  • 1. Data: 2005-08-24 20:27:09
    Temat: niesplacany kredyt, powiadomienie pracodawcy
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Posiadam brata kretyna ktorego panna naciagnela na pare kredytow .
    Z kilkoma bankami zostaly podpisane ugody. Obecnie jeden z bankow (z nim
    nie zostala zawarat ugoda)
    wypowiedzial kredyt, i pytanko, czy jezeli zostanie wyslane do pracodawcy z
    sadu/komornika pismo
    o zajeciu pensji na podstawie bankowego cos tam egzekucyjnego (nie znam sie
    na tym) to czy pracodawca na tej podstawie
    moze zwolnic pracownika? NIczym to naturalnie nie wplywa na prace, a kwota
    stosunkowo nie wielka bo ok 8 tys.
    I drugie pytanko jakie brata czekaja oplaty zwiazane z sadem ? Ktos tam
    mowil ze okolo 2 tys, ale ze ta osoba pracuje
    w firmie windykacyjnej to ... wole sie upewnic

    Dzieki
    p.

  • 2. Data: 2005-08-24 20:30:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > o zajeciu pensji na podstawie bankowego cos tam egzekucyjnego (nie znam sie
    > na tym) to czy pracodawca na tej podstawie moze zwolnic pracownika?

    Mniej-więcej tak samo, jak na podstawie 'uprzejmego poinformowania', że
    pracownik jest np. gejem.

    Po prostu część kwoty netto z pencji idzie na inne konto - więc co to za
    problem dla pracodawcy?

    Dziwne problemy ludzie wymyślają...

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 3. Data: 2005-08-24 20:50:08
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    wiadomości news:deild1$8t1$1@opal.futuro.pl...

> [...]
    > pracownik jest np. gejem.
    >
    > Po prostu część kwoty netto z pencji idzie na inne konto - więc co to za

    ja jestem jak najbardziej tego samego zdania, tyle ze mama sie strasznie
    denerwuje (w sensie stresuje),
    moim zdaniem nie ma powodu, po pierwsze pracodawca musialby byc wyjatkowym
    skur. by tak postapic,
    bo nic nie traci, po drugie dobre stosunki sa pomiedzy nim a bratem, po
    trzecie to firma prywatna, a nie panstwowa.

    Ta panienka z windykacji (nie od tego banku , kolezanka mamy) wmowila mamie
    ze zawsze gdy pracodawca takie pismo
    otrzyma to zwalnia pracownika(bo pismo nieciekawie jest sformulowane), bo
    chce miec "nieskazitelnego".

    P.

  • 4. Data: 2005-08-24 21:03:09
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Przemek R... napisał(a):
    > Posiadam brata kretyna ktorego panna naciagnela na pare kredytow .

    LOL ... a byłbym w stanie znaleźćpodobne wątki na które na
    p.s.p. odpowiadałeś ... kogo podpuszczasz ?

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 *PMS Edition* PRRC: Jackson + AT1200

  • 5. Data: 2005-08-24 21:07:06
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:dein6a$4cb$1@inews.gazeta.pl...

    > LOL ... a byłbym w stanie znaleźćpodobne wątki na które na p.s.p.
    > odpowiadałeś ... kogo podpuszczasz ?

    moje zdanie na temat takich kredytow jest dosc surowe, jest to dla mnie
    pasozytnictwo i zlodzeijstwo, wiec mozesz sporo znalezc, po za tym kiedys
    temat brata poruszalem
    gdy sie o kredytach dowiedzielismy a on mial z ta panna slub brac.
    Teraz mnie tylko interesuje czy pracodawca moze go skutecznie z tego powodu
    zwolnic bo chce mame uspokoic.

    P.

  • 6. Data: 2005-08-24 21:11:57
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jak Ci juz napisano - podstaw prawnych w KP i KC brak.
    >
    > Ale zwyczajowo pracodawcy krzywo się na takie klocki patrzą.

    czyli w razie czego moze sie w sadzie pracy "pieniaczyc" ? No to spoko,
    dzieki

    P.

  • 7. Data: 2005-08-24 21:12:54
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

  • 8. Data: 2005-08-24 21:14:44
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:deimhu$2lq$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > mamie ze zawsze gdy pracodawca takie pismo
    > otrzyma to zwalnia pracownika(bo pismo nieciekawie jest sformulowane), bo

    Jesli tak panienka powiedziala to otarla sie o grozbe karalna, bo teza w jej
    wypowiedzi jest jednoznaczna: "placic albo syn pozbedzie sie roboty".

  • 9. Data: 2005-08-24 21:18:33
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Heming napisał(a):

    > Jesli tak panienka powiedziala to otarla sie o grozbe karalna, bo teza w jej
    > wypowiedzi jest jednoznaczna: "placic albo syn pozbedzie sie roboty".

    Lecz się ;).
    Panna zdradza rodzinie metody pracy ... a ty jej , że to groźba
    karalna ... raczej zdradzenie tajemnicy handlowej czy też spółki
    w której ta koleżanka mamy pracuje ... LOL ... po prostu
    czyścisz mi dziś monitor.

  • 10. Data: 2005-08-24 21:20:07
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:deio37$5vs$6@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > ... raczej zdradzenie tajemnicy handlowej czy też spółki w której ta
    > koleżanka mamy pracuje ... LOL ... po prostu czyścisz mi dziś monitor.

    Sorki, to nie dotyczalem, ze to kolezanka. :))))) Ale z zycia znam przypadek
    kiedy koles z jakies tak windykacyjnej firemki, zadzwonil do znajomego i
    powiedzial, ze jak nie zaplaci to mu bydlo w pracy narobi.