  • 11. Data: 2007-10-01 13:30:56
    Temat: Re: nazwa "wojewodzki"
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    news:fdqqd9$7oj$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "macso" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Te miasta nigdy nie byly wojewodztwami.Co najwyzej miastami wojewodzkimi.
    > Nawet Łodz i Krakow, ktorych wojewodztwa zwaly sie "miejskimi" tez
    > samodzielnie nie wchodzily w sklad tych wojewodztw.

    no zgoda
    chodziłó o województwa których te miasta były stolicami

    macso

  • 12. Data: 2007-10-01 13:37:14
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Mon, 01 Oct 2007 15:29:59 +0200, macso napisał(a):

    > czyli absolutnie nie ma żadnego związku z faktem że od 1 stycznia 1999
    > 33 miastaa straciły status miasta wojewódzkiego

    Absolutnie to nie, ponieważ miano to mogły dostać od wojewody, którego po
    1999 r. już nie ma, ale nowy włodarz nie zmienił nazwy takiego ZOZ.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 13. Data: 2007-10-01 15:44:18
    Od: "wologf" <g...@o...eu>

    Użytkownik "macso" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Dziś już nie są zgredzie, więc nazwa jest nieadekwatna

  • 14. Data: 2007-10-01 15:45:41
    Od: "wologf" <g...@o...eu>

    > czyli absolutnie nie ma żadnego związku z faktem
    > że od 1 stycznia 1999 33 miastaa straciły status miasta wojewódzkiego

    31 miast straciło status miasta wojewódzkiego, ale skąd ty to możesz
    wiedzieć stary pierdzielu

  • 15. Data: 2007-10-01 16:21:32
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "macso" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > 31 miast straciło status miasta wojewódzkiego, ale skąd ty to możesz
    > wiedzieć stary pierdzielu

    a w szkole nie uczyli że 49 - 16 = 33 ??
    gówniarzu

    macso

  • 16. Data: 2007-10-01 16:22:46
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wologf"

    > Dziś już nie są zgredzie, więc nazwa jest nieadekwatna

    misiu puchaty
    jak ktoś tu już zauważył zakłądane były jako wojewódzkie
    a ponieważ nikt ich nie likwidował tak zostało

    macso

  • 17. Data: 2007-10-01 16:25:00
    Od: "wologf" <g...@o...eu>

    > Użytkownik "wologf" <g...@o...eu> napisał w wiadomości

    > a w szkole nie uczyli że 49 - 16 = 33 ??
    > gówniarzu

    A niedoinformowali, że 2 województwa mają 2 siedziby? 16+2=18 ramole

  • 18. Data: 2007-10-01 16:26:23
    Od: "wologf" <g...@o...eu>

    > Użytkownik "wologf"

    > misiu puchaty
    > jak ktoś tu już zauważył zakłądane były jako wojewódzkie
    > a ponieważ nikt ich nie likwidował tak zostało

    To twoją analogią nie powinni likwidować urzędu wojewódzkiego w tej
    twojej Białej Podlaskiej, a jednak już go nie ma

  • 19. Data: 2007-10-01 16:39:35
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "macso" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A niedoinformowali, że 2 województwa mają 2 siedziby? 16+2=18

    miastem wojewódzki jest miasto z siedzibą wojewody urzędu wojewódzkiego,
    a to że Toruń i Zielona góra mają sejmik i marszałka nie robi z nich miast
    wojewódzkich misu pysiu

    macso

  • 20. Data: 2007-10-01 16:41:13
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wologf"

    > To twoją analogią nie powinni likwidować urzędu wojewódzkiego w tej
    > twojej Białej Podlaskiej, a jednak już go nie ma

    Lublinowi likwidacja nie grozi.

    widzisz , reformę administracyjna zrobili,
    a z reformą służby zdrowia walczy już kolejny rząd i efektów nie widać.

    macso