data: 2005-08-25 01:23:16
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Przemek R... napisał(a):
    > Posiadam brata kretyna ktorego panna naciagnela na pare kredytow .
    > Z kilkoma bankami zostaly podpisane ugody. Obecnie jeden z bankow (z nim
    > nie zostala zawarat ugoda)
    > wypowiedzial kredyt, i pytanko, czy jezeli zostanie wyslane do pracodawcy z
    > sadu/komornika pismo
    > o zajeciu pensji na podstawie bankowego cos tam egzekucyjnego (nie znam sie
    > na tym) to czy pracodawca na tej podstawie
    > moze zwolnic pracownika? NIczym to naturalnie nie wplywa na prace, a kwota
    > stosunkowo nie wielka bo ok 8 tys.

    Na tej podstawie nie, ale jak chce, to podstawę znajdzie. U mnie taki
    ktoś nie popracowałby na stanowisku, gdzie istotna jest odpowiedzialność
    za finanse, na wszystkich innych stanowiskach nie miałoby to znaczenia.

    > I drugie pytanko jakie brata czekaja oplaty zwiazane z sadem ? Ktos tam
    > mowil ze okolo 2 tys, ale ze ta osoba pracuje
    > w firmie windykacyjnej to ... wole sie upewnic

    Może być i tyle jak się przyłożą. Zazwczaj jest sporo mniej.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 15. Data: 2005-08-25 11:31:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ...@...c wrote:

    > Mylisz sie - dla pracodawcy info o zajęciu oznacza że pracownik nie płaci
    > długów = łamie prawo. Istotą egzekucji komorniczej jest uporczywe

    ROTFL

    A tego skąd przywiało?

    > ignorowanie zobowiązania (czas od jego powstania zobowiązania do egzekucji
    > jest długi) przy jego bezspornym istnieniu (komornik działa na podstawie
    > prawomocnego wyroku). Taka informacja z punktu widzenia KP nie może

    Albo podżyrowanie komuś kredytu. Albo była żona, która narobiła długów.
    Wymieniać dalej.

    > powodować zwolnienia ale z punktu widzenia pracodawcy automatycznie
    > eliminuje z czynności wymagających zaufania - a w szczególności pracy z
    > pieniędzmi.

    Tylko i wyłącznie z punktu widzenia pracodawcy-idioty.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 16. Data: 2005-08-25 11:47:57
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik <...@...c> napisał w wiadomości

    > Mylisz sie - dla pracodawcy info o zajęciu oznacza że pracownik nie płaci
    > długów = łamie prawo.

    Jasne. A jak pracownik jest rozwodnikiem to znaczy, ze bedzie niewierny
    firmie! ;D

  • 17. Data: 2005-08-25 12:28:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Heming wrote:

    > Jasne. A jak pracownik jest rozwodnikiem to znaczy, ze bedzie niewierny
    > firmie! ;D

    Nie martw się - takimi zajmie się Policja Obyczajowa oraz specjalne
    oddziały Gietrych Jugend ;->

  • 18. Data: 2005-08-25 21:47:40
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    wiadomości news:dekdh2$tdc$1@opal.futuro.pl...

    > Nie martw się - takimi zajmie się Policja Obyczajowa oraz specjalne
    > oddziały Gietrych Jugend ;->

    I jeszcze w dyby go, aby byl przyklad dla innych grzesznikow. ;)

  • 19. Data: 2005-08-27 00:39:40
    Od: ...@...c

    Dnia Thu, 25 Aug 2005 13:31:34 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > ROTFL
    >
    > A tego skąd przywiało?

    głupio gadasz

    > Albo podżyrowanie komuś kredytu. Albo była żona, która narobiła długów.
    > Wymieniać dalej.

    W każdym przypadku otrzyma wezwanie za zapłaty najpierw.

    > Tylko i wyłącznie z punktu widzenia pracodawcy-idioty.

    niezły troll z ciebie.

    --
    pozdrawiam,

  • 20. Data: 2005-08-27 11:33:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ...@...c wrote:

    > głupio gadasz

    Nie.

    > W każdym przypadku otrzyma wezwanie za zapłaty najpierw.

    Mógł mieć nadzieję, że kredytobiorcę ruszy sumienie. Albo nie miał z
    czego zapłacić, bo bank nie chciał w ratach tylko wszystko razem.

    > niezły troll z ciebie.

    Nie ze mnie troll, tylko z ciebie nawyraźniej pracodawca-idiota.