  • 1. Data: 2023-11-06 21:08:36
    Temat: nastolatki w radiowozie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Cos tam sie wyjasnia sprawa
    https://www.rmf24.pl/regiony/warszawa/news-wypadek-r
    adiowozu-z-nastolatkami-w-srodku-decyzja-sadu-ws-je,
    nId,7120580
    https://www.rp.pl/mundurowi/art39345381-wypadek-radi
    owozu-z-nastolatkami-jest-decyzja-sadu-ws-jednego-z-
    policjantow
    https://www.wprost.pl/kraj/11462296/zabrali-nastolat
    ki-do-radiowozu-i-rozbili-sie-na-drzewie-sad-podjal-
    decyzje.html

    Jedna sprawa umorzona warunkowo.

    Swoją drogą - skad Wprost wziął te szczegóły?
    Z procesu, czy skompilował wszystkie źródła ... a moze plotki?

    I jeszcze tekst stary
    https://www.rmf24.pl/regiony/warszawa/news-17-latka-
    opowiada-o-wypadku-radiowozu-wydawalo-mi-sie-ze-zar,
    nId,6516110#crp_state=1

    Prawda, przesada?

    J.

  • 2. Data: 2023-11-07 16:40:02
    Temat: Re: nastolatki w radiowozie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.11.2023 o 21:08, J.F pisze:
    > Swoją drogą - skad Wprost wziął te szczegóły?
    Może po prostu od pokrzywdzonych?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 3. Data: 2023-11-07 16:49:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 7 Nov 2023 16:40:02 +0100, Robert Tomasik wrote:
    > Może po prostu od pokrzywdzonych?

    jakos ... troche powątpiewam :-)

    J.

  • 4. Data: 2023-11-07 17:37:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    >
    > Jedna sprawa umorzona warunkowo.
    >
    > Swoją drogą - skad Wprost wziął te szczegóły?
    > Z procesu, czy skompilował wszystkie źródła ... a moze plotki?

    Zapewne z procesu, część być może od pełnomocnika strony.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 5. Data: 2023-11-07 18:36:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 7 Nov 2023 17:37:03 +0100, Shrek wrote:
> [...]
    owozu-z-nastolatkami-jest-decyzja-sadu-ws-jednego-z-
    policjantow
    ki-do-radiowozu-i-rozbili-sie-na-drzewie-sad-podjal-

    Myslisz, ze chciało mu sie siedziec?
    Myslisz, ze proces był jawny?
    A w ogóle był jakis proces na sali, skoro warunkowo umorzono?
    Takie rzeczy sie chyba załatwia bez rozprawy.

    >część być może od pełnomocnika strony.

    Czyli prokuratora czy adwokata policjanta?
    Teoretycznie dziewczyny mogły jakiegos oskarzyciela posiłkowego miec.

    Hm, sąd rejonowy w Pruszkowie, 31.10 lub troche wczesniej ... trafi to
    do bazy orzeczen, czy nie bardzo?

    Jakos tak przez ostatnie 1.5 roku trafiły 3 wyroki karne z tego sądu
    do
    https://orzeczenia.ms.gov.pl/
    https://orzeczenia.pruszkow.sr.gov.pl/

    Albo szukać nie umiem.

    J.

  • 6. Data: 2023-11-07 19:10:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.11.2023 o 18:36, J.F pisze:

    > Myslisz, ze chciało mu sie siedziec?

    A w czym problem? W robocie siedzi a nie prywatnie.

    > Myslisz, ze proces był jawny?

    Co do zasady procesy są jawne. Jeśli nie było info o wyłączonej jawności...

    > A w ogóle był jakis proces na sali, skoro warunkowo umorzono?

    A czemu miałoby nie być?

    > Takie rzeczy sie chyba załatwia bez rozprawy.

    Chyba nie...

    > Czyli prokuratora czy adwokata policjanta?

    Oskarżyciel posiłkowy?

    > Teoretycznie dziewczyny mogły jakiegos oskarzyciela posiłkowego miec.

    No właśnie.

    > Hm, sąd rejonowy w Pruszkowie, 31.10 lub troche wczesniej ... trafi to
    > do bazy orzeczen, czy nie bardzo?

    To ogólnie zagadka co tam trafia i czemu tylko część. Aż sprawdzę czy
    mój jest... Znikło z portalu sądowego, a nie pamiętam numeru sprawy;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 7. Data: 2023-11-07 19:26:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.11.2023 o 19:10, Shrek pisze:

    > To ogólnie zagadka co tam trafia i czemu tylko część. Aż sprawdzę czy
    > mój jest... Znikło z portalu sądowego, a nie pamiętam numeru sprawy;)

    Sprawdziłem. Nie ma.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2023-11-07 20:35:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 7 Nov 2023 19:10:30 +0100, Shrek wrote:

    > A w czym problem? W robocie siedzi a nie prywatnie.

    > Co do zasady procesy są jawne. Jeśli nie było info o wyłączonej jawności...

    Ale wyłączają tę jawnosc często.

    > A czemu miałoby nie być?

    > Chyba nie...

    Chyba tak. A przynajmniej często.
    Sie czlowiek przyzna u prokuratora, to ten potem nie oponuje.

    > Oskarżyciel posiłkowy?

    > No właśnie.

    Jednej by sie chyba nie chciało, bo z zagranicy, druga .. a cóż on tam
    ma pilnowąć, zeby kulson dostał pół roku w zawiasach za mało groźny
    wypadek?

    > To ogólnie zagadka co tam trafia i czemu tylko część.

    Na pewno z jakim opóznienieniem, wiec moze być za wczesnie.
    Ale jak widac - tam prawie nie ma sprawc.

    > Aż sprawdzę czy
    > mój jest... Znikło z portalu sądowego, a nie pamiętam numeru sprawy;)

    A to juz po wyroku?

    J.