  • 1. Data: 2008-11-14 08:53:58
    Temat: nielegalne posiadanie dowodu osobistego
    Od: Piotr <t...@o...pl>

    Witam,
    mam taki problem - mój zmar?y ojciec, obywatel szwedzki (niegdy? zrzek?
    si? obywatelstwa polskiego), w jaki? dziwny sposób otrzyma? polski dowód
    osobisty (w którym by?y zawarte jego prawdziwe dane osobowe) i
    korzystaj?c z niego naby? kilka samochodów, otrzyma? zezwolenie na bro?,
    naby? kilkadziesi?t (!) sztuk broni palnej ...
    Czy mam obowi?zek zg?osi? pope?nienie przest?pstwa przez mojego
    (zmar?ego) ojca ? Co si? stanie z przedmiotami nabytymi przez niego w
    czasie pos?ugiwania si? tym nielegalnie otrzymanym dowodem osobistym ?
    Czy w takiej sytuacji mo?e nast?pi? np. konfiskata broni b?d?cej obecnie
    w depozycie policyjnym (toczy si? post?powanie spadkowe)? Czy przedmioty
    nabyte na podstawie nielegalnie otrzymanego dowodu osobistego prawnie
    by?y w?asno?ci? mojego ojca ? Jak ew. zg?oszenie pope?nienia
    przest?pstwa (przez mojego ojca) mo?e wp?yn?? na post?powanie spadkowe ?
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2008-11-14 09:52:51
    Temat: Re: nielegalne posiadanie dowodu osobistego
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Narazie to ustaw kodowanie tekstu bo nie idzie tego czytac. Chyba ze mój OE
    znów cos namieszal

  • 3. Data: 2008-11-14 10:51:10
    Od: Piotr <t...@o...pl>

    In article <gfjht3$dk7$1@atlantis.news.neostrada.pl>, l...@w...pl
    says...>
    > Narazie to ustaw kodowanie tekstu bo nie idzie tego czytac. Chyba ze mój OE
    > znów cos namieszal

    Sorki, juz zmieniłem, zobaczyłem co robię dopiero jak wysłałem :((