  • 1. Data: 2008-08-05 12:26:11
    Temat: parking przed galeria handlowa
    Od: " ja" <l...@W...gazeta.pl>

    chodzi mi o galerie krakowska jak sama nazwa wskazuje w krakowie, nie ma
    bezplatnego parkingu tylko przy wjezdzie odbiera sie bloczek,1 h -darmowa,
    druga 2 zl trzecia 4 zl itd... co za chory kraj ,zeby brac za parking gdzie
    przyjezdzam i daje im zarobic chore! nigdzie tego nie ma w usa i innych
    krajach tylk otu dziady musza stosowac takie praktyki.Cale rodziny jezdza na
    cale weekendy to niezle musza bulic za parking ...przeciez darmowy parking
    powinien byc obowiazkowy przy takich galeriach.

  • 2. Data: 2008-08-05 12:33:05
    Temat: Re: parking przed galeria handlowa
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    ja pisze:
> [...]
    > cale weekendy to niezle musza bulic za parking ...przeciez darmowy parking
    > powinien byc obowiazkowy przy takich galeriach.

    Przypuszczam, że jest to jego własność więc może żądać opłat jakich chce.

  • 3. Data: 2008-08-05 12:33:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    ja pisze:
> [...]
    > cale weekendy to niezle musza bulic za parking ...przeciez darmowy parking
    > powinien byc obowiazkowy przy takich galeriach.

    A ta galeria to jakaś świątynia, że jest obowiązek do niej przyjeżdżać?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 4. Data: 2008-08-05 12:36:25
    Od: live_evil <u...@o...pl>

    ja pisze:
> [...]
    > cale weekendy to niezle musza bulic za parking ...przeciez darmowy parking
    > powinien byc obowiazkowy przy takich galeriach.

    Mylisz się. W niektórych centrach handlowych w Wielkiej Brytanii parking
    jest darmowy, pod warunkiem okazania paragonu na odpowiednią kwotę. W
    przeciwnym wypadku trzeba płacić.

    --
    live_evil

  • 5. Data: 2008-08-05 12:37:11
    Od: "dddd" <d...@w...pl>

    Panie, kup Pan UFO! ;)
    http://hotnews.pl/arttechnika-343.html
    http://www.moller.com/video9.htm

  • 6. Data: 2008-08-05 12:48:46
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    ja pisze:
> [...]
    > cale weekendy to niezle musza bulic za parking ...przeciez darmowy parking
    > powinien byc obowiazkowy przy takich galeriach.

    Jego wlasnosc - moze robic co chce - tak samo jak ty mozesz nie
    przyjezdzac tam.

    Druga sprawa t oze powinno byc tak ze jak zrobisz zakupy na jakas sume
    to parking darmowy (np 100 pln) - czyli albo pierwsza za free, albo
    calosc - ale pokazujesz paragony, albo placisz za 1+

    --
    Regards,
    Maverick

  • 7. Data: 2008-08-05 12:59:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " ja" <l...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Nie masz obowiązku tam wjeżdżać przecież. Kraków, to spore miasto i ma
    szereg innych galerii handlowych. W wypadku Krakowskiej Galerii mają z tego
    co wiem problem, bo wiele osób wyczaiło, że to dobry punkt wypadkowy do
    zwiedzania starówki. Zostawiają tam samochody

  • 8. Data: 2008-08-05 13:03:22
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 05 sierpień 2008 14:26
    (autor ja
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g79gt3$pr1$1@inews.gazeta.pl>):

> [...]
    > jezdza na cale weekendy to niezle musza bulic za parking ...przeciez
    > darmowy parking powinien byc obowiazkowy przy takich galeriach.

    No wiesz, ile im dasz zarobić? Ile kosztuje bilet do takiej galerii?
    Pewnie z 10zł, więc biletem za parking sobie dorabiają. Inna sprawa, że
    spędzasz tam ,,całe łykendy''? Ile razy tam się zmienia ekspozycja?
    Jedziesz pewnie raz na rok... A jak z całą rodziną, to taniej, bo za auto
    płacisz raz :D

    --
    Tristan

  • 9. Data: 2008-08-05 13:11:35
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Kamikazee <n...@n...pl.invalid> napisali:

    > Przypuszczam, że jest to jego własność więc może żądać opłat jakich chce.

    Pod warunkiem, ze pokaze akt wlasnosci, a geodeta poswiadczy granice
    parkingu;>

  • 10. Data: 2008-08-05 13:20:03
    Od: "E" <...@p...onet.pl>

> [...]
    > cale weekendy to niezle musza bulic za parking ...przeciez darmowy parking
    > powinien byc obowiazkowy przy takich galeriach.

    Aby daleko nie szukać. W Berlinie czy Bremen jest tak samo, tzn. płacisz za
    postój w galeriach handlowych.