  • 1. Data: 2008-08-05 13:11:34
    Temat: prawo do domeny ?
    Od: mosh <m...@w...pl>

    Witam

    kilkanaście dni temu kupiłem domenę gks.katowice.pl
    obecnie klub GKS z katowic ma pod innym adresem swoją stronę
    więc pewnie dlatego nie przedłużył okresu ważności tej regionalnej

    I teraz dostaję telefon od "kogoś" że nie mam prawa do tej domeny i jak
    nie "oddam" jej do jutra to sprawa trafi do sądu

    to możliwe? czy ktoś przesadza z deczka...
    prosiłbym o fachową opinię w tym temacie

  • 2. Data: 2008-08-05 13:17:03
    Temat: Re: prawo do domeny ?
    Od: Marian <m...@a...pl>

    mosh wrote:

    > I teraz dostaję telefon od "kogoś" że nie mam prawa do tej domeny i jak
    > nie "oddam" jej do jutra to sprawa trafi do sądu

    GKS, jacys sportowcy tak? No to... Powiedz im tak, niech sobie zdejmą
    palta, kurtki, sweterki, i zrobią rozgrzewke, sklony, wymachy ramion,
    przysiady. Potem krazenie bioder, niech rozruszają pas lędźwiowy,
    barkowy, ogólnie niech się porozciągają, a na koniec, niech siądą w
    siadzie prostym i niech sie w c**a ugryzą ;)

  • 3. Data: 2008-08-05 13:17:44
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Marian wrote:

> [...]
    > barkowy, ogólnie niech się porozciągają, a na koniec, niech siądą w
    > siadzie prostym i niech sie w c**a ugryzą ;)

    Albo zaproponuj ugodę - oni ci zaplacą 100 tys zlotych, a ty im
    odpuscisz rozgrzewke. ;)

  • 4. Data: 2008-08-05 13:18:18
    Od: "dddd" <d...@w...pl>

    Użytkownik "mosh" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie "oddam" jej do jutra to sprawa trafi do sądu
    >
    > to możliwe? czy ktoś przesadza z deczka...
    > prosiłbym o fachową opinię w tym temacie

    Ktoś chyba sobie zrobił żart. Zarejestrowałeś wolną domenę i masz do niej
    prawa.
    Jeżeli rzeczywiście dzwonił jakiś facet z klubu to może się mocno zdziwić w
    sądzie ;)

  • 5. Data: 2008-08-05 13:21:28
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 05 Aug 2008 15:18:18 +0200, dddd napisał(a):

    > Ktoś chyba sobie zrobił żart. Zarejestrowałeś wolną domenę i masz do
    > niej prawa.

    Tak, przy czym kiedyś wszystkie domeny były wolne.

    > Jeżeli rzeczywiście dzwonił jakiś facet z klubu to może się mocno
    > zdziwić w sądzie

    No może. Najbardziej się zdziwi jak sąd polubowny przy NASK podtrzyma
    dotychczasową linię orzeczniczą.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 6. Data: 2008-08-05 13:47:35
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    Olgierd wrote:

    > Tak, przy czym kiedyś wszystkie domeny były wolne.

    > No może. Najbardziej się zdziwi jak sąd polubowny przy NASK podtrzyma
    > dotychczasową linię orzeczniczą.

    Niech nie żąda kasy na domenę, bo to jedna z przesłanek za tym, że
    kupiono domenę w złej wierze.

    Pozdrawiam, argothiel

  • 7. Data: 2008-08-05 13:53:10
    Od: mosh <m...@w...pl>

    argothiel pisze:

    > Niech nie żąda kasy na domenę, bo to jedna z przesłanek za tym, że
    > kupiono domenę w złej wierze.

    Właśnie nie chcę jej sprzedawać tylko postawić na niej własny serwis
    Skoro mówicie, że mam prawo do tej domeny (w końcu wolna była i kupiłem
    ją normalnie) to może nie powinienem korzystać ze skrótu GKS (no ale w
    moim przypadku inaczej go rozwinąłem... wiec chyba o to też nikt nie
    powinien mieć pretensji)

  • 8. Data: 2008-08-05 13:57:35
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 5 Sie, 15:53, mosh <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    > ją normalnie) to może nie powinienem korzystać ze skrótu GKS (no ale w
    > moim przypadku inaczej go rozwinąłem... wiec chyba o to też nikt nie

    I to wystarczy. Gorniczy Klub Sportowy? a nie moze byc Graf Ksiaze
    Szlachta? Moze. A oni poki co moga ci po sportowemu skoczyc.

  • 9. Data: 2008-08-05 13:58:13
    Od: "dddd" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości

    > Tak, przy czym kiedyś wszystkie domeny były wolne.

    > No może. Najbardziej się zdziwi jak sąd polubowny przy NASK podtrzyma
> [...]

    Klub o nazwie GKS Katowice już nie istnieje. Nazwa została zmieniona na
    GieKSa. Jeżeli nie opłacili starej domeny i teraz chcą wielce przekierować z
    niej ruch na nową domenę gieksa.pl to mogli pomyśleć o tym wcześniej.

  • 10. Data: 2008-08-05 13:59:33
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 05 Aug 2008 15:53:10 +0200, mosh napisał(a):

> [...]
    > ją normalnie) to może nie powinienem korzystać ze skrótu GKS (no ale w
    > moim przypadku inaczej go rozwinąłem... wiec chyba o to też nikt nie

    Jest zastrzeżony znak towarowy GKS KATOWICE, uprawnionym jest
    Stowarzyszenie Sympatyków Klubu "GKS Katowice - Gieksa" (nr (111)
    119181), rejestracja z 9 marca 2000 roku.

    Znak obejmuje klasy towarowe "breloki do kluczy, oznaki klubowe, kapsle,
    kapsle do butelek metalowe, puszki, plakietki metalowe pamiątkowe;
    afisze, albumy, czasopisma, gazety, książki prospekty, kalendarze, karty
    pocztowe, etykiety, bilety, artykuły biurowe z wyjątkiem mebli, broszury,
    formularze, nalepki, notesy, bloki rysunkowe, bloki do pisania, zeszyty,
    papeteria, zakładki do książek, karty do gry, karton, papier, wyroby z
    kartonu, pudełka kartonowe i papierowe, chorągiewki papierowe, chusteczki
    i ręczniki papierowe, serwety i obrusy papierowe, torby do pakowania z
    papieru lub tworzyw sztucznych, okładki na dokumenty, obwoluty na luźne
    kartki, ołówki, pióra wieczne, długopisy, podstawki do długopisów i
    ołówków, przyborniki do pisania, przyciski do papieru, fotografie;
    bielizna pościelowa, bieżniki stołowe, obrusy, ręczniki tekstylne,
    chusteczki do nosa, chorągiewki, flagi, sztandary, materiały z motywem
    rysunkowym do haftowania, tkaniny do przylepiania na gorąco, etykiety z
    materiału, bielizna domowa, bielizna osobista, bielizna kąpielowa; bluzy,
    bluzki, koszule, trykoty, pulowery, wyroby dziewiarskie, koszulki,
    kamizelki, kombinezony, peleryny, piżamy, slipy, kąpielówki, spodenki,
    spodnie, krawaty, szale, szaliki, szelki, czapki, daszki, rękawiczki z
    jednym palcem, rękawice, skarpetki, pantofle gimnastyczne, buty
    piłkarskie, klapki, obuwie plażowe, obuwie sportowe; prowadzenie kursów,
    nauka jazdy, organizowanie zawodów sportowych, prowadzenie obiektów
    sportowych".

    Może się okazać, że Twoja rejestracja godzi w prawa do tego znaku.