  • 1. Data: 2005-08-24 16:52:28
    Temat: Kredyt mieszkaniowy - bezpieczestwo Sprzedającego
    Od: "AlterEgo" <a...@w...pl>

    Witam,
    Chciałam poradzić się w następującej sprawie:
    Niebawem podpisuję akt notarialny sprzedaży mieszkania. Kupujący posiłkuje
    się kredytem. Ma już podpisaną umowę kredytową, środki mają wpłynąć na
    wskazane konto w ciągu 5 dni roboczych od dnia podpisania aktu. Nurtuje mnie
    takie pytanie: co się stanie, jeśli po podpisaniu aktu Kupujący nie zjawi
    się w banku w celu uruchomienia kredytu (przypadek losowy, zaniedbanie,
    cokolwiek)? Czy istnieje jakaś forma zabezpieczenia Sprzedającego, np.
    pełnomocnictwo do uruchomienia kredytu przez Sprzedającego? Pomijam rygory
    egzekucji, którym się obie strony poddają...
    Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki.
    ae