  • 1. Data: 2007-10-01 12:04:16
    Temat: Włamanie do mieszkania a odszkodowanie w PZU
    Od: "danynxo11212" <d...@o...pl>

    Miałem włamanie do mieszkania potwierdzone przez Policję. Ukradziono mi
    głównie drobny sprzęt RTV, FOTO, AGD na kwotę ok. 2 800 zł i pieniądze w
    wys. ok. 1 000 zł. Na część sprzętu mam papiery na część już nie. jak to się
    ma do wypłaty odszkodowania. czy firma może odmówić wypłaty z powodu braku
    dowodów zakupu? pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-10-01 12:34:18
    Temat: Re: Włamanie do mieszkania a odszkodowanie w PZU
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Oct 1, 2:04 pm, "danynxo11212" <d...@o...pl> wrote:
> [...]
    > ma do wypłaty odszkodowania. czy firma może odmówić wypłaty z powodu braku

    Tak. Chyba ze bedziesz mial inne dowody na to ze kupiles ten sprzet a
    w czasie wlamanie byl w domu.

  • 3. Data: 2007-10-01 15:50:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SzalonyKapelusznik wrote:

    > Tak. Chyba ze bedziesz mial inne dowody na to ze kupiles ten sprzet a
    > w czasie wlamanie byl w domu.

    Nie.
    Nie trzeba mieć żadnych dowodów zakupu.
    Trzeba ewentualnie wykazać, że taki sprzęt się posiadało i że został on
    skradziony.
    Dowód zakupu jak najbardziej jest pomocy. Zwykłe oświadczenie co zostało
    skradzione i że było własnością ubezpieczonego jest równie dobre.