  • 1. Data: 2005-08-24 17:35:45
    Temat: 3/4 etatu
    Od: "marta" <a...@c...wam.pl>

    mam pytanko:
    czy pracujac na umowe o prace na 3/4 etatu przysługuje mi zasilek dla
    bezrobotnych (gdyby mnie zwolnili)...A jesli tak to ile trzeba miec
    przepracowane zeby sie nalezalo
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-08-24 17:51:55
    Temat: Re: 3/4 etatu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    marta napisał(a):

> [...]
    > czy pracujac na umowe o prace na 3/4 etatu przysługuje mi zasilek dla
    > bezrobotnych (gdyby mnie zwolnili)...A jesli tak to ile trzeba miec

    Zasiłek przysługuje, jeśli pracowałaś przez co najmniej 12 miesięcy w
    ostatnich 18 miesiącach i otrzymywałaś przynajmniej minimalną ustawową
    pensję. Wymiar etatu jest bez znaczenia. Może być nawet umowa-zlecenie,
    byle by były opłacane składki zus w odpowiedniej wysokości.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz