  • 121. Data: 2010-11-04 09:35:50
    Temat: Re: napad z bronia/atrapa, a wysokosc wyroku
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 04 Nov 2010 10:14:16 +0100, RedLite napisał(a):

    > W kwestii kwalifikacji tego czynu do art 280 § 2. (z użyciem
    > niebezpiecznego narzędzia) nie ma znaczenia wrażenie napadniętego -
    > ważny jest stan faktyczny (który ocenia sąd - post factum)
    >
    > Wrażenie ofiary ma znaczenie przy kwalifikacji jako rozbój w ogóle
    > (art.280 § 1.)

    Tak bezpośrednio to nawet nie aż tyle, co np. przy groźbie karalnej --
    gdzie nie ma przestępstwa bez tego, co sobie o tym myśli ofiara.

    Z drugiej strony na szczęście trynd jest inny, niż chce tego większość
    P.T. Dyskutantów, dzięki czemu napadający na bank z pistoletem nie musi
    później kręcić, że wcale tam nie miał amunicji.

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 122. Data: 2010-11-04 10:28:10
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> writes:

    > Ostatecznie facet dobrowolnie się poddał karze za kradzież i pewnie to
    > sąd przyklepie :-) Z godzinę sie zastanawialiśmy z udziałem

    Ile są warte kluczyki?

    MJ

  • 123. Data: 2010-11-04 10:29:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-11-04 08:58, Użytkownik RedLite napisał:
    > W dniu 2010-11-04 02:03, oskarżony *RadoslawF*, zeznał co następuje:

    > *Air* soft gun :D

    Czyli jak ma Air w nazwie to pomimo "strzelania" przy pomocy sprężyny
    jest bronią pneumatyczną ?
    :-)

    Pozdrawiam

  • 124. Data: 2010-11-04 10:55:05
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 4 Nov 2010 08:55:32 +0100, szerszen napisał(a):

    > nie dla mnie

    Terapeuta ci wmówił że jesteś lepszy? ;-)

  • 125. Data: 2010-11-04 11:00:12
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:1gbxcl1hh1oxo.1dpqoc9tud5n8.dlg@40tude.
    net...

    > Terapeuta ci wmówił że jesteś lepszy? ;-)

    od bandyty?
    tego nikt mi nie musial wmawiac, moze z toba jest inaczej

  • 126. Data: 2010-11-04 11:01:04
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:4cd2783d$...@n...home.net.pl...

    > A ja twierdzę, że jestem Imperatorem Ziemi.

    takie twierdzenia nie sa karalne ;)

  • 127. Data: 2010-11-04 11:04:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.11.2010 12:01, szerszen pisze:

    > w wiadomości grup dyskusyjnych:4cd2783d$...@n...home.net.pl...

    > takie twierdzenia nie sa karalne ;)

    Jak to nie? Podaję się za władcę świata. Jak ktoś w to uwierzy, to
    gorzej jakbym się podawał za prezydenta :-P

  • 128. Data: 2010-11-04 11:20:28
    Od: RedLite <s...@o...es>

    W dniu 2010-11-04 11:29, oskarżony *RadoslawF*, zeznał co następuje:

    > Czyli jak ma Air w nazwie to pomimo "strzelania" przy pomocy sprężyny
    > jest bronią pneumatyczną ?
    > :-)

    ASG nie 'strzela za pomocą sprężyny'
    Zasada działania jest taka sam jak broni pneumatycznej. (energia jest
    mniejsza)

    http://pl.wikipedia.org/wiki/ASG

    I tak, w ogólności nazwa powinna być adekwatna do zasady działania
    przeznaczenia etc.
    Automatyczna skrzynia biegów jest automatyczna, a parowóz jest napędzany
    maszyną parową.

    --

    signature

  • 129. Data: 2010-11-04 12:24:33
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:4cd2936b$...@n...home.net.pl...

    > Jak to nie? Podaję się za władcę świata. Jak ktoś w to uwierzy, to
    > gorzej jakbym się podawał za prezydenta :-P

    no i?
    gdzie tu znamiona przestepstwa?

  • 130. Data: 2010-11-04 12:28:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.11.2010 13:24, szerszen pisze:

    > w wiadomości grup dyskusyjnych:4cd2936b$...@n...home.net.pl...

    > no i?
    > gdzie tu znamiona przestepstwa?

    Podawanie się za funkcjonariusza państwowego np....