  • 11. Data: 2008-08-06 00:31:36
    Temat: Re: naprawa pralki w wynajętym mieszkaniu
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-08-05 16:02 Maverick napisał/a:

    > Ale po kiego ch... wstawiac tam nowa pralke? Kupic taka ktora bedzie
    > pasowac do nowego mieszkania, wstawic do lazienki czy kuchni, podlaczyc
    > i prac. A potem zabrac.
    > A starej nie ruszac - jak stala tak niech stoi

    A kto zaplaci za zepsucie pralki?
    Powinien ten, który jej używał i nie szanował bo to nie jego własność.

    --
    animka

  • 12. Data: 2008-08-06 10:26:47
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    ray pisze:

    > żeby tak się dało, to by od razu tak zrobił, tam fizycznie nie ma miejsca
    > na takie rzeczy.
    No to przez 2-3 miesiace nie bedzie mial pralki ;( zawsze pozostaje
    miska/zlew/wanna/brodzik i pranie reczne.
    PS Czy w Warszawie sa jakies pralnie publiczne? tzn idziesz , placisz 2
    pln, wsypujesz proszek i nastawiasz pranie? (nie mowie o galeriach
    handlowych i pralniach, gdzie na sztuki sie placi) Wiem ze jest tkaie
    cos w akademikach Polibudy (niby tylko dla studentow, ale jak ktos mlody
    i umie zakombinowac to sie da, ew przez znajomego studenta) - a tak
    normalnie? W Niemczech widzialem kilka takich miejsc, wiec moze i u nas...

    --
    Regards,
    Maverick

  • 13. Data: 2008-08-06 11:47:59
    Od: ray <l...@g...com>

    Dnia Wed, 06 Aug 2008 02:31:36 +0200, Animka napisał(a):

    > A kto zaplaci za zepsucie pralki?
    > Powinien ten, który jej używał i nie szanował bo to nie jego własność.

    zepsuła się pewnie ze starości, trudno żeby za jej naprawę płacił ostatni
    użytkownik.

  • 14. Data: 2008-08-06 11:49:41
    Od: ray <l...@g...com>

    Dnia Wed, 06 Aug 2008 12:26:47 +0200, Maverick napisał(a):

    > No to przez 2-3 miesiace nie bedzie mial pralki ;( zawsze pozostaje
    > miska/zlew/wanna/brodzik i pranie reczne.

    na razie wozi pranie do znajomych, ale to straszna strata czasu.

  • 15. Data: 2008-08-12 22:40:15
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Ktoś umie pomóc?

    Jaki typ pralki i jakie objawy? (czy w ogóle nie działa, nie bierze wody, nie
    grzeje, nie odwirowywuje itd.) To nie jest żart, spróbuję pomóc, jeśli pralka
    stara.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 16. Data: 2008-09-11 07:57:24
    Od: ray <l...@g...com>

    On 13 Sie, 00:40, "Czapla" <k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > grzeje, nie odwirowywuje itd.) To nie jest żart, spróbuję pomóc, jeśli pralka

    Dzięki Ci dobry człowieku za próbę pomocy, ale pralka już podobno
    działa :)